نشریه آلمانی در گزارشی فاش کرد شرکت تسلا متعلق به ایلان ماسک نتوانسته از داده های مشتریان، کارمندان و شرکای تجاری اش محافظت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چین و هند درباره حل‌وفصل فوری مشکلات باقیمانده در منطقه مرزی مورد مناقشه توافق کردند.
نخست وزیر هلند اعلام کرد که پس از ناکامی اخیر دولت ائتلافی وی در اجماع بر سر طرح ‏های محدودسازی مهاجرت به این کشور استعفا می‌‏کند.
وزیر خارجه هلند درباره رایزنی امروز با همتای ترکیه ای خود اعلام کرد: پیرامون روابط دوجانبه و گسترش ناتو رایزنی کردیم.
ستاره ایرانی فاینورد هلند می‌گوید کری خوانی با مورینیو به واسطه احترام در فوتبال بوده و بحث خاصی در میان نبوده است.
فرانک هوگربیتس مدعی است که در زمینه ارتباط بین هم‌ترازی اجرام آسمانی با فعالیت لرزه‌ای در زمین پژوهش می‌کند و ادعاهایش بر اساس این پژوهش‌هاست. در حقیقت به باور هوگربیتس هم‌ترازی زمین با دیگر سیاره‌ها جاذبه‌ای کافی برای ایجاد زمین‌لرزه در زمین ایجاد می‌کند.
سرمربی فاینورد هلند درباره مصدومیت ستاره ایرانی اش صحبت کرد.
علیرضا جهانبخش راز عدم ‌خوشحالی بعد از دو‌گلی که مقابل آیندهوون به ثمر رساند را فاش کرد.
شرکت هلندیASML اعلام کرد از پیشرفت هایی در خصوص توافق میان دولت های آمریکا،  ژاپن و هلند درباره محدودیت هایی بر صادرات تجهیزات تراشه سازی به چین آگاه شده است.
بعد از اینکه مشخص شد هلند و کرواسی در نیمه‌نهایی لیگ ملتها با هم دیدار خواهند کرد مربیان دو تیم در کنفرانس‌هایی خبری درباره این مسابقه صحبت کردند.
نماینده دولت آمریکا در امور ایران و وزیر امورخارجه هلند با یکدیگر دیدار و درباره ایران رایزنی کردند.
کاخ سفید در دیدار آتی با مقامات ژاپنی و هلندی درباره اقدامات اخیر برای مقابله با صادرات ابزارهای تراشه سازی به چین گفتگو می کند.
صحبت‌های نیکلاس تالیافیکو درباره یکی از اتفاقات حاشیه‌ای آرژانتین در جام جهانی قطر در دیدار این تیم مقابل هلند خبرساز شده است.
پارلمان این کشور، در ماه‌های گذشته با مطرح کردن اظهاراتی مداخله‌جویانه درباره امور داخلی ایران، از دولت این کشور خواسته بود که لغو عضویت ایران در کمیته وضیعت زنان سازمان ملل را پیگیری کند.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
خبرنگاری که بعد از دیدار آرژانتین و هلند با لیونل مسی مصاحبه کرد و شاهد درگیری لفظی عجیب او با وخهورست بازیکن هلند بود برای اولین بار درباره آن مصاحبه جنجالی توضیح داد.
لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل هلند از پاسخ مستقیم درباره آمادگی آنخل دی‌ماریا و حضور او در این دیدار طفره رفت.
لوئی فان‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.
لوئیس فن خال، سرمربی تیم ملی هلند، از اظهارنظر خبرنگاری درباره عملکرد تیمش به شدت عصبانی شد.
نخست وزیر عراق و وزیر دفاع هلند امروز با یکدیگر دیدار و درباره همکاری های امنیتی میان دو کشور گفتگو کردند.
لوئیس فن‌خال، سرمربی تیم ملی هلند، امروز بعد از انتشار لیست نهایی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی درباره انتخاب فهرست نارنجی‌پوشان توضیحاتی ارائه داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردای تیمش مقابل کپنهاگن در لیگ قهرمانان اروپا در یک کنفرانس خبری شرکت کرد.
سفارت هند در تهران توضیحی را درباره تهدید بمب‌گذاری در هواپیمای ماهان که به مقصد گوانگجو در حرکت بود، ارائه کرد.
حسین امیرعبداللهیان روز شنبه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با «ووپکه هوکسترا» وزیر خارجه هلند دیدار و درباره آخرین وضعیت روابط دوجانبه و برخی مسائل مورد اهتمام مشترک گفت‌وگو و رایزنی کرد.
پاسور تیم ملی والیبال ایران درباره حواشی ایجاد شده در دیدار ایران و‌ هلند توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ