تایلر آدامز پس از پیروزی آمریکا برابر ایران بسیار خوشحال بود و البته اعتراف کرد که با سختی و رنج زیاد توانستند برنده شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این نشریه آمریکایی در بخش دیگری از گزارش خود مدعی شده اینکه دولت بایدن و سنای آمریکا و وزارت خارجه این کشور پس از حدود ۳ ماه هنوز جزئیاتی از وضعیت رابرت مالی ارائه نکرده اند می‌تواند دلیلی بر درست بودن این فرضیه باشد.
در گزارش استنادی نشریات ۲۰۲۲ (Journal Citation Reports)، نشریه JNSC با کسب ضریب تاثیر ۱۰٫۱ برای چهارمین سال پیاپی موفق به کسب بالاترین IF در بین نشریات ایرانی شد.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
نشریه اکسیوس گزارش داد که «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید قرار است امروز یکشنبه با همتایان سعودی، اماراتی و هندی خود درباره طرح اتصال شبکه ریلی کشورهای عربی و هند رایزنی کند.
هر دو نشریه مادریدی مارکا و آاس ادعای دیروز خوان لاپورتا را رد کردند و گزارش دادند که خطر اخراج موقت از لیگ قهرمانان همچنان بارسلونا را تهدید می کند.
فرانچسکو توتی به پولشویی متهم شده و تحقیقات پلیس ایتالیا در مورد این قضیه شروع شده است.
نشریه مارکا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد که در رئال مادرید هیچ برنامه ای برای خرید کیلیان امباپه ندارند و روی اهدافی دیگر تمرکز کرده اند.
نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد!
تعلیق تیم ملی آمریکا ازسوی فیفا/ گزارش نشریه معتبر جهانی
نشریه انگلیسی سان در آستانه بازی با ایران، گزارشی مفصل از سردار آزمون منتشر کرد.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
طبق ادعای نشریه توتواسپورت، مکس آلگری تنها 6 هفته مهلت دارد تا به شرایط تیم سر و سامان بدهد و در غیر این صورت برکناری اش قطعی است.
مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و عضو باشگاه پورتو طبق گزارش رسانه‌های انگلیس در چند روز گذشته در تیرراس آرسنال قرار دارد. نشریه «سان» روز گذشته در گزارشی به برنامه آرتتا سرمربی توپچی‌ها برای شکار طارمی در زمستان برای رسیدن به قهرمانی در لیگ جزیزه پرداخت.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آن‌ها باشند.
دیلی‌میل، نشریه معروف انگلیسی در گزارشی به بررسی پنج بازیکن تیم ملی ایران پرداخته که ساوت‌گیت و تیمش باید مراقب آنها باشند.
نشریه هیل در گزارشی نوشت که اکثر آمریکایی‌ها دیگر به دولت و نهادهای دولتی و رسانه‌های این کشور اعتماد ندارند.
نشریه موندودپورتیوو امروز ادعا کرد که ژاوی تصمیم گرفته بارسا را با ترکیبی هجومی برابر بایرن به میدان بفرستد. همچنین تقریبا حضور سه بازیکن جوان در خط دفاعی قطعی است.
نشریه واشنگتن‌پست گزارش داد که در تفتیش و بازرسی‌های اخیر اقامت‌گاه رئیس‌جمهور سابق آمریکا در فلوریدا، اسنادی مربوط به توانمندی‌های نظامی و هسته‌ای یک کشور خارجی کشف شده است.
نشریه آمریکایی گزارش داد مقامات مجارستان از اتحادیه اروپا خواسته‌اند اسم برخی از تُجار و بازرگانان روسیه را از فهرست تحریم‌های این اتحادیه علیه مسکو، حذف کند.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
نشریه اسپورت جزئیاتی جدید از قرارداد عثمان دمبله با بارسلونا را منتشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ