خارج کردن یک سوسک زنده از داخل جمجه یک زن هندی موجب بهت و حیرت پزشکان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قلاده خرس در پرواز دبی - بغداد از قفس بار هواپیما خارج شد و باعث تاخیر در پرواز شد. منبع: ایسنا
با تهیه‌ی یک دستگاه جانبی منحصر به فرد برای موبایل خود از تمامی سرویس‌های اپراتور‌های داخلی استفاده کنید. دقیقا مانند زمانی که گوشی خود را رجیستر کرده اید.
پلیس در حال بررسی یک حادثه در یک بازی دوستانه محلی در گیتس‌هد انگلیس است، که به دلیل ورود ناگهانی دو ماشین نعش‌کش در مرکز زمین نیمه تمام ماند. یکی از تماشاچیان لحظه عجیبی را ثبت کرد که دو ماشین نعش‌کش وارد زمین شده و روی چمن به صورت دایره‌ای به دور خود می‌چرخیدند در حالی که اعلامیه‌هایی از پنجره‌ها پرتاب می‌شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که مردان نقابدار در حال فرار از استادیوم اقدام به شکستن موانع کردند. تهاجم غیرمنتظره به زمین درست پس از نیمه اول رخ داد و پس از حضور پلیس هواداران از استادیوم خارج شدند.
علی اکبر رائفی پور تئوریسین اصولگرا در سخنانی عجیب ادعایی درباره مناظره انتخاباتی مهدی کروبی و محمود احمدی نژاد مطرح کرده است.
واکنش عجیب وزیر امور خارجه صربستان به زلنسکی برای بستن دهانش را، ببینید.
خدامراد صحرائی وزیر آموزش و پرورش که چند روزی است از مجلس رای اعتماد گرفته در اولین جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران پاسخ عجیبی درباره یک سوال حاشیه‌ای داد.
به تازگی ویدیو‌ها و تصاویری از خارج از کشور منتشر شده است که نشان می‌دهد در آرایشگاه‌های مخصوص حیوانات خانگی اقداماتی همچون رنگ کردن مو و اصلاح‌های عجیبی که سگ‌ها را شبیه به حیواناتی مانند پلنگ و پاندا می‌کنند انجام می‌شود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز (یکشنبه) با حضور در محل مصلی تهران از سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بازدید کردند.
ولادیمیر ژیرینفسکی رهبر حزب روسیه که سال پیش فوت کرد، تحلیل‌های عجیبی داشت که بیشترشان به واقعیت پیوست. مثلا ۳۰ سال پیش گفته بودکه روسیه با اوکراین وارد جنگ خواهد شد و از نقشه آمریکا برای تجزیه ایران خبر می‌دهد.
یک شهروند هندی که یک کامپیوتر مکینتاش در دست داشت به محض اینکه تیم کوک مدیرعامل شرکت اپل را دید به سمت او شتافت تا مکینتاش خود را به نمایش بگذارد.
پل عجیب اوهاشی در ژاپن با شیبی عجیب که بیشتر شبیه ترن هوایی شهربازی است تا پل را در این ویدیو مشاهده می‌کنید.
اتفاق عجیب و غریب در پرواز امارات را ببینید.
چند سرنشین خودرو که در ترافیک گیر کرده بودند، گاردریل‌های کنار جاده را باز کردند تا بتوانند از مسیر خارج شوند. یکی از رانندگان که در ترافیک بود، از این اقدام فیلمبرداری کرده است.
این ماهی بزرگ اخیرا سبک غذایی خود را تغییر داده و به یک شکارچی مرگبار تبدیل شده است، اما شکار او این بار نه در آب که در خارج از آب وجود دارد.
متخصصان مغز و اعصاب شهر ساری موفق به انجام عمل جراحی جداکردن تومور سر بدون شکافتن جمجمه و از طریق بینی شدند. فوق‌تخصص جراحی مغز و اعصاب: امروزه این عمل را در دنیا از طریق اندوسکوپی با همکاری پزشکان گوش و حلق و بینی انجام می‌دهند که از راه بینی و سینوس اسفنویید انجام می‌شود و تومور تخلیه می‌شود.
«آنالنا بائربوک» وزیر خارجه آلمان در کنفرانس امنیتی مونیخ در اشتباهی عجیب وقتی از او پرسیده می‌شود که آیا اوکراین این شانس را دارد که در طولاتی مدت در امنیت باشد حال آنکه «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه همچنان در قدرت باشد، که وی پاسخ داد اگر پوتین سیاست‌هایش را ۳۶۰ درجه تغییر ندهد، خیر. بر اساس اصول اولیه ریاضیات، ۳۶۰ درجه با صفر درجه منطبق می‌باشد و وزیر خارجه آلمان باید به جای ۳۶۰ درجه از ۱۸۰ درجه استفاده می‌کرد.
یک شرکت سوئدی اقدام به طراحی و ساخت یک ایربگ برای موتورسواران کرده است که قیمت زیادی هم دارد.
اجرای حرکات نمایشی خطرناک با موتور سیکلت حتی بدون کلاه ایمنی، باعث وقوع حادثه برای یک جوان شد.
تصویری عجیب از خارج شدن گاز طبیعی از زیر رودخانه یخ‌زده را ببینید. /خبرفوری
فیلمی از نحوه جابجایی کارکنان شهرداری تهران در ساعت ۶ صبح و زیر بارش برف و سرمای هوا در فضای مجازی بازتاب فراوانی داشته است.
شیاطین سرخ در دیداری خارج از خانه تن به شکست مقابل استو‌ن‌ویلا دادند.
زن کودک ربا گفت: به خاطر ۲۰۰هزار تومان اقدام به کودک ربایی می‌کردم. ابتدا اعتماد مادر کودک را جلب و سپس اقدام به کودک ربایی می‌کردم.
ویدیویی عجیب از شهر باغملک استان خوزستان که گروهی با نیسان آبی مشغول تشییع جنازه هستند را ببینید.
برخی کاربران در شبکه‌های اجتماعی از تحکم و ژست آمرانه ضرغامی نسبت به رئیس یک دادگستری انتقاد کردند و این کار را نشانه دخالت قوه مجریه در امور قوه قضاییه دانسته‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ