نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه آلمانی بیلد در یک گزارش می‌گوید انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید می‌تواند برای بایرن مونیخ اتفاقی خطرناک و ناخوشایند باشد.
روزنامه شرق و شبکه اینترنتی وابسته به آن در روز‌های ۱۱، ۱۳ و ۱۴ تیرماه جاری با انتشار سه گزارش خبری با عناوین «ابهام در تشابه قتل زنان مثله شده»، «سارقانی با نمای جدید» و «هر چهار روز یک زن کشی» به طرح ادعا‌ها و مطالبی غیر مستند پرداخته است که موجب هراس زنان شده و مورد سوء استفاده رسانه‌های معاند قرار گرفته است.
آلوارو موراتا گزینه اول میلان برای تقویت خط حمله‌اش است اما با توجه به موانعی که وجود دارد، ممکن است مهاجم ایرانی پورتو آخرین سهمیه غیراروپایی روسونری را پر کند.
یک روزنامه آمریکایی از افزایش شدید جمعیت بی‎‌خانمان‌ها در ایالات متحده خبر داد و این آمار را خطرناک توصیف کرد.
یک روزنامه آمریکایی از افزایش شدید جمعیت بی‎‌خانمان‌ها در ایالات متحده خبر داد و این آمار را خطرناک توصیف کرد.
یک روزنامه اسپانیایی اعلام کرد بارسلونا با ارسال درخواستی به لالیگا خواهان دریافت مجوزی استثنایی شده که به این باشگاه اجازه می‌دهد لیونل مسی را به خدمت بگیرد.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
روزنامه سوپردپورته، چاپ والنسیا، تصویری از وینیسیوس روی جلد شماره امروز خود برده و با تیتری کنایه‌آمیز، در یک گزارش به شدت از ستاره برزیلی رئال انتقاد کرده است.
یک روزنامه ایتالیایی می‌گوید ژوزه مورینیو، سرمربی رم، به نیمکت پی‌اس‌جی نزدیک شده و تنها یک قدم با امضای رسمی قرارداد با باشگاه فرانسوی فاصله دارد.
یک روزنامه آرژانتینی می‌گوید لیونل مسی مصمم است به بازی در لیگ قهرمانان ادامه بدهد و به همین علت امکان ندارد دست‌کم برای فصل آینده اروپا را ترک کند.
یک روزنامه لهستانی گزارش داد که میزان دزدی غذا از فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌ها در این کشور به شدت افزایش یافته است.
یک رسانه اسپانیایی می‌گوید با وجود شایعات اخیر لیونل مسی امسال تابستان صد در صد در اروپا خواهد ماند و همه گمانه‌زنی‌ها درباره احتمال پیوستن او به اینتر میامی یا نیوولز اولد بویز دور از واقعیت است.
عباس عبدی نوشت: واقعاً به دولت و سیاست‌مدارانی که در باره یک تیتر از روزنامه‌ای با تیراژ اندک چنین برآشفته می‌شوند، ولی CNN را نمی‌بینند، و هیچ اقدامی در برابر آن نمی‌کنند، چه می‌توان گفت و یا چه باید گفت؟ اگر اقدام آن روزنامه در موضوع قیمت گوشت، در حد گزیدن فیل از طرف یک پشه باشد، اقدام CNN در حد نیش زدن مار کبرا به یک انسان است.
یک روزنامه بلژیکی شرایط امیرحسین حسین‌زاده بازیکن ایرانی تیم شارلوا را تشریح و اعلام کرد که این بازیکن در دوره سخت سازگاری و هماهنگی با یک فرهنگ جدید به سر می‌برد.
اوایل آبان ماه و یکی دو هفته پس از بازداشت آرمیتا عباسی، خبرگزاری سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. گزارش را هم قصه‌وار آغاز می‌کند و گویی سناریویی می‌نویسد و نه اینکه باید گزارشی مستند ارائه دهد.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
روزنامه الاتحاد امارات در گزارشی، از تغییرات بزرگ در رقابت های لیگ قهرمانان و برگزاری آن در سه سطح خبر داد.
روزنامه اصولگرای سراج برای گزارش یک و عکس یک خود حضور سیدابراهیم رئیسی در دانشگاه الزهرا را انتخاب کرده و با انتشار عکس تمام صفحه از رئیسی در جمع دختران دانشگاه الزهرا تیتر زده: زن، دانشگاه، رئیسی!
بر اساس این گزارش، یعقوبیان یک یهودی ایرانی با تابعیت آمریکایی است که سال ها با سازمان های جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا(سیا) همکاری دارد.
روزنامه دیلی میل گزارش کرد، دختر احتمالی کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی برای نخستین بار در یک مراسم عمومی دیده شد.
روزنامه الخلیج امارات در گزارشی به ستایش از عملکرد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء پرداخت و تیتر جالبی را برای این مربی ایرانی انتخاب کرد. این روزنامه، فرهاد مجیدی را «پاشا» خواند.
نشریه الخلیج امروز در گزارشی به بررسی تغییرات کادرفنی تیم های اماراتی در فصل جدید پرداخته و از عملکرد فرهاد مجیدی تمجید کرده است.
الخلیج امارات در گزارشی به تمجید از عملکرد دفاعی تیم های تحت هدایت فرهاد مجیدی پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ