طرح جراحی اقتصادی که کلید آن در دور دوم دولت عدالت و مهرورزی زده شد و امروز نیز در دولت سیزدهم با همین نام و هدف دنبال می‌شود، آثار بزرگ اجرای این طرح ماندگاری تورم بالای ۴۵ درصد است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت دو راه حل بیشتر برای حل معضل جبران مزد پرداختی کارگران، کارکنان و بازنشستگان ندارد؛ یا باید دست از سیاست‌های تورم زا نظیر شوک‌های ارزی و قیمتی بردارد یا متناسب سازی دستمزد را دنبال کند.
نعمت‌الله ترکی، اظهار کرد: تا سال ۹۹ بخشی از متناسب سازی حقوق بازنشستگان انجام شد و مطالبات باقی مانده مربوط به شش ماهه دوم سال ۹۹ است. مطالبات سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ نیز در برنامه ما است تا قبل از شهریور ماه آن را تسویه کنیم.
معاون مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: طبیعتاً هر مقدار از تعداد واحدها کاسته شود، مردم حس راحتی بیشتری در خانه‌های خود دارند و یک طبقه سازی متناسب با فرهنگ مردم کشور ما است.
اصفهان- مشاور وزیر اقتصاد با بیان اینکه تاکید دولت بر افزایش نرخ نان نیست، گفت: عقب‌ماندگی‌های نرخی نان طی سال‌های گذشته، ترمیم و قیمت نان متناسب سازی می‌شود.
دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی از روزآمد سازی و تغییر بخش هایی از نقشه جامع علمی کشور براساس وضعیت فعلی و پیش بینی ۱۰ سال آینده کشور خبر داد.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر تأمین اجتماعی سراسر کشور از تشکیل کارگروهی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی طی هفته آینده خبر داد.
رئیس کانون عالی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: ۲۵ درصد باقی مانده متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی قبل از تعیین افزایش سنواتی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران اعمال شود.
مناسب سازی شرایط برای سفر معلولان با هر شرایط جسمانی موضوعی است که تاکنون یزد به آن پرداخته است اما این بار کیش میزبان برخی معلولان شد تا شرایط مهیا شده را به عنوان شهر دسترس پذیر بسنجد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را تایید کرد.
هادی طحان نظیف گفت: مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در شورای نگهبان مورد بحث قرار گرفت و مصوبه خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را بررسی و تایید کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را بررسی و تایید کرد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: شورای نگهبان مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را بررسی و تایید کرد.
ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات در مورد لایحه دوفوریتی متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری در دستورکار هفته جاری مجلس است.
نمایندگان مجلس کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری را تصویب کردند.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از تصویب کلیات لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری در کمیسیون متبوعش خبر داد.
نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی (یکشنبه 17 مهرماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 5 دقیقه و با حضور 195 نفر از نمایندگان در حالی آغاز شد که رئیس مجلس در نطق پیش از دستور خود به هفته وحدت و هفته نیروی انتظامی اشاره کرد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با دو فوریت لایحه متناسب سازی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری و لشکری موافقت کردند.
تقدیم لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان، برگزاری شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ و ایجاد دبیرخانه آن و خبر راه اندازی گمرک تخصصی دانش بنیانها از مهمترین اخبار این حوزه بود.
لایحه متناسب سازی حقوق کارمندان و بازنشستگان با قید دو فوریت تقدیم مجلس شد.
معاون اول رییس جمهور گفت: ضروری است نظام آموزشی با نیازها و تقاضاهای اشتغال مطابقت یابد و مهارت آموزی در راس نظام تعلیم و تربیت قرار گیرد.
آقامیری در مورد زمان ایمن سازی گود با تاکید بر اینکه براساس برنامه ریزی‌ها مقرر شده تا پایان سال این مهم انجام شود، گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته بعد از ایمن سازی گود باید در این محل متناسب با فضای پیرامونی برج میلاد، مجموعه فرهنگی ساخته شود.
در جریان رویکردهای تحول گرایانه در ساختار سازمان صداوسیما، شبکه‌های تلویزیونی «شما» و «ایران‌کالا» در راستای آنچه «بیشتر دیده شدن برنامه‌های شاخص» عنوان شده، تعطیل شدند تا بدین ترتیب نخستین گام یعنی کوچک سازی ساختار عظیم پخش صداوسیما که محتوای کیفیت متناسب با حجم شبکه برای آن وجود ندارد، برداشت شود و هزینه‌های بی حاصل راه اندازی شبکه‌های کم مخاطب نیز صرف تولید باکیفیت در دیگر شبکه‌ها شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ