به طرز شگفت انگیزی، یک مدل بزرگ از توپ رسمی مسابقات جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۲۳ در سیدنی با هلیکوپتر حمل و به ساحل بوندی منتقل شد. مسابقات جام جهانی فوتبال زنان در ماه آگوست ۲۰۲۳ به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز خواهد شد. توپ رسمی این مسابقات با نام OCEAUNZ رونمایی شد. طراحی این توپ از مناظر منحصر به فرد کشور‌های میزبان استرالیا و نیوزیلند الهام گرفته شده و به کوه‌های وسیع در نیوزیلند و ارتباط استرالیا با اقیانوس هند اشاره می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران با بیان این‌که این اقدام در جهت قبح‌شکنی از ارزش‌های اخلاقی جامعه صورت گرفته است، گفت: به‌منظور حفظ حقوق شهروندان این دفتر پلمب و فرد مشاور املاک نیز بازداشت شده است.
کریم بنزما بعد از انتقال رسمی به باشگاه الاتحاد عربستان برای اولین بار در مصاحبه با رسانه‌های این کشور با یادآوری خاطرات سفر حج سال‌های قبلش، نزدیکی به مکه را از دلایل اصلی انتقالش به الاتحاد برشمرد.
یک خودرو پرنده بر فراز «رودخانه زرد» در منطقه خودمختار «هوئی نینگ‌شیا» واقع در شمال غرب چین پرواز می‌کند. این خودرو پرنده قرار است مسافران را از این رودخانه عبور دهد. در حال حاضر از قایق‌های سنتی و سیم بکسل برای انتقال مسافران از این رودخانه استفاده می‌شود.
موندو دپورتیوو نوشت: مقامات عربستان در انتقال احتمالی لیونل مسی مهاجم پاری‌سن‌ژرمن به الهلال نقش دارند. انتقال احتمالی این بازیکن آرژانتینی در سطح محلی تحت کنترل عربستان است.
یکی از شاهدان عینی درباره این حادثه: آیت‌الله سلیمانی در بانک ملی نشسته بود که فرد ضارب اسلحه نگهبان بانک را گرفته و او را به رگبار بست که متأسفانه آیت الله سلیمانی به شهادت رسید و ۳ نفر دیگر مجروح شده اند.
دیروز یک جنگنده روسی به اشتباه شهر «بلگورود» در شرق روسیه را بمباران کرد، اکنون مقامات این منطقه می‌گویند یک بمب ۵۰۰ کیلوگرمی عمل‌نشده در محل حادثه کشف شده و برای خنثی‌سازی به محل نظامی انتقال داده شده است. منبع: چند ثانیه
علیرضا حقیقی در اقدامی عجیب، به عادل فردوسی‌پور حمله کرد و از او به انتقاد پرداخت. منبع: توپ
«قبل از اینکه استادیوم را ترک کنم، می‌خواستم از گربه‌ها عکس بگیرم. گربه آگاهانه به من نگاه کرد. بنا به دلایلی در آن لحظه فکر می‌کردم فدراسیون فوتبال روسیه در یک قدمی انتقال به AFC است. این ایده بدی نبود که استراحت کنید و همه چیز را دوباره ارزیابی کنید.»
بیش از ۲۳۰ پلیس بلژیک در تامین امنیت انتقال زندانیان و همچنین یک هلیکوپتر و یک پهپاد برای نظارت بر کل عملیات مشارکت داشتند.
یک خانم در فلوریدا ۲۰ سال پیش یک تمساح کوچک اندازه مارمولک را که تازه از تخم بیرون آمده بوده به خانه اش می‌یاورد و بزرگش می‌کند. پلیس فلوریدا بعد از ۲۰ سال تازه متوجه می‌شوند و او را به باغ وحش انتقال می‌دهند.
رئیس آموزش و پرورش شهرستان پردیس از مسمومیت ۳۵ نفر از دانش آموزان دختر در فاز ۱۱ پردیس و انتقال آنها به مراکز درمانی شهر پردیس خبر داد. به گفته رئیس شبکه بهداشت و درمان پردیس حال عموم آنها خوب است، دانش آموزان این اتفاق را روایت می‌کنند.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
در جریان یک مسابقه اتومبیلرانی در مالزی یک خودرو پس از انحراف از پیست به یک تماشاگر برخورد کرد و جان او را گرفت. قربانی ۳۲ ساله پس از انتقال به بیمارستان بر اثر جراحات وارده به سر و خونریزی ریه جان خود را از دست داد.
حوالی آرامگاه ابن بابویه در شهرری برجی آجری سر به فلک کشیده‌ای با قدمت ۹۰۰ ساله، گوشه‌ای از تاریخ ایران زمین را درگوشه دل خود جای داده است. این برج در عهد سلجوقی و احتمالا در زمان انتقال پایتخت از نیشابور به ری به دستور طغرل بیک؛ مؤسس سلسله سلجوقیان ساخته شده است و برای همین به این نام شناخته می‌شود.
یک جنگنده اف-۳۵ ارتش آمریکا با بسته شدن به یک خودروی یدک کش در حال انتقال به آشیانه بود که ناگهان قسمت جلوی آن از جا در می‌رود و هواپیما در باند پایگاه هوایی کادینا روی زمین می‌افتد.
بنا به گفته معاون سازمان حفاظت محیط زیست نگهداری پیروز ماهانه ۱۰۰ میلیون تومان هزینه دارد. او تاکید دارد که با توجه به مشورت و توصیه کارشناسان، پیروز احتمالا در بهار سال آینده به پارک ملی توران برای نگهداری در فنس انتقال داده می‌شود.
لحظه‌ای از تیراندازی فرد مسلح و انتقال عمران خان به داخل آمبولانس را در این ویدیو مشاهده نمائید.
هضم غذا و انتقال مواد مغذی مصرف شده به دیگر اعضای بدن وظیفه معده است که اختتلال در عملکرد این عضو و ایجاد تومور‌هایی منجر به ابتلا به سرطان معده خواهد شد.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
گارد ساحلی آمریکا از وقوع انفجار در یکی از خطوط لوله انتقال گاز در ایالت لوئیزیانا در جنوب آمریکا خبر داد.
سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی که برای افتتاح طرح‌های انتقال آبیاری به خراسال شمالی رفته، به این شکل به سوال خبرنگار مهر درباره دلایل عزل و نصب استاندار سابق به عنوان معاون خود واکنش می‌دهد!
سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه انتقال محکومان بین ایران و بلژیک گفت: شورای نگهبان نسبت به موافقتنامه‌های مشابه ایراد شرعی دارد و معمولا در مجمع تشخیص به تصویب می‌رسد. ما نسبت به این لایحه اشکال شرعی داشتیم و نظرات‌مان را به مجلس فرستادیم. در حال حاضر لایحه به مجمع تشخیص ارسال شده است.
سازنده این موبایل گفت که تصمیم گرفت این تلفن را بسازد تا به افرادی مانند والدینش که بی سواد هستند کمک کند تا از ویژگی‌هایی مانند انتقال پول و ارسال پیام استفاده کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ