مجتبی پوربخش مجری اخراجی تلویزیون با انتشار مطلب عجیبی در صفحه اینستاگرام اش درباره وضعیت بیماری سرطان اش توضیح داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق مشخصات، وان پلاس ۱۲ در برخی زمینه‌ها پیشرفت بزرگی را نسبت به وان پلاس ۱۱ تجربه خواهد کرد. برای مثال برای اولین‌بار با دوربین پریسکوپی در گوشی‌های وان‌پلاس روبه‌رو می‌شویم و همچنین وان پلاس در آن از یک باتری غول‌پیکر استفاده خواهد کرد.
پدری تمرینات بدنسازی را جدی‌تر از همیشه گرفته و دیروز در تمرینات به خوبی مشخص بود که از لحاظ بدنی چقدر پیشرفت کرده است.
تقریبا ۶۷ سال از تولید لندکروزر می‌گذرد و پس از شورولت سابربن، طولانی‌ترین مدت تولیدِ یک مدل در جهان را دارد.
ناسا پس از اینکه یکی از ماهواره‌هایش، آب گرم را در اقیانوس آرام مشاهده کرد که در ماه مارس و آوریل به سمت شرق به سمت سواحل غربی آمریکای جنوبی حرکت می‌کرد، نشانه‌های اولیه چرخه آب و هوایی ال نینو را از فضا شناسایی کرد.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
این پهپاد موسوم به «سوبار» (SoBar) توسط پژوهشگران «دانشگاه ایالتی آریزونا» (ASU) ساخته شده است. قطعات الکترونیکی «سوبار» مانند پهپاد‌های معمولی، سفت و سخت هستند و قاب نایلونی محکم آن که روکش پلی‌اورتان دارد، قابل باد کردن است.
این پهپاد در حوزه‌های شناسایی با بهره‌مندی از سامانه‌های شناسایی الکترواپتیکی، لیزری، مادون قرمز، سیستم‌های شنود الکترونیکی دشمن، مقابله با جنگ الکترونیک، سامانه اخلالگر، سیستم شناسایی خودکار، برخورداری از سیستم پرواز و سیستم نشست و برخاست ناوبری اتوماتیک از جملهٔ پهپاد‌های هدایت‌پذیرِ پیشرفته و کارآمد محسوب می‌گردد.
آنتونیو رودیگر، مدافع رئال مادرید، در بازی برابر کادیز هدف توهین‌های هواداران این تیم قرار گرفت و تا آستانه درگیری با آنها پیش رفت.
استون ویلا با برتری 3-0 برابر نیوکسل، حالا حتی این شانس را دارد تا برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در هفت بازی بعدی خود تلاش کند.
امید نورافکن در جریان دیدار برابر نفت آبادان چند مرتبه تا آستانه گلزنی پیش رفت، اما اگرچه تیمش سه امتیاز را گرفت، اما شانس با او یار نبود.
در سال‌های اخیر، درکنار موتور‌های برقی و سیستم‌های هیبرید، پیشرانه‌های احتراقی هم پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. در این مطلب، برترین نمونه‌ها از موتور‌های تمام‌بنزینی تولیدشده سال‌های اخیر را مرور کرده ایم.
بدن یوزپلنگ در درازای چندین میلیون سال به گونه‌ای پیشرفت پیدا کرده‌است که این جانور بتواند به‌طور معمول توانایی حرکت با سرعتی برابر با ۱۱۰ کیلومتر در ساعت را داشته باشد و البته برای مدت کوتاه با سرعتی برابر با ۱۲۰ کیلومتر بر ساعت هم توانایی دویدن را دارد.
تیم فوتبال مس کرمان در دور برگشت رقابت های لیگ برتر بازی های بسیار خوبی از خود ارائه کرده و نمایش فنی این تیم نسبت به دور رفت رو به پیشرفت به نظر می‌رسد.
دقایق پایانی بازی با استقلال به دراماتیک ترین و البته بدترین شکل ممکن برای گل گهر و امیر قلعه نویی پیش رفت.
مهدی ترابی سه بار تا آستانه باز کردن دروازه ون پارس پیش رفت اما بدشانس بود که نتوانست به این هدف برسد.
گونسالو مونتیل که در وقتهای اضافه بازی فینال جام جهانی وارد زمین شده بود تا یک قدمی باز کردن دروازه فرانسه پیش رفت که رافائل واران مثل یک دروازه‌بان از دروازه تیمش محافظت کرد.
یک پزشک پیشرفت بیماری آلزایمر یکی از بیمارانش را به مدت ۱۵ سال از روی امضا‌های فرد، شرح داد.
تیم ملی برزیل بعد از بازی امشب مقابل کامرون درباره سرنوشت نیمار در این جام جهانی تصمیم خواهد گرفت.
سردار آزمون تا آستانه زدن نخستین گلش در جام جهانی پیش رفت اما شوت او به تیرک برخورد کرد.
رئیس مجلس با انتشار عکسی از خود و نوه‌اش در صفحه اینستاگرامش نوشت: به سن تکلیف رسیدن یکی از نوه‌های گلم را بهانه‌ای می‌کنم برای تبریک گفتن به تمام دختران و فرشته‌های دوست‌داشتنی ایران که این روز‌ها به سن تکلیف می‌رسند و از خداوند متعال شادی، سربلندی، موفقیت و پیشرفت را برای تمامی دختران دلبند ایران طلب می‌کنم.
نمایش 75 دقیقه‌ای یورگن لوکادیا پیشرفت او نسبت به هفته گذشته را نشان می‌داد.
استنلی کی‌روش شب گذشته تا آستانه گلزنی پیش رفت ولی درنهایت موفق به این کار نشد.
سجاد شهباززاده تا آستانه باز کردن دروازه ملوان پیش رفت که مدافع انزلی چی مانع از گلزنی او شد.
در بازی هفته نخست و در پیکار با سپاهان اتفاقات نه برای استقلال خوب پیش رفت و نه سید حسین حسینی که بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ