طبق ادعای آ اس، هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزاری بازی رده‌بندی را بیهوده می‌دانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال ایران برای یازدهمین بار در طول تاریخ برابر فرانسه به میدان می‌رود و برای کسب دومین پیروزی مقابل این تیم که در جایگاه پنجم رده‌بندی فدراسیون جهانی قرار دارد، تلاش خواهد کرد، اما شکست قهرمان المپیک کار آسانی نیست.
گل دوم ایتالیا به هلند در بازی رده‌بندی لیگ ملتهای اروپا جنجالی شد و با وجود اعتراض شدید هلندی‌ها در نهایت VAR حکم به پذیرش این گل داد.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می‌توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
فدریکو دیمارکو در دقیقه ششم بازی رده‌بندی لیگ ملت‌ها توانست ایتالیا را برابر هلند پیش بیندازد. مدافع اینتر در فینال لیگ قهرمانان نیز می توانست ناجی تیمش باشد ولی روملو لوکاکو مانع شده بود.
صدرنشین جدول رده‌بندی لوشامپیونا با ارائه نمایشی ضعیف برابر میهمان خود برای ششمین بار در این فصل از رقابت‌ها تن به شکست داد.
بانوی پیر در تورین از پس صدرنشین جدول رده‌بندی سری A برنیامد و هفته سی‌و‌یکم این رقابت‌ها را با باختی خانگی پشت سر گذاشت.
بازی تیم‌های فوتبال ناپولی و میلان در خانه صدرنشین جدول رده‌بندی سری A یک حاشیه مهم داشت.
آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا با کسب پیروزی خانگی برابر رقیب دیرینه خود حاشیه امنیت‌شان را در صدر جدول رده‌بندی لالیگا دو رقمی کردند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که به درخواست تیم‌های بازمانده از فینال لیگ برتر، دیدارهای رده‌بندی این رقابت‌ها برگزار نمی‌شود.
زمان و شیوه برگزاری دیدارهای فینال و رده‌بندی لیگ برتر والیبال اعلام شد.
اهواز- سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: شرایط بازیکنان خوب بوده و هم‌قسم شده‌ایم تا بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول رده‌بندی بهبود دهیم.
در دیدار رده‌بندی جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، بازیکنان کرواسی با برتری ۲-۱ مقابل مراکش مدال برنز این تورنمنت را بر گردن آویختند.
رقابت‌های جام جهانی در شرایطی روز‌های آخر خود را سپری می‌کند که امروز در دیدار رده‌بندی قرار است از ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران دو تیم شکست‌خورده نیمه‌نهایی یعنی کرواسی و مراکش به مصاف یکدیگر بروند.
جام جهانی قطر به دو بازی پایانی یعنی رده‌بندی و فینال رسید. آقای گل مسابقات احتمالا از بین مسی و امباپه که هردو پنج گله هستند، معرفی خواهد شد. البته آلوارز از آرژانتین و اولیویه ژیرو از فرانسه هم چهارگله هستند. شانس کمی برای بازیکنان کرواسی و مراکش هم وجود دارد. کفش طلای جام بیست‌ودوم ساخت آدیداس را در تصویر می‌بینید
زلاتکو دالیچ بعد از شکست مقابل آرژانتین و ناکامی در صعود به فینال جام جهانی گفت تیمش نباید از نظر روانی شکست را می‌پذیرفت و حالا باید برای بازی رده‌بندی آماده شود.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
در آغاز هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا، امروز (شنبه) تیم فوتبال ناپولی صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات میزبان خود ساسولو را با نتیجه ۴ بر صفر در هم کوبید تا به روند درخشانش در این فصل ادامه دهد.
ابراهیم محرابی افشار به همراه زری فتحی بازی دو تیم تایلند و ازبکستان را قضاوت می‌کنند.
تیم فوتبال بارسلونا با یک پیروزی حداقلی برابر مایورکا موقتاً به صدر جدول رده‌بندی لالیگا صعود کرد.
استقلال با برتری در خانه گل‌گهر سیرجان به رده دوم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور صعود کرد.
تیم پرسپولیس با برتری خارج از خانه مقابل نفت مسجدسلیمان به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر بازگشت.
تیم فوتبال پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر ایران شد.
هافبک تیم ذوب آهن می‌گوید این تیم به دنبال بهبود جایگاه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر خواهد بود.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ