دارنده مدال برنز رقابت‌های قهرمانی جهان در سال ۲۰۲۲، به دلیل مصدومیت از ناحیه دست راست مدتی از میادین دور خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم ایرانی ژیل ویسنته برای ششمین ماه پیاپی دور از فهرست تیمش است.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
آرش میراسماعیلی با صدور حکم تبرئه خود از سوی دادگاه به صندلی ریاست فدراسیون جودو بازمی گردد.
باشگاه بایرلورکوزن از دوری طولانی مدت پاتریک شیک، ستاره اهل چک، خبر داد.
دروازه‌بان ملی پوش پرسپولیس پس از چهارهفته احتمالی می تواند بار دیگر بازی کند.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
علیرضا یوسفی وزنه‌بردار سنگین وزن ایران از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شد و دو ماه از میادین به دور است.
سیدمهدی سیدعلی با عبور از ۴۵ سالگی و باتوجه به قوانین فوتبال ایران، به پایان کار خود در داوری رسیده است.
بی‌تردید تصمیم محرم نویدکیا در بازگشت به فوتبال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین مسائل روز فوتبال ایران در آستانه فصل نقل و انتقالات است.
یوونتوس تایید کرد که لئوناردو بونوچی در بازی با سویا مصدوم شده و به دلیل آسیب‌دیدگی ران پا حاشیه‌نشین خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان زنان ایران گفت: دوری ۷ ساله بانوان از مسابقات و تعطیلی اردوها سبب شده تا بانوان فوتسالیست از نظر تکنیک فاصله زیادی با حریفان آسیایی داشته باشند.
بازیکن اتریشی رئال مادرید به دلیل مصدومیت عضلانی در پای راست خود به مدت دو هفته از میادین ورزشی دور خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: جامعه اسلامی ۴۵ سال پیش علیه برهنگی و کشف حجاب قیام کرده و از سویی ۹۰ سال پیش در دوره رضاخان در گوهرشاد پای ارزش‌های انقلابی اسلامی ایستاده است. اینچنین جامعه‌ای اجازه به بازگشت به دوران جاهلی را نخواهد داد.
سومین دوره رقابت علمی کنز ویژه پژوهشگران و دانشمندان زیر ۴۵ سال جهان اسلام در ۶ حوزه‌ مختلف و با ارائه ۸۰ چالش مرتبط با مسائل و مشکلات کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.
بازده حفاری چاه‌های نفت و گاز به روش افقی و جهت‌دار در هشت ماه امسال با تلاش متخصصان شرکت ملی حفاری ایران، به ٨ هزار و ٣٢٩ متر رسید که ۴۵ درصد در مقایسه با دوره مشابه پارسال افزایش دارد.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
در دیداری از دور دوم گروه F جام جهانی قطر، تیم‌های بلژیک و مراکش به مصاف هم رفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
اصفهان- معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: دوره خشکسالی در این استان تا ۴۵ روز آینده کماکان استمرار خواهد داشت.
رییس سازمان مدیریت بحران کشور خاطرنشان کرد: توده مونسون از کشور خارج شده است و دوره تکرار آن نیز ۴۵ سال تا ۵۰ سال است و بازگشتی ندارد البته باید اقدامات ما در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از این پدیده‌ها انجام شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ