دوربین یک زیر دریایی کنترل از راه دور که در آب‌های اقیانوس هند در شرق آفریقا در عمق ۱۲۰۰ متری مشغول کاوش بود، موجودی را شکار کرد که در یک چشم به زدن شکل عوض می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگرچه در این ویدئو، عقابی را می‌بینیم که بر روی یک گریزلی فرود می‌آید، اما بعید است که این حرکت برای شکار باشد! عقاب سرسفید یک شکارچی وحشی است و به شدت منطقه‌ای است، اما معمولاً طعمه‌های بزرگ‌تر از گوزن‌های کوچک را شکار نمی‌کند.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
لحظات نفس‌گیر تلاش یک پوما برای شکار یک گواناکوی بالغ و تقلای شکار برای زنده ماندن را در این ویدیو ببینید. منبع: خبرآنلاین
یک دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر لحظه عبور یک خرس قهوه‌ای را ضبط کرد.
یکی از بازدیدکنندگان پارک ملی کروگر در آفریقای جنوبی، شیری را دید که در خیابان خوابیده بود، علت آن را جویا شد و به او گفتند که زرافه ای را گرفته و ۷ روز متوالی آن را می خورد، سپس سیر شده است و دیگر نمی‌توانست حرکت کند
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: دو روز پیش یک پلنگ در منطقه سفیدکوه تصویربرداری شده که یک بز کوهی را شکار کرده و در حال بالا کشیدن آن از ارتفاع است.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
لحظه شکار یک گراز گرفتار در میان کفتارها و تمساح، که در این شکار تمساح موفق به بلعیدن گراز شد. منبع: خبرفوری
شکار یک هویتزر M777 نیروهای اوکراینی بوسیله پهپاد لنست در منطقه باخموت این‌روزها تبدیل به یک رویه عادی شده است.
یک گربه که در حال استراحت کردن بود با دیدن یک پشه شروع به گرفتن پشه کرد.
یک ماهیگیر ویدئویی تحت عنوان شکار هیولای رودخانه منتشر کرده است. فیلم کوتاهی که نشان می دهد این ماهیگیر موفق به شکار یک ماهی هم اندازه خودش شده است.
یک شیر سمج چند دقیقه یک زرافه بالغ را تعقیب کرد و موفق شد این حیوان عظیم الجثه را خسته کند. در نهایت یک شیر دیگر به کمک آمد و هر دو موفق شدند زرافه ۶ متری را پایین بکشند و از پای در بیاورند.
این فیلم نشان می‌دهد که قاقم در میان گروهی از خرگوش‌ها می‌پیچد و روی خرگوشی تمرکز می‌کند که حدود ده برابر بزرگ‌تر از خودش است. قاقم باهوش تصمیم می‌گیرد خرگوش را با یک تعقیب بی امان خسته کند.
لحظه شکار آهو توسط گربه سیاهگوش را می بینید که با آن جثه کوچکش آهو را توانست شکار کند.
یک عقاب جسور برای شکار یک بزکوهی سنگین وزن دست به اقدامی سنگدلانه زد. در واقع عقاب که می‌دانست نمی‌تواند بز کوهی را با خود ببرد، حیوان بی نوا را از آسمان پایین انداخت و بعد از مردن اش بر سر لاشه نشست و مشغول خوردن اش شد.
سیاه گوش یا کاراکال که بومی خاورمیانه و آفریقا است، به عنوان یک شکارچی عجیب شناخته می‌شود.
رضا شکاری هافبک گل‌گهر بعد از گلزنی مقابل تراکتور گفته بود خوشحالی نکردم، چون مردم عزادار هستند.
چند نفر از یک لحظه غفلت مار غول پیکر استفاده کرده و او را صید کردند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که استراحت یک کروکودیل حواس پرت را در ساحل به تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که یک جگوار پس از کمینی هوشمندانه، کروکودیل را در یک حرکت غافلگیرانه شکار می‌کند.
این ویدیو که جدال تمام عیار دو گاو نر را له تصویر می‌کشد، نشان می‌دهد که ببر در کمین گاو‌های نر نشسته است. در یک لحظه گاو بزرگ‌تر حریف اش را بر زمین می‌کوبد و ببر از این فرصت برای شکار گاو شکست خورده بهره می‌برد.
یک ماهیگیر در اتفاقی عجیب و باورنکردنی یک کروکودیل غول پیکر را به جای ماهی صید کرد.
در این ویدیو می‌بینیم که گله گرگ‌های گرسنه یک گوزن شاخ دار را در میان برف دنبال می‌کنند و در نهایت به دام می‌اندزند. گوزن در لحظه شکار قدری تلاش می‌کند تا خودش را از چنگ گرگ‌ها برهاند، اما موفق نمی‌شود و زنده زنده خورده می‌شود.
در این ویدیو می‌بینیم که یک بابون گرسنه به دسته فلامینگو‌هایی که درون رودخانه قرار دارند حمله می‌کند و موفق به شکار یکی از آن‌ها می‌شود. اگر به سکانس‌های بعد دقت کنید می‌بینید که بابون فلامینگوی نگون بخت را تکه تکه می‌کند و می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ