سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی با ژاپن داریم چرا که آنها یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
توماس توخل و پپ گواردیولا در پایان دیدار تیم‌های سیتی و بایرن که دیشب در ژاپن برگزار شد، لحظاتی کنار زمین با یکدیگر به گفتگو نشستند.
سیتی در دیداری که ابتدا دو گل عقب افتاد توانست میزبانش یوکوهاما مارینوس را 3-5 شکست دهد. دو گل سیتی در این بازی را نیز ارلینگ هالند زد.
تیم ملی والیبال ژاپن در نخستین بازی خود در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال به پیروزی سختی مقابل چین رسید.
بازیکن تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران گفت: بعد از یک هفته سخت می‌خواهیم با تمام قدرت برابر آلمان بازی کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.
سرمربی تیم ملی والیبال لهستان گفت: مسابقه با ایران قطعا بازی سختی برایمان خواهد بود، بازیکنانم تمام تلاش خود را به کار خواهند گرفت تا پیروز این دیدار باشند.
ایران در سه ست متوالی مغلوب حریف سنتی خود، ژاپن شد و آنها با یک بازی برتری اولین پیروزی خود را جشن گرفتند.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند و اینکه جزو قطب‌های قاره آسیا محسوب می‌شوند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ژاپن گفت: همیشه بازی سختی مقابل تیم ملی والیبال ایران داشتیم و می‌دانیم که فردا نیز دیدار دشواری مقابل این تیم خواهیم داشت.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با توجه به اطلاعات خوبی که دو تیم ژاپن و ایران از هم دارند، فردا بازی خیلی سختی خواهیم داشت.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار سختی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و امیدوارم بتوانیم در ۶ بازی آینده هم به پیروزی برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از نخستین پیروزی با این تیم در دیداری تدارکاتی به شرایط دیدار برابر کنیا اشاره کرد و گفت: بازی کردن با این تیم از دیدار با تیم های کره و ژاپن سخت تر بود.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
آبادان - سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران، بازی این تیم در برابر صنعت نفت آبادان را سخت توصیف کرد و بازیکنان حریف را بسیار جنگنده دانست.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی سخت و مهمی با تیم خوب پیکان داریم و باید سه امتیاز این دیدار خانگی را به دست بیاوریم.
دروازه بان تیم هوادار پس از یک وقفه نسبتا طولانی در مسابقات لیگ برتر از حال و هوا و روند آماده سازی تیمشان صحبت می کند.
کرواسی با درخشش لیواکوویچ موفق شد ژاپن را پس از 120 دقیقه پرفشار به راحتی از پیش رو بردارد.
آلوارو موراتا، مهاجم تیم ملی اسپانیا می‌گوید رویارویی با مراکش در مرحله حذفی بسیار سخت خواهد بود.
پیشکسوت فوتبال و مربی کنونی تیم هوادار به تمجید از عملکرد شاگردان کی روش در دیدار با ولز پرداخت.
رختکن تمیز تيم ملی ژاپن بعد از یک بازی سخت با آلمان که مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفت
تیم ملی فوتسال عربستان مرحله گروهی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا را با غلبه بر کره جنوبی به پایان رساند و برای مشخص شدن وضعیت صعودش به مرحله حذفی باید منتظر نتیجه بازی ژاپن - ویتنام باشد.
تیم ملی والیبال نوجوانان ژاپن در بازی افتتاحیه مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا در تهران مقابل هند به پیروزی رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ