اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با دوری طولانی مدت کوین دی‌بروینه از میادین، منچسترسیتی باید جانشینی برای او پیدا کند.
باشگاه آرسنال به دلیل احتمال دوری طولانی مدت یورین تیمبر به دلیل مصدومیت زانو نگران است.
ژاوی با وجود انتقادهای بسیار تندی که به داوری بازی دیشب بارسا و ختافه و همینطور لالیگا داشت با محرومیت طولانی‌مدت مواجه نخواهد شد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می‌رود چهار ماه دور از میادین باشد.
با اعلام رسمی باشگاه چلسی، کریستوفر انکونکو به دلیل مصدومیت زانو در شیکاگو زیر تیغ جراحان خواهد رفت و انتظار می رود چهار ماه دور از میادین باشد.
چلسی با دوری طولانی مدت و شوکه کننده کریستوفر انکونکو، مهاجم فرانسوی‌، وارد فصل جدید می‌شود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان از دوری طولانی مدت بازیکن مورد علاقه امیر قلعه نویی در تیم ملی فوتبال ایران خبر داد.
میسون گرین‌وود با سپری کردن دوری طولانی مدت از زمین فوتبال، تمرینات با یک مربی خصوصی را آغاز کرده است.
اسماعیل بن‌ناصر به دلیل مصدومیت زانوی راست باید جراحی شود و به این ترتیب سه تا چهار ماه قادر به حضور در میادین نخواهد بود.
روزه به عنوان پرهیز از مصرف غذا و یا نوشیدنی در دوره‌های زمانی مختلف تعریف می‌شود که می‌تواند از چند ساعت در روز تا چند هفته طول بکشد. طب سنتی و مدرن روزه داری را به عنوان یک مداخله درمانی برای درمان بیماری‌های مزمن و غیر عفونی توصیه می‌کنند.
دور میوه‌های لک‌دار و خراب را خط بکشید و اصلا این نوع میوه‌ها را نخرید. میوه‌های لک‌دار و خراب را نمی‌توانید مدت طولانی نگه دارید. همچنین لک این میوه‌ها می‌توانند به تمام سطح خود میوه و حتی سایر میوه‌ها هم منتقل و باعث غیرقابل‌استفاده شدن آن‌ها شوند.
سکسکه یک انقباض اسپاسمودیک غیرارادی عضله در پایه ریه‌ها (دیافراگم) است که با بسته شدن سریع تار‌های صوتی همراه است. معمولاً سکسکه برای چند ساعت یا گاهی یک یا دو روز طول می‌کشد. با این حال، سکسکه‌های مزمن آن‌هایی هستند که برای مدت طولانی ادامه می‌یابند. اپیزود‌هایی که بیش از دو روز و کمتر از یک ماه طول می‌کشند، گاهی اوقات سکسکه مداوم نامیده می‌شوند. در موارد نادر، سکسکه حتی بیشتر از یک ماه ادامه می‌یابد یا به طور مکرر در یک دوره زمانی طولانی عود می‌کند.
فرشید اسماعیلی که در بازگشت به ایران با فولاد به توافق دست یافته بود، بدشانس بود که مصدومیت رباط صلیبی باعث دوری طولانی مدت وی از فوتبال شده است.
محمدمهدی نظری و شاهین طاهرخانی به علت مصدومیت و دوری طولانی مدت از لیست نساجی خارج شدند.
بارندگی‌های بوشهر (با ۸/۲۳۴میلیمتر بارش از اول مهر‌ماه) پیام جالبی برای ما دارد آن‌هم اینکه امسال بوشهری‌ها ۹/۶۳درصد بیشتر از دوره طولانی‌مدت خود شاهد بارندگی بوده‌اند.
طبق اعلام منابع نزدیک به باشگاه لیورپول، مصدومیت ویرژیل فن دایک جدی تر از تصورات است و او ممکن است چندین هفته به دور از میادین باشد.
عیسی آل‌کثیر که مدت طولانی از میادین دور بوده هنوز شرایط بازی پیدا نکرده است.
هافبک مصدوم استقلال دوران نقاهت را طی می‌کند و امیدوار است مدت دوری اش از فوتبال طولانی نشود.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران که این روزها با برخی انتقادها رو به رو شده است، درباره این نقدها و دلایل دوری طولانی مدت خود از بسکتبال آسیا صحبت کرد.
فدریکو والورده شب گذشته در دقایق پایانی بازی با سویا مصدوم شد و لنگ لنگان ورزشگاه را ترک کرد. خطای پاپو گومز روی او عامدانه و با هدف مصدوم کردن او بود.
جدی شدن مصدومیت مهاجم استقلال می‌تواند وی را تا نیم فصل و یا حتی تا پایان فصل خانه نشین نماید.
مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل مصدومیت برای مدت طولانی نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ