مقامات هندی یک مدرسه حفظ قرآن کریم و بخشی از یک مسجد ۲۵۰ ساله را در دهلی نو، بدون اخطار تخریب کردند. مساجد و بنا‌های تاریخی اسلامی در هند از کارزار تخریبی که توسط دولت نارندرا مودی به راه انداخته شده است، رنج می‌برند، تا تلاشی برای ایجاد یک تغییر فرهنگی بر اساس تسلط هندو‌ها بر این کشور صورت گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخلاف برخی ادعاها مبنی بر کارشناسی بودن تخریب ساختمان در خلازیر، این ویدئو نشان می دهد عوامل شهرداری تهران برای تخریب ساختمان، سیم بکسلی را به پایه ساختمان بسته و آن را به خودروی سنگین متصل کرده بودند و بدون هیچ گونه کنترلی آن را کشیده اند و بدین گونه این حادثه مرگبار رخ داد که طی آن 5 تن از جمله دو مقام ارشد نظامی جان باختند.
ساعاتی پیش و در زمان اجرای تخریب یکی از واحدهای غیرایمن در محله خلازیر واقع ( منطقه ۱۹ تهران) تعداد پنج ساختمان همجوار تخریب شد. براساس گزارش ها 6 مامور پلیس شهرداری زیر آوار هستند. سخنگوی آتش نشانی تهران می‌گوید: «تا این لحظه هیچ عدد دقیقی درمورد افراد گرفتار زیر آوار نداریم. تا این لحظه دو نفر زنده از زیر آوار خارج شده اند.» هیچ کدام از ساختمان ها مسکونی نبوده اند و همگی در حال ساخت بوده‌اند.
کانال‌های روسی تصاویری از تخریب جاده‌های منتهی به مسکو، خالی شدن فروشگاه‌های مواد غذایی، تجمع مردم در ایستگاه راه آهن روستوف برای فرار از جنگ احتمالی و تخلیه اماکن عمومی را منتشر کرده‌اند.
سیل شدید و مهیب روز‌های پنجشنبه و جمعه در جاده چالوس محدوده روستای کوشک بالا سبب تخریب بسیاری از جاده‌های روستایی شده است.
سربازان آمریکایی طی جنگ ویتنام از ام72 لاو برای نفوذ و تخریب سنگرهای دشمن استفاده می کردند. اما عملکرد نه چندان موثر در برابر تانک های ارتش ویتنام شمالی و برخی نواقص موجب شد تا بهبود عملکرد و طراحی این سلاح در دستور کار قرار بگیرد.
دو خودرو در پی تصادف در وسط چهارراهی به یک ساختمان برخورد کردند و باعث ریزش آوار شدند.
ویدیویی از نحوه‌ی تخریب جنگل در ۱۰ ثانیه را ببینید.
یک بلاگر برای اثبات کیفیت ضعیف پورشه، دست به نابود کردن این خودروی لوکس آلمانی زد. منبع: خبرفوری
بارندگی چند‌روز گذشته و وقوع سیلاب باعث تخریب بخشی از آسفالت ماسوله به فومن و آسیب دیدگی پل ارتباطی شهر ماکلوان شد.
برخی از خانه‌ها در ترکیه را نمی‌توان برچید، زیرا در اثر تماس با تجهیزات ساختمانی فرو می‌ریزد. در دیاربکر، یک ساختمان آپارتمانی که بخشی از یک مرکز تجاری است در حین تخریب فرو ریخت.
ملکی با بیان اینکه این انفجار منجر به آتش سوزی نشد گفت: یک زن ۵۷ ساله و مردی ۳۵ ساله که البته بطور کامل زیرآوار قرار نداشتند در محل گرفتار بودند که آتش نشانان این ۲ فرد را از محل خارج کردند.
مقامات محلی مسکو از سقوط یک پهپاد در نزدیکی یک ایستگاه پمپ بنزین در حومه این شهر با هدف تخریب تاسیسات غیرنظامی خبر داده‌اند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
پلیس آلمان از جرثقیل برای پایین آوردن تظاهرکنندگانی که از درختان بالا رفته بودند استفاده کرد. این افراد در یک تجمع مقاومتی با هدف جلوگیری از تخریب یک روستای کوچک در آلمان شرکت کرده بود بازداشت کرد. فعالان محیط زیست تلاش داشتند جلوی تخریب این روستای کوچک که قرار است بخشی از طرح توسعه معدن زغال سنگ مجاور آن باشد، جلوگیری کنند.
تصاویر تخریب یک دودکش قدیمی به طول ۱۵۰ متر با استفاده از مواد منفجره در شمال سیبری را ببینید.
در آخرین روز سال ۲۰۲۲ میلادی یک هتل در کی‌یف پایتخت اوکراین بر اثر حملات هوایی روسیه تخریب شد. شهردار کی‌یف اعلام کرد که در جریان حملات هوایی یک هتل تخریب شده است. تصاویری از لحظه اصابت موشک به این هتل منتشر شده است.
رسانه‌های فلسطینی امروز دوشنبه گزارش دادند که نظامیان رژیم اسرائیل منزل دو شهید فلسطنی را در شهرک کفر دان در غرب شهر جنین با دینامیک تخریب کردند. خبرگزاری شهاب فلسطین، نظامیان صهیونیست برای تخریب منزل خانواده شهیدان احمد ایمن ابراهیم عابد و عبدالرحمن هانی صبحی عابد که حدود سه ماه و نیم پیش عملیاتی علیه نظامیان صهیونیست در پست ایست و بازرسی در الجلمه انجام داده بودند، به شهرک کفر دان واقع در غرب جنین حمله کردند.
مردی ۳۰ ساله کمی بعد از ساعت ۲۲ سه شنبه ۲۰ دسامبر بعد از مشاهده یک آتش کوچک در نزدیکی دروازه‌های کاخ باکینگهام به جرم تخریب دستگیر شد.
یک هتل در تیرانا پایتخت آلبانی به دلیل نداشتن مجوز تخریب شد.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
ساختمانی که به مدت ۶۳ سال مقر اداری مرکز پروازهای فضایی مارشال را در خود جای داده بود، روز شنبه تخریب شد.
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با اشاره به دستگیری یکی از مدیران ارشد شرکت خاک سرخ هرمز در این رابطه، گفت: اتهامات فرد مذکور مبنی بر تخریب کوه، ساخت سازه‌های سیمانی و تصرفات غیر مجاز در حریم دریا به وی تفهیم شده است.
منابع خبری گزارش کردند که پیش از تخریب، این هتل تخلیه شده بود و این حادثه تلفات جانی نداشته است.
مقامات لتونی روز جمعه ۴ شهریور ماه، اعلام کردند که بنای یادبود دوران شوروی در جنگ جهانی دوم را که به یاد پیروزی ارتش سرخ بر آلمان نازی ساخته شده بود، تخریب کردند. این بنای یادبود پس از حمله نظامی روسیه به اوکراین به محل تجمع هواداران کرملین در لتونی تبدیل شده بود. کشور‌های لتونی، استونی و لیتوانی مواضعی سختگیرانه در برابر تهاجم روسیه به اوکراین اتخاذ کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ