نامزد‌هایی که از دروغ بزرگ ترامپ در مورد به سرقت رفتن نتیجه انتخابات ریاست جمهوری پیشین حمایت می‌کنند باعث ایجاد سردرگمی و تردید در مورد موجودیت و ماهیت دموکراسی امریکا در سال ۲۰۲۴ میلادی می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت و با اقتدار به پیروزی رسید.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
تیم ملی والیبال ایران یکی از مدعیان قهرمانی در مسابقات مردان قاره آسیا، در نخستین دیدار خود به مصاف تیم ملی هنگ کنگ رفت.
ملی پوشان هاکی چمنی بانوان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را برابر عمان با پیروزی پشت سر گذاشتند.
تیم هاکی 5 چمنی بانوان کشورمان عمان را گلباران کرد.
تیم فوتسال دانشجویان کشورمان در فستیوال بین المللی ورزشهای دانشگاهی روسیه در نخستین دیدار خود برابر تیم بلاروس به یک پیروزی دلچسب دست یافت.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
براساس یک نظرسنجی جدید، رئیس جمهوری سابق آمریکا همچنان بر میدان رقابت مقدماتی جمهوری‌خواهان تسلط دارد و می‌تواند بایدن را در انتخابات ریاست جمهوری شکست دهد.
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
مدیرعامل شرکت نفتی توتال انرژیز فرانسه اعلام کرد که اگر جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا پیروز شوند، شوک بزرگی به بازار نفت وارد می‌شود.
طبق نتایج منتشرشده توسط شورای عالی انتخابات ترکیه، اردوغان توانست ۴۹.۵ درصد آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص دهد و رهبر حزب جمهوری‌خواه خلق نیز موفق به کسب ۴۴.۸۹ درصد آراء شد.
در انتخابات اخیر کنگره آمریکا، حزب جمهوری‌خواه پیروز شد و احتمالا میچ مک‌کارتی، رئیس اقلیت جمهوری‌خواه در کنگره قبلی به ریاست مجلس نمایندگان خواهد رسید.
جمهوریخواهان توانسته اند سرانجام پیروزی خود در انتخابات مجلس نمایندگان آمریکا را تثبیت کنند و به طور رسمی حزب پیروز انتخابات شوند.
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
مک‌کارتی در یک سخنرانی گفت: «دو سال پیش که رهبر شدم، جمهوری‌خواهان کمتر از دویست کرسی در مجلس نمایندگان داشتند».
معاون رئیس شورای امنیت روسیه با اشاره ضمنی به پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، رئیس جمهور دموکرات این کشور را به استهزا گرفت.
رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا با این ادعا که جمهوری‌خواهان برای به دست گرفتن کنترل این مجلس، به اندازه کافی رأی جمع کرده‌اند، ادعای پیروزی کرد.
در میان چهار سناریوی محتمل، در شرایط فعلی محتمل‌ترین آن تداوم کنترل دموکرات‌ها بر مجلس سنا و پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات مجلس نمایندگان است.
در صورت پیروزی جمهوری خواهان و کسب اکثریت مجلس نمایندگان شرایط دشواری پیش روی دولت دموکرات بایدن قرار خواهد گرفت.
رئیس جمهور دموکرات آمریکا اذعان کرد که در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره، وی استیضاح خواهد شد.
نماینده جمهوری‌خواه آمریکا می‌گوید که اگر حزب متبوعش در انتخابات میان‌دوره‌ای هفته آینده کنگره پیروز شود، «یک سِنت دیگر هم نصیب اوکراین نخواهد شد.»
رئیس جمهور آمریکا از احتمال پیروزی جمهوریخواهان در انتخابات میاندوره ای کنگره این کشور ابراز نگرانی کرد.
دفتر نانسی پلوسی برخی گزارش‌ها را که در آن گفته شده در صورت پیروزی جمهوری‌خواهان در مجلس نمایندگان، او به دنبال تغییر سمت خود خواهد بود، رد کرد.
ناگفته پیداست دولت ضعیف «جو بایدن» که قدرت تصمیم‌گیری برای بازگشت به برجام را ندارد، بعد از انتخابات کنگره و احتمال پیروزی جمهوری‌خواهان، از قدرت به مراتب ضعیف‌تری برخوردار خواهد بود و بازگشت به توافق با ایران دشوارتر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ