بی‌تردید تصمیم محرم نویدکیا در بازگشت به فوتبال یکی از کنجکاوی‌برانگیزترین مسائل روز فوتبال ایران در آستانه فصل نقل و انتقالات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شکست عجیب استقلال مقابل حریف لیگ دویی
باشگاه فولاد با انتشار ویدویی، نسبت به تصمیمات بیژن حیدری واکنش نشان داد.
غیر معمول‌ترین ویژگی گرگ یال‌دار بوی ادرار آن است که بوی ماری جوانا می‌دهد. به اندازه کافی عجیب، دانشمندان بر این باورند که این بو هشداری برای سایر گرگ‌های یال دار است تا از چمن خود دوری کنند.
همکاری دوباره این دو دوست قدیمی فعلاً ممکن نشده، ولی مدافع پیشین استقلال وعده داد که درباره غیبتش در کادر فنی به‌زودی صحبت می‌کند
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
استقلال برای یک فصل تبلیغات روی پیراهن خود را به صورت رایگان انجام داد.
در بخش وسیعی از این مکان یک گورستان قرون وسطایی کشف شد که حدود ۱۸۲ فرد در آن دفن شده بودند. این تعداد نشان می‌دهد که این یکی از مهم‌ترین گورستان‌های روستایی در دورۀ کارولنژی بوده است.
رکورد عجیب دونده ۱۹ساله در دوی صد متر
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
نایب رئیس سابق کمیته داوران قبل از ال‌کلاسیکوی رفت فصل 13-2012 گزارشی کامل و جامع از داور ال‌کلاسیکو برای باشگاه بارسلونا فرستاده بود.
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
وینیسیوس و رودریگو بیش از پنج ماه است که در لالیگا موفق به گلزنی در زمین حریفان نشده‌اند.
در یکی از مهم ترین بازی های هفته آخر دور مقدماتی لیگ برتر والیبال ایران یک اشتباه عجیب داوری رخ داد.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
فنرباغچه امروز در حضور سعید معروف متحمل یک باخت غیرمنتظره شد.
لیگ برتر والیبال ایران روز گذشته شاهد یک اتفاق حیرت انگیز بود.
شیمون مارسینیاک، به دلیل یک مشکل قلبی نادر نتوانست در یورو ۲۰۲۰ قضاوت کند و مدتی داوری را کنار گذاشت، اما حالا در آستانه‌ی ۴۲ سالگی قاضی مهمترین بازی سال است.
بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید. باهنر در بخشی از این گفت‌وگو گفت: من نماینده مجلسی را می‌شناسم که بعد از دوران نمایندگی‌اش، کارگر پمپ بنزین شد!
بخشی از اظهارات محمدرضا باهنر در گفت‌وگو با مجید انصاری را مشاهده کنید.
مصاحبه های پرتعداد و ادامه دار مسئولان باشگاه استقلال در مورد اتفاقات و تصمیمات داوری، نگرانی حریفان این تیم برای دیدارهای آینده و قضاوت «عکس» را افزایش داده است.
به نظر می‌رسد که دنبال ساخت USB ملی هم بروند، اما جای شکل مستطیلی درگاه اتصال، آن را سه ضلعی یا مثلثی دربیاورند!
آذری جهرمی نوشت: به نظر می رسد که دنبال ساخت USB ملی هم بروند، اما درگاه اتصال آن را سه ضلعی یا مثلثی دربیاورند!
سلسله نوشتارهای لزوم مقابله با ربا

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ