بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد و تیم ملی ایران مسیر بسیار دشواری برای کسب مقام قهرمانی پیش رو دارد.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
ستاد برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو برنامه مرحله مقدماتی رقابت‌های والیبال مردان را اعلام کرد.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان زیر 19 سال پسر جهان را اعلام کرد و تیم ملی ایران در نخستین بازی خود به مصاف کره‌جنوبی می‌رود.
فدراسیون جهانی والیبال برنامه مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان را اعلام کرد که تیم ملی ایران در نخستین دیدار به مصاف تایلند دیگر نماینده آسیا در این رقابت‌ها می‌رود.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۲۳ باید با تیم‌های فرانسه، بلغارستان، آرژانتین و کوبا به میدان برود.
تیم ملی والیبال بانوان ایران آخرین تمرین خود را قبل از رویارویی با هنگ‌کنگ انجام داد و سپس راهی جلسه آنالیز شد.
تیم ملی والیبال ایران عصر امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد) بعد از حضور در هفته نخست لیگ ملت‌ها و برگزاری چهار مسابقه، وارد تهران شد.
تمرین توپی و وزنه از جمله برنامه‌های تیم ملی والیبال ایران در روز جمعه، 19 خرداد، در شهر ناگویا است.
تیم ملی والیبال مردان ایران از ۲۸ شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
تیم ملی والیبال ایران از 28 شهریور ماه راهی هانگژوی چین خواهد شد تا در مدت زمان هشت روز برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در بازی‌های آسیایی تلاش کند.
تیم ملی والیبال ایران از هشتم مهر ماه در برزیل برای کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ به مصاف حریفان خود خواهد رفت و دو دیدار حساس ملی‌پوشان در کمتر از ۲۴ ساعت انجام خواهد شد.
شاگردان بهروز عطایی باید در مهرماه سال جاری هفت مسابقه در راه کسب سهمیه المپیک پاریس انجام دهند که در میان آنها بازی با برزیل و ایتالیا پرافتخارترین تیم‌های والیبال جهان قرار دارند.
تیم ملی ایران در هفته نخست با دو آسیایی روبرو می‌شود ولی درهفته دوم مقابل ایتالیا و آمریکا و آلمان قرار خواهد گرفت. مصاف با فرانسه در هفته سوم این رقابت‌ها جای دارد.
به دنبال مصوب شدن ادامه همکاری هادی رضایی با تیم ملی والیبال نشسته به عنوان سرمربی، این مربی از ابتدای ماه آینده با فراخوان 32 بازیکن مرحله جدید اردوی آماده سازی تیمش را آغاز می کند.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران که اخیرا مسابقات قهرمانی جهان را با قهرمانی به پایان رساند این روزها در شرایط پادرهوایی به سر می‌برد طوریکه با وجود رویدادهای پیش رو، برنامه تمرینی ندارد.
تیم ملی والیبال آمریکا به سختی ترکیه را شکست داد تا به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی مردان جهان سال 2022 صعود کتد.
برنامه مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان ۲۰۲۲ مشخص شد.
نتایج کامل دیدار‌های روز سوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جهان مشخص شد.
برنامه سفر کاروان والیبال ایران به اسلوونی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی مردان جهان مشخص شد.
آیا این یک تسویه حساب برنامه ریزی شده از سوی سرپرست کنار گذاشته تیم ملی بود؟ چقدر این انتقادها یکروز مانده به اعزام تیم، صادقانه است؟ در میان حملات یک اسم مشترک شنیده شد؛ پزشک احراجی تیم ملی!
کرم‌های ضد آفتاب حاوی فیلتر‌های فرابنفش هستند که اشعه‌های فرابنفش را جذب یا منعکس می‌کنند تا کم‌تر به پوست برخورد کنند. ترکیب بسیاری از فرمول‌های کرم ضد آفتاب از دی اکسید تیتانیوم، پودر سفید رنگی که به عنوان فیلتر استفاده می‌شود گرفته شده است.
تیم ملی والیبال ایران در فصل تازه لیگ ملت‌ها ۲۰۲۲ ، از بامداد فردا کارش را با ترکیبی تازه در برازیلیا آغاز خواهد کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ