نشریه اشپیگل در گزارشی نوشت که ارتش آلمان برای تکمیل و انجام تعهدات خود در چارچوب پیمان ناتو از جمله دفاع از جبهه شرقی این ائتلاف، تسلیحات و تجهیزات کافی ندارد!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
در رقابت‌های ترامپولین ، در رده سنی ۱۱ و ۱۲ سال تیم‌های هرمزگان ، اصفهان و یزد و در رده سنی ۱۳ و ۱۴ سال تیم‌های یزد، کرمانشاه و اصفهان به ترتیب به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.
اخیرا روزنامه تهران تایمز در گزارشی سند محرمانه و بسیار مهمی از وزارت خارجه آمریکا را به طور اختصاصی منتشر کرد که حاکی از برنامه‌ریزی دقیق این کشور برای حمایت از آشوب ها در ایران بود.
یک خبرگزاری ژاپنی در گزارشی نوشت که رئیس جمهور چین در جلسه‌ای در سال ۲۰۲۰ با مقامات نظامی این کشور، گفته که پکن در حال طلوع و غرب در مسیر غروب و افول است.
دونالد ترامپ اعلام کرده است که دستیار شخصی سابق وی نیز در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در اقامتگاه خصوصی او تحت تعقیب قضایی قرار گرفته است. روزنامه واشنگتن پست گزارش داده است که والت ناتا، دستیار شخصی سابق دونالد ترامپ یک شاهد کلیدی در پرونده نگهداری از اسناد محرمانه در فلوریدا است.
بر این پایه همکاری ایران با آژانس در سه ماه آینده اهمیت فوق‌العاده زیادی خواهد داشت. شاید به همین دلیل هم باشد که پس از انتشار آخرین گزارش مدیر کل فعل و انفعالات سیاسی و ضد ایرانی از سوی اسرائیل و محافل رادیکال آمریکایی برای زیر سوال بردن اعتبار داده‌های این گزارش افزایش یافته است. اگر تاثیرپذیری مدیر کل از طرف آمریکایی امکان‌پذیر است، متاثر شدن از این فضای تبلیغاتی جدید نیز چندان دور از ذهن نیست.
ماجرا‌های دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا با یک سند محرمانه پنتاگون که در آن درباره «حمله احتمالی به ایران» مطالبی مطرح شده ادامه دارد و سی. ان. ان در گزارشی جدید به جزئیات بیشتری از پیچیدگی‌های این پرونده که این روز‌ها گریبان‌گیر ترامپ شده اشاره کرده است.
رحمن قهرمانپور، کارشناس ارشد مسائل بین‌الملل در رابطه با گزارش آکسیوس درباره سفر مک‌‌‌گورک به عمان» گفت: «طبق گزارش آکسیوس سفر مک‌‌‌گورک به عمان بعد از سفر سالیوان به عربستان و اسرائیل بوده و سطح گفت‌وگوها نسبت به دو سفر قبلی در سطح پایین‌‌‌تری بوده است.»
طبق گزارش وال استریت ژورنال به نقل از منابع آگاه، مشاوران اقتصادی در ماه‌های اخیر به شکل محرمانه به حاکمان عربستان سعودی گفته اند اگر این کشور می‌خواهد پروژه‌های بلندپروازانه شامل پروژه ۵۰۰ میلیارد دلاری نئون به سرانجام برسد، به قیمت بالای نفت در پنج سال آینده نیاز دارد.
بررسی مصوبات انتخاباتی مهمترین دستور کار جلسه علنی امروز (یکشنبه) سی و یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ مجلس شورای اسلامی بود. جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف برگزار شد و ادامه بررسی گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
منابع رسانه‌ای عبری زبان در گزارشی از درز سندی از وزارت خارجه رژیم موقت صهیونیستی خبر دادند که حاکی از «انزوای روزافزون اسرائیل در سطح جهانی است».
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امر مبارزه با فساد تصریح کرد: در گزارشی محرمانه، دستگاه‌ها و افراد متخلف را به رئیس‌جمهور معرفی کردیم و در همان بدو امر مدیرعامل ایران خودرو نیز در همین رابطه برکنار شد.
در پی افشای اخیر اطلاعات محرمانه وزارت دفاع آمریکا، وب‌سایت شبکه الجزیره گزارشی را درباره پنچ افشاگری اطلاعاتی بزرگ در آمریکا منتشر کرد.
شبکه تلویزیونی جهانی بی بی سی گزارش داد چندین سند محرمانه آمریکا ارتباطات خصوصی مربوط به گوترش و معاونش را توصیف می‌کنند. این اسناد حاوی مشاهدات صریح گوترش در مورد جنگ در اوکراین و تعدادی از رهبران آفریقایی است.
یک مقام ارشد دیپلماتیک اسرائیل گفت که جنگ یمن در سال‌های اخیر یک عامل تحریک‌کننده در روابط آمریکا و عربستان بوده است و تلاش‌ها برای عادی‌سازی اسرائیل و عربستان را مختل کرده است.
در راستای حفظ امنیّت عمومی و صیانت از حقوق مردم عزیز در حوزه های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، امنیتی و با عنایت به شرایط حساس کنونی ناشی از تلاش همه جانبه معاندین در به راه انداختن جنگ ترکیبی؛ لازم است همکاران محترم نسبت به موارد زیر با اهتمام بیشتر و مدیریت همه جانبه برنامه ‏ریزی، پیگیری و اقدام قانونی معمول و نتایج کلی و مهم را به دادستانی کل کشور گزارش نمایند.
سناتور آمریکایی می‌گوید مقامات کاخ سفید در گزارش محرمانه به قانون‌گذاران درباره بالون چینی طفره می‌روند.
اواخر دی ماه گزارش‌هایی مبنی بر کشف اسناد و اطلاعات محرمانه در خانه شخصی بایدن منتشر شد و رسانه‌های آمریکایی گزارش کردند که در سومین مرحله از کشف اسناد و اطلاعات محرمانه مربوط به دوران معاون «جو بایدن» رئیس جمهور کنونی آمریکا در خارج از کاخ سفید، این بار گفته می‌شود اسنادی در خانه شخصی وی پیدا شده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس در گزارشی به نقل از منابع آگاه از ازسرگیری روند جدی مذاکرات محرمانه میان عربستان سعودی و جنبش انصارالله یمن در ارتباط با موضوع آتش بس و پایان دادن به بحران یمن خبر داد.
براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، منابع مطلع اعلام کردند اسناد اطلاعاتی که در دفتر خصوصی جو بایدن پیدا شده مربوط به ایران، اوکراین و بریتانیا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، ۱۰ سند محرمانه ازجمله یادداشت‌های اطلاعاتی امریکا و همچنین مطالبی در ارتباط با اوکراین، ایران و بریتانیا ازجمله مواردی هستند که مربوط به دوره معاونت ریاست‌جمهوری بایدن هستند. به گفته این منبع آشنا، تاریخ این اسناد محرمانه مربوط به بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ است.
اسپوتنیک در گزارشی نوشت که تعداد اسناد کشف و ضبط شده از دفاتر شخصی رئیس جمهور آمریکا حالا به ۲۰ فقره رسیده و تعدادی سند نیز با برچسب «فوق محرمانه» نیز در بین آنها وجود دارد!
روزنامه آلمانی «اشپیگل» به یک گزارش محرمانه دست پیدا کرده که نشان می‌دهد ارتش این کشور برای جنگ احتمالی با روسیه آماده می‌شود. ارتش آلمان این سند محرمانه داخلی ۶۸ صفحه‌ای را ماه سپتامبر منتشر کرد.
معاون ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه گزارش عملکرد و کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در زمینه برخورد با قاچاق محرمانه است، گفت: همواره این گزارش‌ها به طور اختصاصی داده می شود.
نیویورک‌تایمز در گزارشی نوشت که رئیس جمهور آمریکا دست کم ۳۰۰ فقره اسناد طبقه‌بندی‌شده را در «مار-ئه-لاگو»، عمارت وی در فلوریدا نگه داشته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ