هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در شرایطی که عنوان شده بود مهاجم تیم ملی فوتبال ایران فصل آینده هم پیراهن تیم پورتو را بر تن خواهد کرد اما رسانه‌های پرتغالی مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی لیگ جزیره خواهد شد.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی 2023 در روسیه شد.
تیم ملی فوتبال ناشنوایان ایران با پیروزی برابر تیم فوتبال ناشنوایان قزاقستان، راهی مرحله نیمه نهایی بازی‌های تابستانی ۲۰۲۳ در روسیه شد.
تیم ملی فوتبال ایران بعد از ترک قرقیزستان راهی ازبکستان شد.
کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در تورنمنت کافا راهی قرقیزستان شد.
مشکل تیم ملی مینی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۳ حل شد و این تیم با تمام قوا راهی ترکیه خواهد شد.
امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران عازم قطر شد.
با تصمیم امیر قلعه‌نویی، حمید مطهری مربی تیم ملی و مهدی خراطی رییس دپارتمان تیم‌های ملی فوتبال برای ارزیابی مسابقات کافا راهی قرقیزستان می شوند.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
تیم فوتبال ساحلی ایران با کسب سومین پیروزی در مسابقات قهرمانی آسیا راهی دور حذفی شد و منتظر مشخص شدن حریفش در این مرحله است.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا برابر ازبکستان به پیروزی رسید و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران برای برگزاری دو بازی دوستانه راهی اردن شده است.
تیم ملی فوتبال ایران با پذیرش شکست مقابل آمریکا از راه‌یابی به مرحله بعدی جام جهانی ۲۰۲۲ بازماند. تیم‌های ایران و آمریکا در حالی در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که ایران با یک تساوی هم می‌توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌ها شود. شاگردان کیروش در نیمه نخست با ارائه نمایشی ناهماهنگ و پر اشتباه توپ و میدان را به حریف واگذار کردند. در نهایت در دقایق پایانی نیمه نخست روی اشتباه خط دفاعی ایران و پاس عرضی سرجینیو دست، پولیسیچ، ستاره آمریکا و باشگاه چلسی توانست دروازه ایران را باز کند. ملی‌پوشان ایران خوش‌شانس یودند که در آخرین ثانیه‌های نیمه نخست، گل دوم آمریکا آفساید اعلام شد و ۴۵ دقیقه نخست با همان نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان آمریکا به پایان رسید.
بازیکن تیم ملی فوتبال آمریکا بعد از گلزنی به ایران در جام جهانی به دلیل آسیب دیدگی به بیمارستان منتقل شد.
وزیر ورزش و جوانان ابراز امیدواری کرد تیم ملی فوتبال ایران در دیدار برابر آمریکا هم خوش بدرخشد و با پیروزی در این بازی راهی مرحله بعدی جام جهانی شود.
در صورتی که تیم ملی فوتبال ایران به مرحله حذفی جام جهانی صعود کند احتمال دارد اعضای خانواده تعدادی از بازیکنان راهی قطر شوند.
اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان که به منظور شرکت در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر راهی این کشور شده‌اند، بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) نخستین تمرین خود را در دوحه برگزار کردند.
نسل جدید فوتبال ایران در مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ درحالی راهی قطر می‌شوند که سابقه صعود از گروه خود در جام جهانی زیر۱۷ سال را دارند.
تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی عازم قطر شد.
ملی پوشان فوتبال ایران با لباس های فرم خود در مراسم بدرقه حضور یافته و سپس راهی نهاد ریاست جمهوری شدند.
اتوئو پیش بینی کرد که تیم ملی فوتبال ایران راهی مرحله حذفی شود، اما در این مرحله برابر سنگال شکست خواهد خورد.
تیم ملی فوتبال کشورمان در راه آماده‌سازی جام جهانی، پنج‌شنبه ۱۹ آبان از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی در یک بازی تدارکاتی به مصاف تیم نیکاراگوئه می‌رود.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین قاره‌ای راهی امارات شد.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال گفت: تلاش خواهیم کرد تا پیش از رفتن تیم ملی به قطر یک بازی دوستانه در ایران برگزار شود و تلاش خود را برای تحقق این امر به کار خواهیم بست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ