کاروان تیم ملی فوتبال ایران بعد از شکست برابر آمریکا و حذف از جام جهانی به تهران برگشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دستیار کارلوس کی‌روش در تیم ملی فوتبال ایران فاش کرد که این هفته مذاکره برای انتخاب تیم جدید این مربی پرتغالی آغاز می‌شود و تیم ملی آمریکا هم برای جذب کی‌روش ابراز تمایل کرده است.
کارلوس کی روش با انتظار متنی خبر از خداحافظی اش با تیم ملی فوتبال ایران داد.
کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و هنوز وضعیت ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام است.
نایب‌رییس فدراسیون فوتبال بار دیگر به حمایت از عملکرد تیم ملی زیر نظر کارلوس کی‌روش در جام جهانی پرداخت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران به اظهارات کاپیتان و مهاجم سابق تیم ملی فوتبال آلمان پاسخ داد و گفت: به عنوان یک آمریکایی- آلمانی ما می‌فهمیم که تو از ما حمایت نمی‌کنی و مشکلی هم نداریم.
تمرین ریکاوری بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران پس از دیدار برابر انگلیس از ساعت ۱۳:۳۰ امروز به وقت ایران برگزار شد. در این جلسه تمرینی کارلوس کی روش حضور نداشت و راجر دسا و سایر دستیاران او تمرین ریکاوری در زمین چمن را زیر نظر داشتند. کی روش در محل هتل اقامت تیم ملی حضور داشت تا عملکرد بازیکنانی که روز گذشته به میدان رفته بودند را زیر نظر بگیرد.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
چهارمین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر شنبه (۲۸آبان ۱۴۰۱) زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. سید حسین حسینی و وحید امیری بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
سومین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر جمعه (۲۷ آبان ۱۴۰۱) زیر نظر «کارلوس کی روش» سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. «کریم انصاری فرد» و «مرتضی پورعلی گنجی» بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
تمرین سبک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خبرخوشی برای کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی قطر است.
مراسم بدرقه و رونمایی از پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی با حضور وزیر ورزش، مسئولان فدراسیون فوتبال و بازیکنان این تیم برگزار شد که کارلوس کی‌روش به محل این مراسم نیامد!
مدافع تیم ملی فوتبال معتفد است از زمانی که کارلوس کی‌روش به ایران برگشته، انسجام تیم ملی بیشتر شده است.
مدافع تیم ملی فوتبال ایران در موقعیتی قرار دارد که حدود یک سال پیش فکرش را هم نمی کرد با کارلوس کی روش چشم در چشم شود و از دستورات او تبعیت کند.
تیم ملی فوتبال ایران امروز در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی تمرین کرد.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دوره جدید حضور کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری دیدار تدارکاتی با اهمیت مقابل یکی از تیم های مطرح دنیا همراه شده است.
دومین تمرین تیم ملی ایران عصر روز گذشته در حالی آغاز شد که در دقایق ابتدایی تمرین، کارلوس کی روش نکات مختلفی را برای بازیکنان مطرح کرد.
چهار لژیونر تیم ملی فوتبال ایران به جمع شاگردان کارلوس کی روش در اردوی اتریش اضافه شدند.
اولین تمرین تیم ملی فوتبال ایران با حضور کارلوس کی روش
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به حضور دوباره در تیم ملی ایران ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در بازگشت به ایران گفت: احساس می‌کنم به خانه برگشتم و این بهترین احساس است.
کارلوس کی‌روش، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران، از بازگشت به ایران ابراز خوشحالی کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای هدایت این تیم در جام جهانی قطر وارد تهران شد.
کارلوس کی روش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ