نیکلاس فولکروگ، آشناترین نام از تیم ملی آلمان است که این روزها به گوش هواداران فوتبال این کشور می‌خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که رسانه های آمریکایی یک کمپین هدفمند اطلاعات جعلی و نادرست را درباره حادثه سد کاخوفکا به راه انداخته‌اند.
عبدالحمید خراسانی یک چهره جنجالی پنجشیری و تاجیک است. گفته می‌شود او در زمان دولت اشرف غنی در خفا در پنجشیر زندگی می‌کرد و چندین بار نیز بازداشت شده است.
پس از حواشی خروج رضا پهلوی از منشور خبرسازِ «همبستگی»، حالا نازنین بنیادی،‌ بازیگر و فعال حقوق بشر و در توئیتی بحث برانگیز خبر داد که از این منشور خارج شده است!
ماجرا وارد فاز تازه‌تری هم شد؛ چون به غیر از حضور ورزشکارانی که گفته شد حجاب را به‌صورت کامل رعایت نکرده‌اند، اتفاق دیگری هم رخ داده است. این یکی مربوط به حضور تعدادی دونده زن در بخش مردان است که از قرار چندکیلومتر بعد از شروع به آن‌ها می‌پیوندند. آن‌طور که مسئولان فدراسیون در‌این‌باره خبررسانی کرده‌اند، چندین نفر از ورزشکاران زن پس از قریب به چهار کیلومتر از مسیر مردان به جمع آن‌ها اضافه می‌شوند و به همراه آن‌ها شروع به دویدن می‌کنند. موضوعی که باعث ایجاد جنجال شده، نه دوندگی آن‌ها بلکه وضعیت پوشش آنهاست که حساسیت مسئولان مربوطه را برانگیخته است.
تصاویری از دو پیامک مربوط کشف حجاب در خودرو بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. پیامک اول در تاریخ ۳۰ فروردین و پیامک دوم هم در دهم اردیبهشت ارسال شده و محتوای آن خبررسانی درباره توقیف خودروی مالک به مدت ۱۵ روز است.
بهزادان پسر ونداد هرمز که لقب ابومسلم گرفت و منصور خلیفه عباسی او را ابومجرم می‌دانست و دستور قتل او را صادر کرد، که بود؟ در حالی‌که خود وسیلۀ انتقال قدرت به بنی‌عباس شده بود و مورخ اصفهانی به سبب همین انتقال او را ناقل‌الدوله لقب داد.
آیت‌الله‌العظمی وحید خراسانی تاکید کردند: (مردم) از خدا بخواهند ظهور موعود تمام انبیاء مرسلین را، باشد که او بیاید تا گره از کار تمام عالم بگشاید.
حمید معصومی‌نژاد، خبرنگار صداوسیما بعد از قطع همکاری از سوی تیم جدید معاونت سیاسی از امروز به صورت مستقل خبررسانی می‌کند.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
مدیر کل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: محیط بانان با وسایل و تجهیزات زنده گیری، به محل عزیمت کردند، اما متاسفانه قبل از رسیدن محیط بانان به محل صاحب گوسفندان به رغم نبودن خطر جانی برای گوسفندان با توجه به بسته بودن در آغلشان این حیوان را از پای درآورد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی اظهار کردند: این روز‌ها گلایه‌های زیادی از معیشت به ما می‌رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آن‌ها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
مشهد ـ نائب رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: سه بوکسور از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی جوانان دعوت شدند.
فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
وزیر امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در حساب کاربری خود در اینستاگرام درگذشت «سیدرضا مؤید خراسانی» شاعر ادبیات آیینی کشور را تسلیت گفت.
رئیس مجلس با صدور پیامی درگذشت شاعر خوش‌قریحه و چهره ماندگار و برجسته ادبیات آیینی مرحوم آقای سید رضا موید خراسانی را تسلیت گفت.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: دانش‌آموزان ورزشکار این استان در رقابتهای ورزشی دانش‌آموزان سراسر کشور موفق به کسب بیشترین کاپ قهرمانی شدند.
اهواز - به دنبال مرگ هزاران قطعه ماهی در ماهشهر، علت این امر با توجه به خبر رسانی محیط زیست و نماینده مجلس در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم از خبرسازی صدا و سیما درباره فردی که مدعی بود ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل آبادان بوده،انتقاد کرد.
نیمار که نقش مهمی در پیروزی PSG مقابل نانت و فتح سوپرجام فرانسه برای این تیم بازی کرد در پایان مسابقه مدیریت مراسم اهدای مدال‌ها را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ