کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با نتایجی که در هفته دوم لیگ برتر رقم خورد، سه تیم مدعی به بالای جدول رسیدند و یکی - دو سرمربی هم نتوانستند انتظارات را برآورده کنند و ممکن است در خطر اخراج قرار بگیرند.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
استقلال و سپاهان در تلاش برای خریدن شاه ماهی لیگ برتر هستند.
جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و ششم آرایش عجیبی به خود گرفت. دو تیم استقلال و سپاهان با امتیاز برابر و تفاضل گل برابر در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند. اما اگر لیگ همینجا پایان یابد سپاهان قهرمان است نه استقلال!
تیم فوتبال سپاهان در هفته بیست و ششم لیگ برتر برابر مس رفسنجان به پیروزی رسید و جای خود را در صدر جدول پس گرفت.
دو تیم هم امتیاز صدر جدول رده بندی بیست و دومین دوره لیگ برتر در چند عدد مشترک هستند.
سپاهان با شکست امشب در تبریز، جدال قهرمانی در لیگ را به اوج حساسیت رساند. استقلال حالا هم امتیاز زردپوشان است و پرسپولیس با یک امتیاز اختلاف در تعقیب آنهاست
ذوب آهن که این فصل توانسته پرسپولیس و سپاهان را متوقف کند، حالا آماده عملیات بزرگ برابر استقلال است.
ستاره‌های این هفته لیگ برتر در حالی انتخاب شدند که دو تیم بالای جدول سهم زیادی به خود اختصاص داده‌اند.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
این رقابت جذاب برای قهرمانی هیچ گاه از ذهن طرفداران فوتبال پاک نمی‌شود. جدالی تنگاتنگ برای جامی که با این روند، برنده‌اش در روز آخر مشخص خواهد شد.
هفته بیستم لیگ برتر فوتبال می تواند تاثیر بسزایی در سرنوشت تیم های مدعی قهرمانی داشته باشد. جایی که پرسپولیس و استقلال برای ماندن در کنار سپاهان به سه امتیاز دیدارهای خود نیاز دارند.
سپاهان با پیروزی شیرین در اهواز مقابل فولاد خوزستان، گام بلندی به سوی قهرمانی برداشت و صدر جدول را با سه امتیاز اختلاف در اختیار گرفت
با شکست پرسپولیس صدرنشین، اختلاف امتیاز در بالای جدول کم شد و حالا حاشیه امنیت سرخپوشان کاهش یافته است. بازی‌های لیگ از همین شروع نیم‌فصل دوم حساس‌تر شد و تا پایان رقابت‌ها جذابیت صدچندان می‌شود. بازی‌های هفته بعد لیگ به شرح زیر است. جدال تراکتور با فولاد ، سپاهان با گل‌گهر و دربی شمال بین نساجی و ملوان در انزلی ، تماشایی خواهدبود و استقلال چشم به کار بزرگ رحمتی در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس دارد.
استقلال‌، شکست سنگینی را به ملوان تحمیل کرد تا پس از باخت هفته پیش‌ مقابل سپاهان در اصفهان، تا حدودی شرایط خود را در جدول رده‌بندی روبه‌راه کند و از بحران خارج شود. استقلال با برد امروز 30 امتیازی شد و موقتاً بالاتر از گل‌گهر در جایگاه سوم جدول قرار گرفت.
‌نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از امروز به طور رسمی شروع می‌شود تا در حساس‌ترین بازی هفته شانزدهم دو تیم مدعی سپاهان و استقلال در اصفهان به مصاف یکدیگر بروند. اهمیت این بازی دست‌کمی از جدال برای رسیدن به عنوان قهرمانی ندارد
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
علیرضا رضایی راهی را می رود که پیش از این، وحید طالب لو و سیدحسین حسینی رفته بودند: جدال بزرگ برابر سپاهان در نقش جهان.
کارشناس فوتبال با اشاره به عملکرد بهتر آبی‌پوشان نسبت به دیدار گذشته برابر تراکتور گفت: در این دیدار دو بازیکن توانستند با عملکرد خوبی که از خود نشان دادند عامل پیروزی استقلال شوند.
مدافع مس رفسنجان معتقد است اشتباهات داوری و همچنین بدشانسی، باعث شده که این تیم در رتبه هفتم جدول حضور داشته باشد.
هفته اول از بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که در روز اول این مسابقات جدال حساس استقلال و سپاهان بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد!
حساس‌ترین بازی هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر بیست‌و‌دوم جدال تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی است که قرار است جمعه از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه برگزار شود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه دیدار سپاهان و استقلال همیشه جذاب بوده و تماشاگران را به ورزشگاه کشانده است، گفت: این دیدار جدال تفکرات دو مربی پرتعالی است که امیدوارم جذاب و تماشایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ