فارغ از این، اینکه صندوق‌های اجاره‌ای این شعبه از بانک ملی تحت پوشش بیمه قرار داشته یا خیر، مشخص نیست که در پی سرقت رخ داده، مسئولیت پرداخت خسارات وارده به صاحبان صندوق‌ها بر عهده کیست؟ لذا در این میان شاید جدا از همه تحلیل‌های حقوقی، آنچه بیشتر مهم است این باشد که این سرقت امتحان بزرگی برای بانک ملی خواهد بود که اثبات کند «این اعتماد است که می‌ماند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ۵۵ ماده به لایحه حجاب و عفاف افزوده شده است
دبیر کمیسیون ماده ۱۰ احزاب گفت:«آذر منصوری» دارای محکومیت امنیتی مؤثر است و صلاحیت رییس جبهه اصلاحات در کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی خواهد شد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از برگزاری نشست این کمیسیون با دبیر شورای عالی امنیت ملی خبر داد.
در هفته جاری، نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با دبیر شورای عالی امنیت ملی برگزار می‌شود.
رئیس کمیسیون اروپا اعلام کرد وی علاقمند نیست که دبیر کل بعدی ناتو باشد.
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان کرمان و مدیر شعب بانک کشاورزی استان کرمان از تمرکز منابع و مساعدت‌های شرکت ملی مس در این استان تقدیر کرد و گفت: اگر شرکت ملی مس نبود قطعا در پرداخت تسهیلات، شرمنده مردم می‌شدیم.
دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران طی حکمی یوسف بهتری، رئیس فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی، را به مدت دو سال به عنوان عضو کمیسیون آموزش کمیته ملی المپیک منصوب کرد.
دبیر کمیسیون علم و فناوری دبیرخانه شورای راهبردی روابط خارجی، گفت: یکی از دلایلی که موجب شد در دولت سیزدهم بمانم، نهایی کردن قانون جهش تولید دانش‌بنیان است و زمانی که این قانون به تصویب مجلس رسید، استعفای خود را مطرح کردم؛ چرا که تصورم بر این بود که نهایی‌سازی این قانون از رسالت‌های من است، ضمن آنکه یکی از بزرگترین افتخارات مجلس شورای اسلامی، تصویب این قانون خواهد بود.
بنا به گزارش های رسانه ای، دولت آمریکا از انتخاب رئیس کمیسیون اروپا به عنوان دبیر کل آینده ناتو حمایت می کند.
شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک‌های دولتی گفت: ابربدهکاران شامل بخشودگی نمی‌شوند و در چهارچوب مخصوص به خودشان با آن‌ها برخورد می‌شود.
دبیر کمیسیون واردکنندگان و تامین کنندگان مجمع عالی واردات برنج گفت: اگر بانک مرکزی به دنبال حذف صف ارز و واقعی کردن ثبت سفارش هاست باید با شیوه دیگری به موضوع تخصیص ارز درخواست شده ورود کند.
معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با صدور حکمی دبیر کمیسیون انجمن‌های علمی ایران را منصوب کرد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر، با انتشار پیامی به لغو عضویت ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل واکنش نشان داد.
دبیر مجمع انتخابات فدراسیون جودو گفت: سه نفر از کاندیداهای انتخابات فدراسیون جودو از سوی کمیسیون تطبیق تایید شدند.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج در مورد انتخاب خود به عنوان دبیر کمیسیون زنان فدراسیون جهانی توضیحاتی داد.
نایب رئیس فدراسیون شطرنج در مورد انتخاب خود به عنوان دبیر کمیسیون زنان فدراسیون جهانی توضیحاتی داد.
شادی پریدر دبیر کمیسیون زنان فدراسیون جهانی شطرنج شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به کره جنوبی با دبیرکل کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل متحد برای آسیا و اقیانوسیه، موسوم به اسکاپ، دیدار و گفت وگو کرد.
اعضای هیئت تحقیق و تفحص از دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در جلسه امروز کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی انتخاب شدند.
کمیسون اخلاق ورزش کشور در نامه‌ای به رییس جدید فدراسیون فوتبال درباره هنجارشکنی و رفتار‌های مغایر اخلاق برخی تماشاگران در ورزشگاه‌ها ابراز نگرانی کرده است.
در طی این نشست دکتر عباس کریمی، استاد تمام دانشکده حقوق دانشگاه تهران، دکتر هانی حاجیان، رئیس شعبه 20 حقوقی تهران، آقای افشین شیرازی، دبیر کمیسیون حقوقی بانک های کشور و آقای کاووس ایرج پورعضو هیات مدیره بانک ملی ایران به بحث و تبادل نظر در رابطه با ماهیت حقوقی این موضوع پرداختند.
کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران، در افتتاحیه نشست کمیته صیانت از حقوق مردم که با حضور دادستان کل کشور، معاون حقوقی رئیس جمهور و رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس و نمایندگان تام‌الاختیار بیش از ۸۰ دستگاه اجرایی و نهاد انقلابی برگزار شد، اهداف و برنامه های این کمیته را تشریح کرد.
سید مهدی جوادی متولد 1366 مدرس دانشگاه و دارای دکتری حقوق بین الملل است. در کارنامه حرفه‌ای‌ او عضویت در جامعه صنفی تهیه کنندگان فیلم سینمایی؛ مدير برنامه ريزي جشنواره هاي مقاومت و سينماي دفاع مقدس، مشاور معاون فرهنگی وزیر کار و امور اجتماعی، رئیس کارگروه هنر و رسانه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قائم مقامی شبکه کودک و نوجوان صدا و سیما، مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مرکز نوآوری رایمون، دبیر کمیسیون خدمات محتوایی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تهیه کنندگی آثار تلویزیونی، مستند، سینمایی و انیمیشن دیده می شود

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ