نازی معینی، فلوشیپ جراحی پستان و عضو هیأت علمی پژوهشکده معتمد جهاد دانشگاهی در پاسخ به این سوال که در ارزیابی اولیه توده‌های سرطانی پستان انجام چه آزمایش‌هایی ضرورت دارد، گفت: به غیر از سونوگرافی، ماموگرافی و نمونه برداری، بقیه آزمایش‌ها بنا به میزان پیشرفت بیماری متفاوت خواهد بود؛ برای مثال اگر بیماری با علائم پیشرونده به دیگر اعضای بدن همراه باشد، اسکن ریه و اسکن استخوان نیز درخواست خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طالبان برای آرایشگاه زنانه در هرات قوانین عجیبی وضع کرد.
حساسیت دندان‌ها می‌تواند منجر به استفراغ مداوم شود. همچنین قرمزی زبان می‌تواند به دلیل کمبود مزمن آهن در بدن بروز کند. دندان مسطح که با سردرد و درد فک همراه است ارتباط مستقیمی با استرس دارد. در حقیقت این موضوع ناشی از دندان قروچه است که اضطراب و نگرانی از عوامل مهم دخیل در بروز آن است.
متخصصان بیماری‌های قلبی و عروقی در فرانسه هشدار می‌دهند که سبک زندگی زنان جوان می‌تواند آن‌ها را در معرض ابتلا به این گروه از بیماری‌ها قرار دهد.
دستیار تخصصی طب سنتی ایران با اشاره به اینکه از اختلالات دیگری که با بیداری شبانه ممکن است بروز می‌کند، اختلالات تخمدان در زنان است، افزود: غدد فوق کلیه ۳ هورمون اصلی بدن را می‌سازد و بخش عمده‌ای از این هورمون‌ها هورمون جنسی است.
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم با توجه به تحولات، هر گونه اقدام مقتضی در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
کمیته بین‌المللی المپیک: این حق را برای خود محفوظ می‌داریم که با توجه به تحولات، هرگونه اقدام مقتضی را در رابطه با حضور کمیته ملی المپیک و ورزشکاران ایران در بازی‌های المپیک آتی ۲۰۲۴ پاریس انجام دهیم!
عباس عبدی نسبت به برخورد بی ضابطه با زنان و دختران هشدار داد.
عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب هشدار داد نیروهایی که می‌خواهند حکومت را وارد چالش خطرناکی علیه مردم و زنان کنند.
دانشمندان هشدار داده‌اند که میزان سرطان لوزالمعده در سراسر ایالات متحده در حال افزایش است و این ارقام در میان زنان جوان‌تر در مقایسه با مردان هم‌سن «به سرعت» در حال افزایش است.
یک متخصص زنان و زایمان با اشاره به اینکه درد‌های زایمانی از موارد اورژانسی است که نیاز به مراجعه فوری به مرکز درمانی مجهز دارد، گفت: در صورت شروع درد‌های زایمانی باید به پزشک مراجعه کرد.
استاد بزرگ شطرنج زنان ایران می‌گوید شطرنج‌بازان انگیزه‌ای برای ادامه دادن ندارند و برای همین است که همه یکی یکی می‌روند.
امیلی اسمیت، نویسنده اصلی این تحقیق و استادیار بهداشت در دانشکده بهداشت عمومی مؤسسه میلکن (GW Milken)، می‌گوید: «این مطالعه جامع‌ترین شواهدی را ارائه می‌کند که نشان می‌دهد کووید-۱۹ در دوران بارداری، یک تهدید جدی برای سلامتی است.»
پس از صدور دستورات جدید گروه طالبان و ممنوع کردن تحصیل زنان در دانشگاه‌ها و کار زنان در سازمان‌های داخلی و بین‌المللی، نمایندگان سازمان ملل با چندین مقام گروه طالبان دیدار کرده‌اند و از پیامد‌های منع کار زنان در سازمان‌های غیر دولتی، هشدار داده‌اند.
هماهنگ کننده کمک های بشر دوستانه سازمان ملل هشدار داد ممنوعیت کار زنان افغان از سوی طالبان، می تواند به قیمت قطع کمک های بشر دوستانه به این کشور تمام شود.
آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز پنجشنبه به وقت محلی در نشستی با خبرنگاران هشدار داد: اگر این تصمیم لغو نشود، طالبان با عواقبی مواجه خواهد شد. وزیر امور خارجه آمریکا گفت که طالبان با ممنوعیت حضور زنان در دانشگاهها، آن‌ها را به آینده‌ای تاریک و بدون فرصت محکوم می‌کند.
دکتر سیمین کاظمی، جامعه‌شناس و پزشک علاوه براینکه نسبت به عوارض بارداری زودهنگام هشدار می‌دهد، معتقد است: «چنین طرح‌هایی به معنی نادیده گرفتن سلامت و جان دختران نوجوان است و به معنی افزایش جمعیت به بهای جان و سلامت دختربچه‌هاست. به نظر می‌رسد برای طراحان چنین طرح‌هایی جان زنان بی‌ارزش است و نیازی به محافظت ندارد.»
حسین جلالی گفت: امکان دارد در قالب تذکری از طریق پیامک به افراد بی‌حجاب اعلام شود که شما حجاب رعایت نکردید و سعی کنید به قانون احترام بگذارید. بعد از تذکر، وارد مرحله اخطار می‌شویم بعد هشدار و در مرحله سوم ممکن است حساب بانکی فرد بی‌حجاب مسدود شود.
روزنامه کیهان در سرمقاله امروز خود با عنوان «برای آرتین، آرشام و راستین» معترضان؛ اعم از زنان، دانشجویان، هنرمندان و ورزشکاران را مقصر حادثه حرم شاهچراغ معرفی کرده و مدعی شده اگر «حاج قاسم» نبود مهسا، نیکا، سارینا و همه زنان به کنیزی داعش درمی‌آمدند! نویسنده در پایان هشدار داده که جواب سختی در انتظار معترضان است.
به گفته محققان، زنان تقریباً دو برابر مردان در معرض ابتلاء به بیماری آلزایمر هستند، اما درک کمی از علت این بیماری وجود دارد.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
از جمله حواشی مربوط به بازی استقلال و مس کرمان شرایطی بود که تماشاگران خانم استقلالی در ارتباط با بردن بطری آب به درون استادیوم از آن آگاهی نداشتند و به دردسر افتادند.
مسئول اشتغال سازمان بهزیستی استان تهران گفت: ۳ گروه تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند، این ۳ گروه عمده معلولین دارای تمامی طیف‌های معلولیت مانند، سالمندان، زنان سرپرست خانوار، کودکان بد و بی سرپرست و معتادین هستند.
زنان میانسالی که گوشت نمی‌خورند ممکن است بیشتر از زنانی که به طور منظم گوشت و یا ماهی مصرف می‌کنند دچار شکستگی لگن شوند.
محققان پی بردند زنان میانسالی که هرگز گوشت نمی‌خورند ممکن است بیشتر از زنانی که به طور منظم گوشت یا ماهی مصرف می‌کنند دچار شکستگی لگن شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ