تصاویری از یک مسابقه کشتی عجیب در هند منتشر شده که تماشاگران زیادی را نیز گردهم آورده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در زمان برگزاری یک مسابقه کریکت در سریلانکا مار سرگردان با ورود به زمین دقایقی این بازی را مختل کرد.
یک دختر سومالیایی که براساس پارتی بازی در مسابقه دو ۱۰۰ متر یونیورسیاد دانشجویان جهان در چین شرکت کرده بود شکستی مفتضحانه را تجربه کرد.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
در میان صدای شلیک گلوله و غرش هواپیما‌های جنگی گروهی از جوانان سودانی در حال بازی فوتبال در یک زمین خاکی در خارطوم پایتخت سودان هستند. سودان از ۱۵ آوریل (۲۶ فروردین) شاهد درگیری بین ارتش این کشور به فرماندهی عبدالفتاح البرهان با نیرو‌های پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو (حمیدتی) از جمله در خارطوم و سایر شهر‌های شمال و غرب کشور بوده است. تاکنون چندین بار آتش‌بس در سودان اعلام شده، اما طرف‌های درگیر بطور مداوم آن را نقض می‌کنند. درگیری‌های اخیر سودان تاکنون بیش از یک هزار و ۸۰۰ کشته برجای گذاشته و سازمان ملل اعلام کرده که بیش از یک میلیون نفر در داخل این کشور آواره شده‌اند، علاوه بر آن ۳۰۰ هزار سودانی به کشور‌های همسایه پناه برده‌اند.
معترضان وابسته به گروه Just Stop Oil، فینال مسابقات قهرمانی راگبی در انگلستان را با دویدن به زمین و پاشیدن پودر نارنجی رنگ به سمت بازیکنان، قطع کردند. در نتیجه این رویداد دو تظاهرکننده دستگیر شدند. این گروه در صفحه توییتر خود نوشت: زمان برای مقابله با بحران آب و هواست. تا زمانی که دولت [بریتانیا]سوخت‌های فسیلی جدید را متوقف نکند، به اقدامات مخرب ادامه خواهیم داد.
ورود ناگهانی یک سگ بزرگ هنگام برگزاری مسابقه‌ای فوتبال در شیلی خبرساز شده است.
مارک زاکربرگ، بنیانگذار فیسبوک، در اولین تورنمنت جوجیتسو برزیلی مقابل حریف خود شکست خورد. ویدئوی این مسابقه که در شهر ردوود ایالت کالیفرنیا برگزار شد، میلیاردر ۳۸ ساله را نشان می‌دهد که تلاش می‌کند رقیب خود را به زمین سنجاق کند، اما در نهایت خودش به تشک می‌چسبد.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
یک مسابقه اسنوکر قهرمانی جهان در شفیلد انگلستان با ورود یک معترض که اقدام به پاشیدن پودر نارنجی روی میز مسابقه کرد مختل شد.
یک مسابقه فوتبال قهرمانی زیر ۲۳ سال پرتغال شاهد ورود یک طوطی ماکائو به زمین بود که منجر به قطع ادامه بازی شد.
یک مسابقه دوچرخه سواری پس از سبقت و انحراف ناگهانی یک دوچرخه سوار منجر به زمین خوردن بیش از نیمی از شرکت کنندگان شد.
جام فوتچل یا همان فوتبال در شالیزار که هر سال در برخی روستاهای استان گیلان برگزار می‌شود. در این دوره ۶ تیم حضور داشتند.
مسابقه هیجان انگیز طناب کشی تویوتا و شورلت را مشاهده کنید.
یک مسابقه فوتبال در لیگ دسته دوم ترکیه رنگ و بوی نژادپرستی به خود گرفت و به خشونت کشیده شد.
در پی وقوع یک انفجار در مسیر شرکت کنندگان در مسابقه دوی ماراتن در جنوب غربی کامرون دستکم ۱۹ ورزشکار زخمی شدند. گروه جدایی طلب آمبازونیا با بر عهده گرفتن مسئولیت این حمله اعلام کرد که هدف اصلی انفجار نیرو‌های کامرونی بودند که ایمنی ورزشکاران را تضمین کرده بودند. این گروه تاکید کرد که اجازه نخواهد داد کامرون در اشغال بماند. در این رقابت ۵۲۹ ورزشکار شرکت داشتند.
در رقابت‌های بین المللی کشتی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب- امیرحسین زارع به مدال طلا دست یافت
یک ورزشکار اهل رومانی عنوان قهرمانی مسابقه سیلی‌زنی در سنگین وزن و جایزه پنج هزار یورویی را به دست آورد، اما این قهرمانی به قیمت تغییر شکل صورتش تمام شد.
بازی دو تیم گواناکاستکا و لیبریا در لیگ فوتبال کاستاریکا پس از درگیری شدید بین بازیکنان دو تیم به طور موقت متوقف شد.
یک مسابقه فوتبال غیرمعمول در کشور آفریقایی غنا برگزار شد. در این مسابقه فوتبال زنان چاق پا به توپ شدند و هدف از برگزاری این رویداد تشویق به کاهش وزن در غنا اعلام شده است.
توقف ناگهانی یک موتورسیکلت پیشرو در مسابقه دوچرخه سواری باعث برخورد و واژگونی ده‌ها دوچرخه سوار شد.
یک مرد جوان در لندن با هجوم به زمین و اقدام به خودسوزی باعث توقف مسابقه تنیس لیور کاپ برای مدت کوتاهی شد.
تصادف شدید خودروهای پیشتاز شرکت کننده در مسابقه ناسکار در فلوریدا منجر به جلو افتادن یک رقابت کننده دیگر شد.
با تشدید موج گرما در انگلیس، مسابقات شطرنج زیر آب در این کشور برگزار شد. بازیکنان این ورزش ذهنی با شیرجه زدن در آب بدون استفاده از دستگاه تنفسی مهره های شطرنج را حرکت می دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ