چهارمین تمرین رسمی بازیکنان تیم ملی فوتبال در قطر عصر شنبه (۲۸آبان ۱۴۰۱) زیر نظر کارلوس کی روش سرمربی تیم در کمپ تمرینی الریان در دوحه برگزار شد. سید حسین حسینی و وحید امیری بازیکنان تیم ملی پیش از تمرین امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران بودند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهارمین المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور در رشته اسکیت برد دختران صبح روز ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ در بوستان مهرگان تهران برگزار شد
پاریس و چند شهر دیگر فرانسه برای چهارمین شب متوالی در پی قتل نوجوان ۱۷ ساله به دست پلیس، صحنه خشونت و ناآرامی بود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بدرقه وزیر خارجه کویت این کشور را ترک کرد و راهی امارات، چهارمین مقصد سفرش به حاشیه خلیج فارس شد.
به مناسبت شصتمین سالگرد تاسیس حزب موتلفه اسلامی، و در آستانه سی و چهارمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، اعضای این حزب با حضور در حسینیه جماران، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام خمینی با حجت السلام والمسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند. به نظر می‌رسد مصطفی میرسلیم که مدتی است با اظهارنظرهای جنجالی خبرساز شده در این دیدار حضور نداشته است. حمیدرضا ترقی درباره احتمال حمایت مجدد موتلفه از مصطفی میرسلیم در انتخابات ۱۴۰۲ گفته بود: هنوز بازنگری نکرده‌ایم و دیر هم نشده؛ چراکه در حال بررسی عملکرد‌ها هستیم.
تعدادی از دیپلمات‌های افغانستان در ایران در چهارمین روز برگزاری سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی‌(ره) حاضر شدند و از نمایشگاه بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) با حضور در مصلای امام خمینی(ره) از سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب بازدید کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
در حاشیه چهارمین نشست کشور‌های همسایه افغانستان در سمرقند امیرخان متقی سرپرست وزارت خارجه دولت سرپرستی موقت افغانستان و حنا ربانی وزیر مشاور در امور خارجی پاکستان با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران دیدار و گفتگو کردند.
انصاری با یادآوری اینکه تصاویر مورد نظر توسط یکی از همیاران محیط‌زیست به نام "خلیل هژبری" با همکاری اداره محیط زیست لارستان ثبت شده است، گفت: از سال ۹۷ تاکنون این چهارمین قلاده پلنگی‌ست که در این شهرستان ثبت شده است.
رسانه‌ها و مقامات فرانسه اعلام کردند در چهارمین شنبه اعتراضی، نزدیک به یک میلیون نفر از مردم این کشور در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
تصاویر مخابره شده از سوی رسانه ها نشان دهنده حضور تعداد زیادی از نیروهای امنیتی و پلیس فرانسه برای سرکوب اعتراضات مردم پاریس است که برای چهارمین بار به طرح جدید «ماکرون» اعتراض کرده اند.
مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، با حضور پرشور مردم در تهران و سراسر کشور، برگزار شده است. این مراسم به صورت همزمان در بیش از ۱۴۰۰ شهر و بیش از ۳۸ هزار روستای کشور، برگزار گردید.
راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهار و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب در اصفهان آغاز شد.
مراسم پویش پرچم افتخار به مناسبت چهل و چهارمین بهار انقلاب اسلامی ایران به همراه مراسم نورافشانی و اجرای ویدئو مپینگ شامگاه امروز ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱ در میدان آزادی تهران برگزار شد.
در دهلی نو، پایتخت هند، نیروهای مسلح این کشور رژه‌ای را در هفتاد و چهارمین سالگرد روز جمهوری برگزار کردند. یگان‌های نظامی مصر نیز در این مراسم شرکت کردند. در این مراسم همچنین سامانه‌های تسلیحاتی ساخت هند مجهز به تجهیزات پیشرفته به نمایش گذاشته شد. این تسلیحات شامل بسیاری از هویتزرها، تانک ها، موشک‌های کروز مافوق صوت، موشک‌های ضد تانک و نفربر‌های زرهی است. در این مراسم با حضور عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر، سربازان نیرو‌های مسلح مصر نیز رژه رفتند. رئیس جمهور مصر پس از پایان مراسم با نارندرا مودی نخست وزیر هند دیدار کرد.
تیم ملی عراق با شکست ۳-۲ عمان در دیدار پایانی جام خلیج فارس برای چهارمین بار قهرمان این رقابت‌ها شد. در این مسابقه که در ورزشگاه بین المللی بصره برگزار شد عراق در دقیقه ۲۴ توسط ابراهیم بایش گل رساند. صلاح یحیایی در دقیقه ۹۶ از روی یک ضربه پنالتی گل تساوی عمان را به ثمر رساند تا اینکه امجد عطوان در دقیقه ۱۱۶ گل دوم عراق را به ثمر رساند. در ادامه عمر محمد در دقیقه ۱۲۰ بازی را به تساوی کشاند و سرانجام مناف یونس در دقیقه ۱۲۲ گل سوم و پیروزی‌بخش عراق را به ثمر رساند. این اولین قهرمانی عراق در این رقابت‌ها با هدایت یک مربی خارجی است.
استقلال چند هفته ای خوب بازی نمی کرد و طبیعتا نتایجی هم که کسب می کرد، باب میل نبود و به همین خاطر دور رفت را با چهارمی تمام کرد.
ادن هازارد شب گذشته برابر تیم دسته چهارمی هم نتوانست بدرخشد و در یکی از تصاویر منتشر شده از او در این بازی، اضافه وزنش نیز مشهود است.
در این جلسه دادگاه، به دستور قاضی صلواتی فیلم‌هایی منتشر شد که مضمون آن فعالیت‌های مجرمانه و غیراخلاقی متهم در خارج از کشور بود که از اقداماتش فیلم تهیه و در صفحه مجازی اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته بود. همچنین تصاویری از چالش‌های غیر اخلاقی متهم در اینستاگرام، کلیپ‌های خودنمایی وی با استفاده از الفاظ رکیک و تشویق جوانان و نوجوانان به ثبت نام در سایت‌های قمار به نمایش در آورد.
زن ۴۸ ساله‌ گفت: شب حادثه وقتی از بیرون به خانه بازگشتیم من ماجرای زن غریبه را دوباره پیش کشیدم و از همسرم توضیح خواستم، اما او مانند همیشه موضوع را انکار کرد. واتس اپ را در گوشی تلفن باز کردم و تصاویر را به او نشان دادم! «محمد جواد» که دیگر نمی‌توانست آن عکس‌ها را منکر شود رو به من کرد و با قیافه‌ای حق به جانب گفت: درست است! من آن زن را دوست دارم و تو را نمی‌خواهم! قصد دارم با آن زن برای چهارمین بار ازدواج کنم!
جشن هفتاد و چهارمین سالگرد تاسیس کشور کره شمالی در حالی برگزار شد که این کشور قانون جدیدی درباره استفاده از تسلیحات هسته‌ای تصویب کرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه، این قانون جدید، مذاکرات خلع سلاح هسته‌ای را غیرممکن کرد.
به مناسبت هفتاد و چهارمین سالگرد تأسیس کره شمالی مراسم جشن بزرگی با حضور کیم جونگ اون و همسرش در پیونگ یانگ برگزار شد.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.
در ادامه بازی‌های دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی، در رشته دوومیدانی دخترانی ایرانی مقام‌های چهارم و سوم را کسب کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ