پله اسطوره فوتبال برزیل به دلیل ابتلا به سرطان در بیمارستان بستری شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
افراد مبتلا به بیماری کلیوی پیشرفته باید مصرف موز و سایر غذا‌های حاوی پتاسیم را محدود کنند تا از کلیه‌ها و قلب خود در برابر آسیب محافظت کنند.
پروتئینی به نام تاو به تثبیت ساختارها، در مغز سالم کمک می‌کند، اما این پروتئین‌ها می‌توانند توده‌ها یا فیبریل‌ها (فیبریل ها، مواد بیولوژیکی ساختاری هستند که تقریبا در همه موجودات زنده وجود دارند) را در بیماری آلزایمر و سایر شرایط تخریب‌کننده عصبی تشکیل دهند. اعتقاد بر این است که این فرآیند نقش مهمی در توسعه و پیشرفت این بیماری‌ها دارد.
گاهی بیماری لثه پیشرفته ممکن است به درمان جواب ندهد. با این حال دندان‌پزشک درمان‌هایی را توصیه می‌کند که جلوی پیشرفت بیماری را می‌گیرد و مانع تحلیل بیشتر لثه می‌شود. آن‌ها در این شرایط به پاکسازی عمقی ریشه دندان‌های آسیب‌دیده می‌پردازند و حتی جراحی لثه را توصیه می‌کنند.
مشهد ـ معاون محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: ارس تنها پلنگ باغ وحش مشهد این روزها به دلیل پیشرفت بیماری حال مساعدی ندارد.
دبیر شورای راهبردی الگوی پیشرفت اسلامی حوزه علمیه گفت: سواد پیشگیری از بیماری در وزارت بهداشت وجود ندارد، وظیفه حوزه علمیه است که آن را احیا کند و این با احداث بیمارستان‌ها و نام‌گذاری آن‌ها به نام اهل‌بیت (ع) قابل‌حل نیست، اگر وزارت بهداشت فقر دانشی و تخصصی پیدا کرد ما در حوزه علمیه متکفل آن می‌شویم و روایات سلامت را تبلیغ می‌کنیم.
توسعه نیافتگی یعنی این که پیشرفت لپ تاپ مک بودک پرو را از آمریکا بخری بیاری اینجا با آن فیلم های کارتونی ببینی . یا بنز آخرین مدل رل بخری و اینجا با آن آجر جابجا کنی .
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری امریکا دیابت را به عنوان یکی از هشت عامل اصلی مرگ و میر در آن کشور معرفی کرده است. کارشناسان اشاره می‌کنند که علائم دیابت می‌تواند با توجه به نوع دیابت و پیشرفت بیماری از خفیف تا شدید متغیر باشد.
طبق یک مطالعه جدید، رژیم غذایی ژاپنی به کُند کردن پیشرفت بیماری کبد چرب غیرالکلی در افرادی که به این بیماری مبتلا هستند کمک می‌کند.
نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی گفت: به جای قطار پیشرفت، قطار تورم و بیکاری در حال افزایش سرعت است.
تحقیقات نشان می‌دهد مردانی که رژیم غذایی سرشار از میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل دارند، در مقایسه با مردانی که کمترین میزان سبزیجات را در برنامه غذایی خود مصرف می‌کنند، ۵۲ درصد کمتر در معرض خطر پیشرفت سرطان قرار دارند و خطر عود بیماری ۵۳ درصد در آن‌ها کمتر است.
مجتبی پوربخش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار مطلب عجیبی در صفحه اینستاگرام اش درباره وضعیت بیماری سرطان اش توضیح داده است.
از رایج‌ترین راه‌های ابتلا به این بیماری در سراسر جهان، انتقال از مادر به نوزاد هنگام زایمان است. این بیماری درصورتی که درمان نشود باعث آسیب کبدی، سرطان و مرگ می‌شود.
سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.
برای مثال درباره اعتراضات می‌توان به راحتی گفت که این‌ها اندک هستند، یا از خارج پول می‌گیرند و هدایت می‌شوند و صدای مردم جای دیگری است. نمی‌دانیم که برداشت آنان از عینیت اجتماعی همین است یا این بیان نوعی از تبلیغات، با هدف قلب کردن واقعیت است. ولی از بخت بد برای آنان اینکه همه امور چنین نیست، به ویژه در اقتصاد که به راحتی می‌توان گفت وضع مردم خوب یا راضی هستند یا بیکاری در فلان شهر صفر است (هر حرفی را که مدیران دولتی می‌زنند رییس‌جمهور نباید باور و آن را تکرار کند، حتما باید از طریق کارشناس خبره و صاحب‌نظر راستی‌آزمایی کند)، ولی واقعیت اقتصادی را باید در قالب آمار و ارقام رسمی جست‌وجو کرد.
بیماری کبد به شرایطی که موجب التهاب کبد یا آسیب آن می‌شود اشاره دارد و ممکن است بر عملکرد کبد تاثیر بگذارد. درد کبد اغلب نشانه بیماری کبد است. علایم بیماری کبد، اغلب تا زمانی که بیماری پیشرفت نکند، ظاهر نمی‌شوند، بنابراین مهم است که از درد کبد و علایم آن آگاه باشید، زیرا می‌تواند منجر به اختلال کبد شود.
تایید یک گزینه درمانی جدید برای بیماران مبتلا به هموفیلی بی نشان دهنده پیشرفتی مهم در توسعه درمان‌های نوآورانه برای کسانی است که بار سنگین بیماری مرتبط با این نوع از هموفیلی را تجربه می‌کنند.
یک پزشک پیشرفت بیماری آلزایمر یکی از بیمارانش را به مدت ۱۵ سال از روی امضا‌های فرد، شرح داد.
پس از سال‌ها شکست پژوهشی پژوهشگرانی که بر روی زوال عقل کار می‌کنند در مورد یک داروی آنتی بادی تازه به نام «لکانماب» هیجان زده شده اند. هیچ کس انتظار ندارد که این دارو روند زوال شناختی را متوقف سازد. با این وجود، حتی در صورت کمک به کُند کردن روند بیماری نیز ساخت این دارو یک پیشرفت خواهد بود.
متخصص جراحی بیماری‌های چشمی گفت: یکی از رایج‌ترین بیماری‌هایی که با غربالگری به موقع و مداخله مناسب می‌توان از بروز عوارض جبران ناپذیر آن جلوگیری می‌کند، رتینوپاتی (آسیب شبکیه) نوزادان نارس است. بسیاری از نوزادان نارس در گذشته، به دلیل نبود دانش کافی بر اثر این عارضه با آسیب‌های جدی بینایی یا حتی نابینایی مواجه می‌شدند، اما اکنون با پیشرفت علم غربالگری این بیماری در مراحل اولیه قابل تشخیص و کنترل است.
به نظر می‌رسد که نتایج اولیه یک آزمایش دارویی سه مرحله‌ای مرتبط با آلزایمر نشان می‌دهد که داروی تازه پیشرفت بیماری را کُند می‌سازد.
محققان دستگاهی ابداع کرده اند که به اندازه روتر وای فای است و در خانه قرار می گیرد تا اطلاعات فرد مبتلا به پارکینسون درباره پیشرفت بیماری و تاثیر داروها را به پزشک منتقل کند.
آلزایمر شایع‌ترین نوع زوال عقل است که ۷۰ درصد موارد ابتلا را تشکیل می‌دهد. خواب ضعیف یکی از علائم شایع آلزایمر است و می‌تواند پیشرفت بیماری را تسریع کند.
نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ