سرقت‌های خطرناک زن تا جایی پیش رفت که دو بیمار و یک همراه بیمار بر اثر مصرف دوز بالای داروی بیهوشی به کما رفتند. زنده ماندن آن‌ها معجزه بود. با این‌حال آن‌ها بر اثر مصرف دوز بالای دارو به کما رفته بودند. تحقیقات برای شناسایی این زن ادامه یافت تا اینکه اثر پایین یک دارو روی یکی از طعمه‌های این زن، راز سرقت‌های او را فاش کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاظم برجلو ساعتی پیش وقتی به خانه‌اش برگشت، با صحنه‌های غیرمنتظره‌ای مواجه شد.
طی هفته‌های اخیر گردنبند حمید مطهری و ساعت مچی آرش برهانی سرقت شده بود
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق موتورسیکلت هنگام پرسه زنی با موتورسیکلت مسروقه خبر داد
شگرد خاصی نداشتیم. ربودن مزدا راحت بود و راحت‌تر از بقیه خودرو‌ها می‌توانستیم خودرو را باز کنیم، برای همین این خودرو‌ها را می‌ربودیم.
دزد آمریکایی با پوشش مقوایی ۱۹ گوشی آیفون به همراه ۸ هزار دلار پول نقد دزدید.
در یک پرده فروشی در بازار تهران کار می‌کردم که دوباره درگیر هروئین شدم و روز‌به‌روز وضعیت بدتری پیدا کردم، بنابراین راهی جز دزدی پیش پای من نبود.
دزدان آنقدر حرفه‌ای بوده‌اند که حتی گاو صندوق خانه را با وجود داشتن رمز دیجیتال با روش‌های خاص خود باز کرده و در کمتر از یک ساعت، بیش از ۴۰ هزار دلار، ۱۰ ساعت با قیمتی بیش از ۵ هزار دلار، مقداری طلا و جواهر، اسناد ملکی از قبیل سند خانه، ویلا، ماشین بنز، ماشین بی‌ام و و... با یکی از چمدان‌های صاحبخانه با خود از خانه خارج می‌کنند.
دزد وقت‌نشناس به ملی‌پوش ایران در بلژیک زد!
بیشتر بعدازظهر‌ها که بانک‌ها تعطیل بودند، کنار دستگاه‌های خودپرداز می‌ایستادم و وقتی متوجه رمز کارت کسی می‌شدم به بهانه کمک کردن در کار‌های بانکی‌اش پشت دستگاه می‌ایستادم و وقتی کارش تمام می‌شد، کارت را از دستگاه خارج می‌کردم و کارت سرقتی خالی دیگری را با کارتش عوض کرده و با سرعت فرار می‌کردم و قبل از اینکه آن فرد متوجه شود و کارتش را بسوزاند تا جایی که می‌توانستم کارتش را خالی می‌کردم.
من حسین را دوست دارم. او پسر خوبی است. امیدوارم شاکی رضایت بدهد و زندگی من تحت تاثیر قرار نگیرد.
دزد دلارهای بازیکنان نساجی در ترکیه دستگیر شد
دزد ۱۲ ساله در پاتوق خلافکاران!
دستگیری دزد میلیاردی خانه های ویلایی خالی از سکنه
«گیلبرت گالوان» در سال ۱۹۸۴ از زندانی در ایالت میشیگان فرار می‌کند و خودش را به مرز کانادا می‌رساند. گیلبرت با کمک یکی از دوستانش به طور غیرقانونی وارد خاک کانادا می‌شود و تنها طی دو سال، ۵۹ فقره سرقت سریالی از بانک‌ها و جواهرفروشی‌های شهر‌های مختلف را در کارنامه خود ثبت می‌کند و دست دیگر سارقان شهر را در پوست گردو می‌گذارد. در این بازه در زندگی شخصی او هم اتفاقاتی می‌افتد و ازدواج می‌کند. این دزد افسانه‌ای، در حالی که یک گروه ضربت از پلیس‌های کارکشته در تعقیب او هستند، ثروتی هنگفت و افسانه‌ای به دست می‌آورد، در نهایت با اشتباه یکی از دوستانش لو می‌رود و دستگیر می‌شود
دزد سابقه دار با ۴۵ فقره سرقت به چنگ پلیس افتاد
گودرزی در ادامه با اشاره به پرونده رسیدگی پلیس به پرونده سرقت میلیاردی منازل گفت: با وقوع چند فقره سرقت‌ از منازل شرق تهران رسیدگی به موضوع در دستور کار تیمی زبده از ماموران پایگاه دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.
بسیاری از ما هنگام استفاده از اینترنت خانگی احساس ناراحتی می‌کنیم و به خصوص زمانی که در حال مطالعه یا انجام یک کار ضروری هستیم، از سرعت پایین اینترنت رنج می‌بریم، در حالی که افراد در حال استفاده از وای فای بسیار کم هستند؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که وای فای شما هک شده باشد.
زن گفت: زنی از آن سوی خط و در حالی که اشک می‌ریخت ملتمسانه گفت: من از تهران برای زیارت امام رضا (ع) آمده ام و مهمان آقا بودم وقتی آن جوان کیف دستی مرا سرقت کرد بغضم ترکید و او را به امام رئوف سپردم چرا که من اکنون در این شهر غریب افتاده ام و حتی پولی برای بازگشت به تهران هم ندارم.
زن مالباحته گفت: در حالی که منتظر دریافت خسارت بودیم متوجه شدیم سارق در زندان سکته کرده و وقتی او را به بیمارستان منتقل کرده‌اند، جان باخته است. حالا به اینجا آمده‌ام تا مشخص شود بعد از مرگ سارق چه کسی خسارت ما را پرداخت می‌کند؟
آخرین وضعیت آب‌وهوا؛جوی آرام و پایدار در بیشتر مناطق کشور
دزد منزل فرهاد مجیدی دستگیر شد
«دزد راست‌گو» ساخته مارک ویلیامز، هرچند تا حدودی شباهتی به فیلم «ربوده شده» دارد، حاوی تصویر متفاوتی از لیام نیسون است و بر خلاف گذشته، تصویری بی‌گناه از او که در یک دل دام گرفتار شده را به تصویر نمی‌کشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ