تیم ملی فوتبال ایران برای زنده نگه داشتن شانس صعود خود از مرحله گروهی بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی به مصاف تیم ملی ولز رفت تا با پیروزی در این دیدار آماده بازی با آمریکا شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولوت آی-اسکای در آزمایش‌ها طی ۸.۶ ثانیه از حالت توقف کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۱۸۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است. سیستم باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا ظرفیت باتری طی ۴۵ دقیقه به ۸۰ درصد برسد.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی با برتری سرخپوشان در جریان است و شاگردان یحیی گل محمدی تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی فاصله زیادی ندارند.
نیمه دوم بازی تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فینال جام حذفی آغاز شد و سرخپوشان تا کسب عنوان قهرمانی ۴۵ دقیقه فاصله دارند.
هواداران دو تیم فوتبال استقلال و پرسپولیس در انتظار باز شدن درهای ورود به استادیوم آزادی هستند. دیدار تیم‌های استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی کشور از ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. هواداران دو تیم از صبح مقابل درهای ورزشگاه حضور داشتند تا بتوانند وارد استادیوم بشوند.
تیم ملی جوانان ایران با برتری برابر ویتنام از گروه خود در جام ملت‌های آسیا صعود خواهد کرد.
تیم فوتبال جوانان ایران در نیمه نخست بازی با ویتنام به پیروزی رسید.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندر انزلی گفت: از دقیقه ۴۵ تا ۵۹ فولاد خیلی خوب کار کرد اما بعد از این دقیقه و در نیمه اول تیم ما در حال کنترل بازی بود و موقعیت‌های زیادی به فولاد ندادیم.
عضو کمیسیون بهداشت درخصوص تعداد دانش‌آموزان مسموم شده می‌گوید: «تا ۸ اسفند مسمومیت خفیف ۷۹۹ دانش‌آموز در قم گزارش شده است، درباره بروجرد هم چیزی‌که امروز در جلسه مطرح شد از دوم تا نهم اسفند نزدیک به ۴۰۰ نفر از دانش‌آموزان مسمومیت خفیف داشتند.»
تیم‌های فوتبال سپاهان و پرسپولیس که رقیبان اصلی قهرمانی در لیگ برتر هستند، در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای جام حذفی به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با رد و بدل شدن دو گل همراه بود.
این گروه پژوهشی شامل «ماریا والدز» (Maria Valdes)، پژوهشگر «موزه فیلد» (Field Museum) و «دانشگاه شیکاگو» (UChicago) بود که تخمین زد از ۴۵ هزار شهاب‌سنگی که تا به امروز در زمین یخی جنوبگان کشف شده‌اند، تنها ۱۰۰ شهاب‌سنگ به اندازه این عضو جدید که دقیقا ۱۶.۷ پوند (۷.۶ کیلوگرم) وزن دارد، بوده‌اند.
نیمه نخست دیدار فرانسه و لهستان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با تساوی بدون گل در جریان است.
نیمه نخست دیدار غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
نیمه نخست دیدار غنا و اروگوئه در جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
نیمه نخست دیدار مراکش و کانادا در دور گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با تساوی بدون گل در جریان است.
دو تیم تونس و فرانسه در دیداری از گروه D جام جهانی قطر از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به مصاف تیم ملی فوتبال آمریکا رفت تا تکلیف صعود به مرحله حذفی این مسابقات یا کنار رفتن از دور رقابتها را مشخص کند.
دو تیم کامرون و صربستان در دیداری از گروه G از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به مصاف هم رفته‌اند.
در دیداری از دور دوم گروه F جام جهانی قطر، تیم‌های بلژیک و مراکش به مصاف هم رفته‌اند.
نخستین دیدار تیم ملی فوتبال ایران در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی در شرایطی برابر تیم ملی انگلیس آغاز شد که این تیم برای صعود از مرحله مقدماتی به کسب امتیاز از این دیدار نیاز دارد.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ساعت ۱۳ و ۴۷ دقیقه ۱۵ مردادماه سال جاری یک مورد حمله خرس به مردی ۴۵ ساله به مرکز پیام یاسوج اعلام شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ