یک شرکت هندی اقدام به طراحی و تولید یک خودروی شاسی بلند با ظاهری عجیب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئو که در خیابان های بمبئی فیلمبرداری شده است، برش زدن تماشایی آناناس توسط یک فروشنده خیابانی را با یک چاقوی خاص نشان می دهد.
ا در این ویدئو می بینید که چند روستانشین هندی پژام بوندا یا همان موز سرخ شده محبوب مردم این کشور را به سبک و سیاق منطقه خودشان تهیه می کنند.
لاسی یک دسر سنتی محبوب در خیابان‌های هند است که با ماست تهیه می‌شود. البته همیشه علاوه بر ماست، آب، ادویه، ترشی جات و گاهی اوقات میوه نیز با آن ترکیب می‌شود. این ویدئو که در خیابان‌های هند فیلمبرداری فیلمبرداری شده است نحوه تهیه لاسی توسط یک فروشنده مشهور خیابانی را نشان می‌دهد.
این ویدئو که در ایالت کرالا در جنوب شبه قاره هند ضبط شده است، فرایند برش و پخت یک ماهی تن 100 کیلوگرمی را به نمایش می گذارد.
این ویدئو نحوه تهیه بریانی گوسفند شکم پر به روش هندی را در یکی از روستاهای این کشور به نمایش می گذارد.
در ۶ اکتبر شش بمب افکن بی ۲ از پایگاه واتمن میسوری برخاستند و پس از ۵ بار سوختگیری در آسمان با موفقیت اهداف خود را بمباران کردند و در مسیر بازگشت بدون اینکه موتور‌های خود را خاموش کنند، پس از یک توقف ۴۵ دقیقه‌ای در پایگاه دیگو گارسیا در اقیانوس هند مجددا و بدون توقف به پایگاه وایتمن میسوری بازگشتند.
در کشور هند شرکت ولوو باس مدعی شده است که با تولید سری اتوبوس‌های ولوو در این کشور سرمایه گذاری عظیمی انجام می‌دهد و کشور هند به عنوان بزرگترین مرکز تولید در آسیا یاد کرد.
یک سگ خانگی بعد از اینکه صاحبش به رودخانه گوداواری در هند می‌پرد منتظر او می ماند. روز یکشنبه اهالی محل متوجه این سگ خانگی شدند که کنار دمپایی های صاحبش خوابیده بود:
دوربین یک زیر دریایی کنترل از راه دور که در آب‌های اقیانوس هند در شرق آفریقا در عمق ۱۲۰۰ متری مشغول کاوش بود، موجودی را شکار کرد که در یک چشم به زدن شکل عوض می‌کند.
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس در هند ۱۵ تن جان خود را از دست دادند. منبع: ایرانیک
خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
سیاستمدار معروف هندی که به همراه برادرش دوران محکومیت را سپری می‌کند، هنگامی که برای معاینه پزشکی به بیمارستان منتقل می‌شدند درحال گفتگو با رسانه‌ها بودند که ناگهان یک مهاجم مسلح به آن‌ها نزدیک شده و با شلیک گلوله دو برادر را به قتل رساند.
مقامات هندی یک مدرسه حفظ قرآن کریم و بخشی از یک مسجد ۲۵۰ ساله را در دهلی نو، بدون اخطار تخریب کردند. مساجد و بنا‌های تاریخی اسلامی در هند از کارزار تخریبی که توسط دولت نارندرا مودی به راه انداخته شده است، رنج می‌برند، تا تلاشی برای ایجاد یک تغییر فرهنگی بر اساس تسلط هندو‌ها بر این کشور صورت گیرد.
فرناندو هرناندز داور مکزیکی به دلیل رفتار خشونت آمیز و زانو زدن به کشاله ران یک بازیکن ۱۲ بازی محروم شد. بازیکنان تیم لئون پس از اینکه حریف گل تساوی بحث‌برانگیز را به ثمر رساند از داور تقاضای بررسی VAR کرده بودند، اما هرناندز که هم تیمی لوکاس رومرو را جریمه کرده بود، با زانوی خود به کشاله ران هافبک تیم لئون کوبید و او را نقش بر زمین کرد. در دقیقه ۶۳ بازی، کلاب آمریکا یک گل مشکوک به خطای هند به ثمر رساند. بازیکنان لئون به فرناندو هرناندز، داور سرشناس مسابقه معترض شدند. لوکاس رومرو، بازیکن شماره ۲۹ لئون به هرناندس چسبید تا اعتراض کند اما این داور حین دادن کارت زرد به دیگر بازیکن معترض در اقدامی باورنکردنی با زانو به نقطه حساس لوکاس کوبید و او را نقش زمین کرد!
اگرچه محبوبیت دارمندرا پراتاپ به دلیل قد بلندش، او را به عضویت در یک حزب سیاسی سوق داد، اما در بهترین بخش زندگی‌اش هیچ سودی برای او نداشته است.
دو تن از بازیکنان مسلمان تیم ملی کریکت هند هنگام ورود به یک هتل مورد استقبال یک زن ایستاده با تیلاک قرار گرفتند، اما از پذیرش آن خودداری کردند.
وزیر بهداشت هند در ایالت اودیشا هنگامی که برای دست تکان دادن به جمعیتی که به استقبال او آمده بودند از خودرو خارج شد هدف شلیک مستقیم یک پلیس قرار گرفت و کشته شد.
خبرگزاری‌های محلی هند ویدئویی را در حساب‌های توییتر خود منتشر کردند که نشان می‌دهد رهبر حزب DMK و وزیر توسعه لبنیات تامیل نادو هند، به سمت کارگران و اعضای حزبش به دلیل تأخیر آن‌ها در آوردن صندلی سنگ پرتاب می‌کند. او خم شد و پس از برداشتن یک سنگ آن را به سمت یک کارگر پرتاب کرد و گفت برو صندلی بیاور! اعضا و روسای احزاب، به ویژه حزب بهاراتیا جاناتا در همان ایالت، این وزیر را به دلیل عدم احترام وی به کارگران مورد انتقاد قرار دادند.
دانشجویانی که برای تماشای مستند جدید بی‌بی‌سی درباره نخست وزیر هند در دانشگاهی در دهلی جمع شده بودند، توسط پلیس بازداشت شدند.
به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
تصاویری از یک مسابقه کشتی عجیب در هند منتشر شده که تماشاگران زیادی را نیز گردهم آورده است.
یک ورزشکار هندی رکورد جهانی شنا سوئدی با کف زدن را شکست. کووار امریتبیر سینگ این رکورد را در شهر باتالا ایالت پنجاب به دست آورد. به گفته گینس، کووار برای الهام بخشیدن به جوانان کشورش تلاش کرد تا این رکورد را به دست آورد. این ورزشکار در سالن‌های بدنسازی تمرین نکرد، در عوض از بلوک‌های سیمانی، آجر و لاستیک برای تقویت عضلات خود استفاده کرد. او ۴۵ حرکت را طی یک دقیقه انجام داد و نام خود را در گینس ثبت کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ