میسون گرینوود ستاره جوان منچستر یونایتد یک بار دیگر با خبر جنجالی دیگر، حاشیه ساز شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همتی در مطلبی در واکنش به ادعای روزنامه ایران درباره آزادسازی اموال بلوکه شده در کره‌جنوبی نوشت: اینگونه خبرسازی از سوی رسانه‌های دولتی یک نوع شارلاتانیزم خبری است و باید بگویم نوعی تلاش مذبوحانه است و متأسفانه دردی هم از دولت سیزدهم دوا نمی‌کند. به قول جناب آقای رئیسی؛ اتقوالله!»
میامی- استاندار سمنان در واکنش به اظهار نظر نماینده خراسان شمالی در مجلس پیرامون بازگشایی معدن شاهوار با موافقت استانداری سمنان گفت: این حرف نادرست و خبرسازی بیش نیست.
سفیر روسیه در آمریکا اعلام کرد که رسانه های آمریکایی یک کمپین هدفمند اطلاعات جعلی و نادرست را درباره حادثه سد کاخوفکا به راه انداخته‌اند.
مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه اظهار کرد: در خصوص مرگ «نسیم صدقی» رسانه‌ها خبرسازی جعلی در جهت کشته‌سازی انجام دادند. قاتل از کشور فرار کرده بود و اکنون دستگیر و به کشور بازگردانده شده و در بازداشت است.
به تازگی ویدیوی خبرسازی از یکی از برنامه‌های کریم باقری منتشر شده است.
پس از حواشی خروج رضا پهلوی از منشور خبرسازِ «همبستگی»، حالا نازنین بنیادی،‌ بازیگر و فعال حقوق بشر و در توئیتی بحث برانگیز خبر داد که از این منشور خارج شده است!
پایگاه اطلاع‌رسانی دولت نوشت: این خبرسازی غیرحرفه‌ای در حالی است که تاریخ بیان این سخنان روز جمعه ۸ اردیبهشت و تاریخ استیضاح وزیر صمت یکشنبه ۱۰ اردیبهشت است.
اتفاق خبرسازی که دوباره اسم محمد موسوی را در رسانه‌ها مطرح کرد، مربوط به اواخر مهرماه بود که با انتشار یک استوری خبر داد ممنوع‌الخروج شده است. موسوی در آن برهه یکی از چهره‌های مطرحی بود که به اظهارات علیه دایی در فضای مجازی واکنش مثبت نشان داده و از او حمایت کرده بود.
پیگیری های خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که خبرسازی رسانه های معاند مبنی بر پخش فیلم های مستحجن در مدارس از اساس کذب بوده و چنین موضوعی صحت ندارد.
امیرعبداللهیان: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.
امیرعبداللهیان: به مقامات کاخ سفید توصیه می‌کنم بازی شکست خورده ایران هراسی را متوقف کنند، خبرسازی در مورد رهبر القاعده و ارتباط دادن آن به ایران خنده آور است.
شمیرانات- دادستان لواسان برخی خبرسازی ها در خصوص صدور حکم نهایی متهمان آتش زدن مسجد در این شهر را رد کرد و گفت: حکم متهمان هنوز صادر نشده است.
فرد مورد اتهام می‌گوید این‌ها صرفا خبرسازی از سوی افرادی در آمریکا است
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
یک دختر عربستانی با حضور در یک برنامه تلویزیونی ادعاهای خبرسازی را مطرح کرده است.
میزان نوشت: چندی پیش رسانه‌های معاند طی یک خبرسازی کذب مدعی شدند خانم فریده مرادخانی که بر اساس حکم دادگاه در حبس به سر می‌برد در زندان قرچک دست به اعتصاب غذا زده است که صحت ندارد.
با وجود خبرسازی چهره‌های ورزشی در هفته جاری، اما این تورم عجیب بازار ارز و متعاقب آن تغییر قیمت‌ها در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف بود که بیش از هر موضوع دیگری بازتاب رسانه‌ای و خبرسازی را به همراه داشت. حتی افزایش قیمت ارز‌های خارجی، بر صحنه مدیریت اقتصادی دولت نیز تاثیرگذار بود.
سران قوا در نشست مشترگ خود، خبرسازی‌های دروغ و فاقد اعتبار و سند را بخشی از عملیات روانی دشمن و در چارچوب فتنه‌انگیزی‌های اخیر دانستند.
ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
به نوشته برنا «به نظر می رسد این خبرسازی کذب در راستای تخریب دولت و تحت فشار قرار دادن سرپرست وزارت، کار، تعاون و رفاه اجتماعی درحال توزیع است و از جانب مخالفان دولت ساماندهی می شود.»
وزیر ارتباطات دولت دوازدهم از خبرسازی صدا و سیما درباره فردی که مدعی بود ۳۰ ساعت زیر آوار ساختمان متروپل آبادان بوده،انتقاد کرد.
نیمار که نقش مهمی در پیروزی PSG مقابل نانت و فتح سوپرجام فرانسه برای این تیم بازی کرد در پایان مسابقه مدیریت مراسم اهدای مدال‌ها را بر عهده گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ