سردار رادان فرمانده کل انتظامی کشور گفت: از امروز در چند استان به عنوان هدف و بعداً در کل کشور با موضوع مقابله جدی با سرقت انجام خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی فراجا از آمادگی کامل پلیس آگاهی جهت تامین امنیت زائران ابا عبدالحسین(ع) خبر داد و گفت: ماموریت اربعین یک ماموریت مقدس است که بر مبنای دستوری و اداری قابل تعریف نیست.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
آنچه درباره فرمان رئیسی در راه اندازی گشت ارشاد، آشکار است این است که رئیسی در تبلیغات رسانه‌ای و در نشست‌های مطبوعاتی در قامت رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی کوشش می‌کند از روش‌های فرهنگی و تبلیغی درسیاست‌های حجاب و عفاف دفاع کند. اما در قامت و نقش رئیس شورای عالی امنیت ملی با دستور به فرماندهان پلیس، خواستار راه اندازی گشت ارشاد می‌شود.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
رئیس اطلاع رسانی تهران بزرگ: در پی انتشار فیلم حمله یکی از اراذل و اوباش سطح تهران به هواداران تیم استقلال در حاشیه تمرین این تیم، رسیدگی در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات تهران قرار گرفت.
رئیس پلیس راهور ناجا در ملاقات مردمی مرکز ۱۹۷ پیگیر مشکلات مردم شد و برای برخی از آنها دستور رسیدگی فوری داد.
سرهنگ، ولی پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران، درباره این زورگیران خشن می‌گوید: با دستور فرماندهی کل مبنی بر برخورد قاطعانه با سارقان به عنف، تیمی از کارآگاهان پلیس با انجام روش‌های نوین در کشف جرم توانستند یک باند ۴ نفره از زورگیران را با بیش از ۱۰۰ مورد سرقت دستگیر کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تجهیز و تقویت پلیس‌ امنیت اقتصادی به خصوص در مناطق مرزی از جنبه های نرم افزاری و سخت افزاری در دستور کار قرار دارد.
سرهنگ وحید ذاکری رئیس پلیس پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران درباره دستگیری دزد این پرونده می‌گوید: بعد از شکایت مرد مالباخته‌ای در پلیس آگاهی پرونده در دستور تیمی از مأموران پایگاه ۱۰ قرار گرفت که با انجام کار‌های اطلاعاتی مرد شیاد شناسایی و در مخفیگاهش دستگیر شد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: تا پایان سال گذشته ۳۰۰ هزار موتورسوار آموزش دیده اند.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از راه اندازی سامانه ساماندهی حمل بار شهر تهران از سوی پلیس که با ابلاغ دستور العمل ها و بخشنامه‌های آن از سوی عهده شهرداری‌ها و صنف مربوطه اجرایی شده خبر داد.
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: باید حمل و نقل ریلی روی زمین را در دستور کار قرار دهیم و منطقه ۲۲ به عنوان پایلوت برای سایر نقاط شهر باشد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: شناسایی دوربرگردان‌های ناایمن در دستور کار پلیس است.
سمنان- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بابیان اینکه پاکسازی مناطق آلوده از معتادان متجاهر در دستور کار است، گفت: ۵۲ معتاد متجاهر به مراکز بازپروری استان فرستاده شدند.
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: با توجه به شرایط جوی به همکاران خود دستور داده‌ایم تا در صورتی که از ایمنی جاده‌ها مطمئن نیستند با اطلاع رسانی راه را مسدود کنند.
اهواز- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خوزستان گفت: طرح تعویض پلاک‌ خودروهای قدیمی منطقه آزاد اروند به پلاک ملی منطقه اروند در دستور کار پلیس است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت:در پی وقوع تیراندازی در یک شرکت خصوصی در محدوده جوادیه تهرانپارس، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری قرار گرفت.
منابع رسانه ای اعلام کردند که وزیر کشور عراق دستور بازداشت رئیس پلیس انرژی و فرمانده هنگ ششم پلیس نفت جنوب این کشور را صادر کرده است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع یک فقره آدم‌ربایی و سرقت به عنف از یک پزشک سرشناس توسط ۲ فرد در شرق تهران موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
رئیس اداره حقوقی پلیس راهور فراجا یکی از برنامه‌های در دستور کار پلیس راهور را رنگبندی گواهینامه‌های رانندگی عنوان کرد و گفت: در صورت تصویب و اجرایی شدن این پیشنهاد پلیس راهور، گواهینامه‌های راهنمایی و رانندگی در سه رنگ و رده رنگ بندی می‌شود و به تناسب عدم تخلف رانندگان رنگ گواهینامه ارتقاء می‌یابد.
رئیس جمهور وقت سال ۹۴ در بیستمین همایش فرماندهان، روسا و مدیران ناجا تاکید کرد: دکتر روحانی با اشاره به دستور حضرت علی(ع) به یکی از فرماندهان خود در خصوص نوع برخورد با زنان گفت: زنان با مردان متفاوت هستند و نوجوانان و جوانان هنوز تجربه کامل زندگی را کسب نکرده‌اند و برخورد با آنها باید متفاوت باشد، اگر چه قانون برای همه مساوی است.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.
سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت اظهار کرد: با وقوع مفقودی یک دختر جوان در جنوب تهران موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ