دومین تمرین تیم ملی ایران عصر روز گذشته در حالی آغاز شد که در دقایق ابتدایی تمرین، کارلوس کی روش نکات مختلفی را برای بازیکنان مطرح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میلاد بدرقه می‌گوید کادر فنی آلومینیوم نکات لازم برای تقابل با پرسپولیس را به آنها گوشزد کرده است.
اگر امروز مسئولان نظام جمهوری اسلامی در بالاترین سطوح، خود را درگیر این سؤال می‌بینند که با معضل کشف حجاب چه کنیم و لایحه برای آن تنظیم می‌کنند، به این دلیل است که در طول سال‌های متمادی هرگز گوش شنوائی برای شنیدن هشدار‌های ناصحان دلسوزی که خطر تهاجم از درون را گوشزد می‌کردند، نداشتند.
خوزه لوئیس مندیلیبار، مربی سویا، به بازیکنانش گوشزد کرد که رمز پیروزی برابر یووه، صبوری، آرامش و دقت در زدن ضربات نهایی است.
برخی مدیران سازمان لیگ به همین بهانه با قائمشهر سفر کرده اند تا از نزدیک وضعیت استادیوم شهید وطنی قائمشهر را برای برپایی جشن قهرمانی لیگ برتر مورد بررسی قرار دهند و به طور حتم نکات لازم را به مدیران استادیوم گوشزد خواهند کرد.
امیر قلعه‌نویی هنگام این تمرین، بالای سر هر دو گروه حاضر می‌شد و نکات فنی و لازم را به شاگردانش گوشزد می‌کرد. به خصوص هنگامی که در کنار بازیکنان جوان حاضر در اردو قرار گرفت، سعی داشت با تذکرات خود، اشتباهات آن‌ها را کمتر کند.
مدافعان تعیین حداقل سن بلوغ دیجیتالی در اتحادیه اروپا معتقدند، این محدودیت موجب می‌شود که در صورت بروز تخلف یا تخطی، والدین پس از مطلع شدن بتوانند از طریق گفتگو با کودکان، خطرهای عدم فعالیت بدون محدودیت در فضای مجازی را به آنها گوشزد کنند.
علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی با حضور در جمع کشتی گیران و کادرفنی با ادبیات خاص خود نکاتی را به آن ها گوشزد کرد.
سرمربی استقلال در تمرین دیروز به دو بازیکن تیمش تذکراتی را گوشزد کرد.
در خصوص پیگیری پرونده حسین محمدی (بازیگر) طی هفته گذشته دو جلسه کارشناسی در خانه سینما برگزار شد، جلسه اول با حضور وکیل انتخابی این بازیگر برگزار شد و وضعیت پرونده‌اش مورد بررسی قرار گرفت. مهمترین نکته وجود وکیل تسخیری و عدم رضایت قاضی پرونده به وکالت وکیل انتخابی بود و در مورد شرایط حصول به این مقصود بحث و تبادل صورت گرفت. / رسول صدرعاملی در پاسخ به این سوال که اخیرا ریاست سازمان سینمایی وضعیت بیکاری اهالی سینما را به اوضاع ناآرام اخیر مربوط دانسته، وضعیت سینما را چگونه می‌بیند؟ پاسخ داد: مشکل بیکاری اعضاء خانه سینما از سال قبل شروع شده و ربطی به ناآرامی های اخیر ندارد و توسط سینماگران در ابتدای امسال گوشزد شده بود. توقف تولید در ابتدای سال و سخت گیری در مجوزها باعث شد که سینماگران کار نکنند. مشکل کاهش تماشاگر از سال قبل آغاز شده است و شاید عوامل آن را باید در روش‌های مدیریت هم جستجو کرد.
"بانک ایران زمین" نیز همانند سایر بانک‌های خصوصی و دولتی اقدام به راه‌اندازی بانکداری مجازی به منظور رفاه حال مشتریان خود کرده است و تا جاییکه نکات امنیتی و کلیدی را در جهت جلوگیری از سرقت و کلاهبرداری مدام به مشتریان گوشزده می‌کند.
سرمربی جوانان ایران نسبت به اهمیت جزئیات برگزاری تمرینات تیم نکاتی را به اعضای کادرفنی گوشزد کرد.
آیت الله نوری همدانی، مردم را دومین رکن اساسی انقلاب بیان نموده و اظهار داشتند: بنده در دیدار با مسئولان همواره توجه و عنایت به مردم را گوشزده کرده ام چرا که ستون این انقلاب همین مردم هستند که در هشت سال دفاع مقدس و سختی‌ها همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده اند متاسفانه مردم در شرایط کنونی با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع توجه ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی مردم سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند، اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد
فرمانده سپاه استان قزوین گفت: به آمریکایی‌ها گوشزد می‌کنیم به جای نگران برای بانوان عزتمند ایرانی، نگران زنان خود باشید.
دومین تمرین تیم ملی فوتبال در نخستین روز مرحله پنجم اردوی آماده‌سازی تیم ملی برگزار شد.
بازیکن جوان استقلال اولین جام فوتبالی خود را با پیراهن این تیم و در رقابت سوپرجام کسب کرد.
در این جلسه هشدار کنفدراسیون فوتبال آسیا برای ابطال مجوز حرفه‌ای و حذف استقلال از لیگ قهرمانان برای دومین فصل متوالی گوشزد شد.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
از طریق واتساپ تیم را ارنج و نکات فنی را به بازیکنان گوشزد می‌کردم و با بررسی و آنالیز نقاط ضعف و قوت تیم حریف، آن‌ها را برای مسابقات آماده می‌کردم
اریک تن هاخ برای بیدار کردن تیمش، جملات تحقیرآمیز هفته های اخیر را بارها به آنها گوشزد کرده است.
نتایج دور از انتظار کاراته ایران به عنوان یکی از قدرت‌های برتر جهان در بازی‌های کشورهای اسلامی، لزوم توجه بیشتر به این رشته و اعزام به رویدادهای بین المللی برای کسب موفقیت در بازی‌های آسیایی را گوشزد کرد.
شاخص کل بورس شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۱۶۵۸۳ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۴۷ هزار و ۷۵۱ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرنوشت سراجی در این تجربه کوتاه، ضرورت دوری از مشاوران کم تجربه و اطرافیانی که منافع فردی را دنبال می‌کنند، گوشزد می‌کند.
نقدعلی گفت: هم کمیسیون اصل نود و هم صحن علنی مصادیق متعددی را از ترک فعل‌ها و سوء مدیریت‌ها و تخلفات آقای روحانی به قوه قضائیه ارسال کرده‌اند و بنده این مطلب را حضوری به آقای اژه‌ای گوشزد کردم و ایشان هم قول مساعد برای پیگیری دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ