تعلیق تیم ملی آمریکا ازسوی فیفا/ گزارش نشریه معتبر جهانی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد امیرقلعه نویی آماده است و بعد از بازگشت به تهران امضا خواهد شد.
کمیته استیناف فدراسیون کاراته محرومیت ۴ ورزشکار تیم ملی را به یک سال تعلیق تغییر داد.
کاپیتان تیم ملی کاراته با ابراز ندامت امیدوار است محرومیت 6 ماهه اش از سوی کمیته استیناف تعلیق شود.
فوتبال ملی ایران تعطیلات عید ندارد؛ اگرچه در فوتبال باشگاهی با شروع تعطیلات عید، یک تعلیق دو هفته‌ای پیش روی ما خواهد بود.
اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در پی تعویق جام بین‌المللی شاهد، طی روزهای آینده استارت خواهد خورد.
مربی تیم ملی جودو نابینایان و کم بینایان گفت: تعلیق جودو سبب کم رونق شدن فعالیت باشگاه‌ها و کمبود حریف تمرینی برای جودوکاران نابینا و کم بینا شده است، به طوری که جودوکاران فضای مشخصی برای پیگیری تمرینات خود ندارند.
گرگ برهالتر به دلیل درگیری با همسر خود در ۳۱ سال پیش فعلا تعلیق شده است و ممکن است صندلی تیم ملی آمریکا را ترک کند.
برگزاری اردوی تیم ملی شمشیربازی سابر به دلیل اختلاف نظری که بین سرمربی و فدراسیون به وجود آمده است، تاکنون دو مرتبه به تعویق افتاده است.
مربی تیم ملی جودو گفت: در طول مدتی که تعلیق بودیم، قطار جودو متوقف نشد و مزد زحماتمان را در بازی‌های آسیایی سال آینده به دست خواهیم آورد.
مربی تیم ملی جودو گفت: زمان کمی تا پایان تعلیق جودو ایران باقی مانده است و‌ هدف اصلی ما حضور موفق در بازی های آسیایی چین است، برای همین با هیچ کسی در اردوها تعارف نداریم.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
تیم ملی فوتبال تونس ممکن است به دلیل دخالت دولت در امور فدراسیون فوتبال این کشور از جام جهانی قطر کنار گذاشته شود.
فدراسیون کاراته در حالی از تعویق رقابتهای انتخابی تیم ملی خبر داد که تاریخ جدیدی برای آن مشخص نشده است.
مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تیراندازی با کمان به تعویق افتاد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان از به تعویق افتادن زمان برگزاری رقابتهای جهانی خبر داد و گفت: قرار بود این مسابقات آبان ماه در امارات برگزار شود که به خرداد سال آینده موکول شد.
منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اردوی تیم ملی در اتریش با کادر جدید برگزار می شود و کیروش ظرف یکی دو روز آینده در تهران خواهد بود.
فیفا خواستار توضیح صریح و شفاف فدراسیون فوتبال ایران درباره حاشیه های دیدار تیم هلی ملی ایران و لبنان در مشهد در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است.
میرشاد ماجدی با حضور در برنامه ورزشگاه درباره انتخابات فدراسیون فوتبال و شرایط تیم ملی ایران صحبت کرد.
سرمربی تیم ملی بسکتبال معرفی دوازده بازیکن تیمش برای دیدار با ژاپن در پنجره چهارم انتخابی جام‌جهانی را به تعویق انداخت تا با ارزیابی بیشتر از وضعیت بازیکنان اقدام به این مهم کند.
موسوی که به شدت از شرایط موجود در اردو، امکانات فدراسیون و پاداش‌هایی که پس از لیگ ملت‌ها به بازیکنان تعلق گرفته بود، شکایت داشت، اعلام کرد در جام واگنر و مسابقات قهرمانی جهان برای تیم ملی والیبال بازی نخواهد کرد.
چند نفر در حج به کرونا مبتلا شدند؟
مهندسان دانشگاه MIT به تازگی یک برچسب طراحی کرده اند که قادر است تصاویر و ویدئو‌های زنده از اندام‌های داخلی و بافت‌های بدن انسان ایجاد کند. این برچسب که به اندازه یک تمبر است، با چسبیدن به پوست انسان می‌تواند به مدت ۴۸ ساعت سونوگرافی مداوم از اندام‌های داخلی ارائه دهد.
تعویق مجدد انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان بخاطر مشغله پرویز مظلومی!
من به قانون احترام می‌گذارم و اگر بگوید نمی‌توانم شرکت کنم، اصرار ندارم کار بی‌قانونی کنم. فضای امروز تیم ملی مورد پسند ما نیست. این فضا بسیار نادر است. هیچ دوره‌ای بازیکنان تیم ملی این‌گونه اظهار نظر نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ