تمرین سبک بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران خبرخوشی برای کارلوس کی روش در آستانه جام جهانی قطر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا تکمیل شدن لیست تیم ملی فقط خط خوردن یک بازیکن دیگر مانده است.
جذب قطعی محمد نادری باعث تکمیل لیست پرستاره تراکتور برای بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال شد.
لیست 19 نفره پرسپولیس تکمیل شده و بعید است یحیی گل محمدی بازیکنی از لیست را کنار بگذارد
لیست بازیکنان پیکان تقریبا تکمیل شده و رسول خطیبی حالا با دست پُرتری کارش را جلو می برد.
ظرفیت تکمیل لیست بزرگسالان پرسپولیس موجب شد تا گلر ون‌پارس نتواند راهی این تیم شود.
سرخیو ریکو، دروازه‌بان پی‌اس‌جی، که مدتی پیش از کما بیرون آمده بود امروز با ترخیص از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی بیمارستان منتقل شد.
رئیس هیات عامل ایمیدرو گفت: از ابتدای آغاز به کار دولت سیزدهم، ایمیدرو به همراه شرکت های وابسته و تابعه موفق به تکمیل بیش از ۵۰ طرح و پروژه معدن و صنایع معدنی در سراسر کشور شده است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت: پیش بینی ما این است که تا ۱۵ تیرماه با تکمیل ثبت نمرات دانش آموزان در سامانه، بتوانیم تا پایان تیرماه نمون برگ هدایت تحصیلی را صادر کنیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تحت پوشش قرار گرفتن فیبر نوری استان گلستان تا پاییز سال جاری خبر داد.
باشگاه پرسپولیس از تمدید قرارداد په‌په لوسادا خبر داد.
با جدیدترین تحولات پنجره تابستانی، لیست خرید پرسپولیس هم دچار تغییر شده است.
اصفهان- معاون مهندسی و ساخت اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: تکمیل ۱۷ پروژه راهسازی این استان نیازمند بیش از ۳ هزار میلیارد تومان اعتبار است.
وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: امیدواریم تا هفته دولت، شاهد پوشش صد درصدی فیبر نوری منازل و کسب‌وکارها در همه شهرهای استان گلستان و ارائه سرویس در شهرستان گرگان باشیم.
معاون اجرایی رییس‌جمهور باب یان اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در دولت سیزدهم پیشرفت داشته است، گفت: پروزه جدیدی شروع نخواهد شد.
مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: خط برگشت جز مهم ترین موضوعات اجرایی کار پروژه مترو پرند بود که اکنون تکمیل شده است.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی توضیح داد: برای اینکه ماجرا شفاف و مشخص باشد که منابع حاصل از املاک مازاد صرف هزینه‌های جاری نمی‌شود، در سامانه پروژه‌هایی که قرار است منابع در آنجا هزینه شود نیز مشخص شده است. مدارس خیرساز نیز در لیست این پروژه‌ها قرار گرفته و قرار است با این منبع تکمیل شوند؛ بنابراین این مدارس مازاد نیستند و خیرین به اشتباه گمان کردند مازاد هستند.
سیاوش یزدانی که به دلیل عملکرد ضعیف در لیست مازاد ساپینتو قرار گرفت ، چنین بندهایی در قراردادش داشت و مشخص نیست چگونه این شروط را به آجورلو تحمیل کرده است؟!
همچنین گروه حماس و چندین گروه جدایی‌طلب و مبارز و انقلابی دیگر مانند شاخه نظامی حزب الله، حزب کارگران کردستان (PKK)، ببرهای آزادی‌بخش تامیل ایلام، ارتش آزادی‌بخش کلمبیا(ELN) و حزب کمونیست فیلیپین در این لیست سیاه قرار دارند.
فهرست جدول برترین گلزنان جام جهانی با صدرنشینی انفرادی ستاره فرانسه تکمیل شد.
جان هردمن سرمربی انگلیسی کانادا فهرست 26 نفره برای حضور در جام جهانی را منتشر کرد.
جود بلینگهام ستاره 19 ساله و درخشان دورتموند، علاوه بر مشتریان انگلیسی حالا رئال مادرید را هم در لیست متقاضیان خود می بیند.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
با جذب شیخ دیاباته، لیست پرسپولیس برای فصل دشوار و رقابتی بیست و دوم تکمیل شد.
همزمان با اعلام خبر پایان مراحل تولید این سریال، چهار بازیگر دیگر این پروژه نیز معرفی شدند و لیست بازیگران تکمیل شد. بدین ترتیب مالک سراج، مهری آل‌آقا، بهار نوحیان و سوسن مقصودلو از جمله دیگر نقش‌آفرینانی هستند که در این سریال حضور دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ