حمید معصومی‌نژاد، خبرنگار صداوسیما بعد از قطع همکاری از سوی تیم جدید معاونت سیاسی از امروز به صورت مستقل خبررسانی می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرسدس بنز که سه سال قبل خانه ونی لاکچری خود را تحت نام مورفی روانه بازار کرد، قیمت پایه 230 هزار دلار را برای آن در نظر گرفت. رقمی که برای ما ایرانی بدون حساب گمرک و عوارض حدود 11 میلیارد تومان آب می خورد.
شناور رزمی LHD-5 bataan از کلاس وسپ نیروی دریایی ارتش آمریکا توسط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران شناسایی شد. منبع: آخرین خبر
ربات یا انسان؟ نمایش ربات های فوق واقعیِ انسان نما در پایتخت چین را ببیند.
در ویدئویی که اخیرا در فضای مجازی وایرال شده و در اغلب شبکه های خبری جهان پوشش داده شده، یک هیولای غول پیکر عجیب در رودخانه ای در ایسلند مشاهده شده است.
توکل 50 ساله که شهرت زیادی به خاطر آشپزی در روستای شیرین کشور آذربایجان به دست آورده است، در این ویدئو یک بره کامل را به شکلی متفاوت زیر بشکه کباب می کند.
گزارش اختصاصی و لحظه به لحظه از نقش جهان در حساس‌ترین دیدار هفته اول لیگ برتر 03-1402
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات دستگیری ۶ تن از متهمان توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان را تشریح کرد.
حمید معصومی نژاد تصاویری را از داخل پادگان نظامی واتیکان برای اولین بار منتشر کرد. سرباز واتیکان تا ۵ سال حق ازدواج ندارد.
حمید رضا حاجی بابایی (رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی): معتقدم وزارت آموزش و پرورش باید با وزارت نفت ادغام شود تا پول و بودجه در اختیار این وزارتخانه قرار بگیرد.
همسر شهید حمیدرضا الداغی، شهروندی که در دفاع از یک دختر جوان کشته شد در این ویدئو می‌گوید: کار همسرم بخاطر هیچ جناح و سیاستی نبوده. اون فیلم انقدر واضح است که هیچ حرف و حدیثی ندارد. حمید از دختری دفاع کرد که بی‌حجاب نبود و اون پسر هم مامور نبود و خودش هم بسیجی نیست. هیچکس نمیتونه این رو به هیچ موضوع دیگه‌ای بچسبونه. نه داخل و نه خارج.
حمید رسایی: هیچ دلیلی بر اینکه درگیری به خاطر بی حجاب بوده، نیست.
شکایت حمید رسایی مربوط به بازنشر ویدئوی زینب موسوی در کانال نصیری است که به انتقاد از اظهارات رسایی در مورد زنان معترض در جنبش مهسا پرداخته بود.
در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش در بافت کرمان، حمید سجادی دچار جراحت شدید شد. براساس گزارش ها او دچار خونریزی مغزی شده است و برای درمان به کرمان انتقال داده شده است.
احسان خاندوزی، وزیر امور اقتصادی و دارایی در خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران پای میز نقد اقتصاددانان با موضوع گفتگو درباره چالش‌های اقتصادی روز ایران نشست. در این نشست ۵ ساعته که به میزبانی سیدمحمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران برگزار می‌شد، رضا راعی، حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد، سعید لیلاز، اکبر کمیجانی، شاپور محمدی، طهماسب مظاهری، حجت‌الاسلام مصباحی مقدم، حجت‌الاسلام انصاری، آلبرت بغزیان، حمید ابریشمی و حمیدرضا حاجی‌بابایی رییس کمسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.
حمید رسایی گفت: خانواده‌ی آن مرحومه گفتند آقای دایی شما اسطوره‌ی شهر ما هستی ولی این دختر خودکشی کرده است. اورژانس و مدرسه و آشنایان هم شهادت دادند اما کسی با آقای دایی برخورد نکرده است.
حمید رسایی (نماینده سابق مجلس) در زمان انتخابات ریاست جمهوری در دفاع از ابراهیم رئیسی گفت: با رئیس جمهوری رئیسی دلار نهایتا ۵ هزارتومان می‌شود نه ۳۰ هزار تومان.
شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر، پس از پیروزی مراکش بر کانادا و راهیابی به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ضمن ابراز خوشحالی پرچم مراکش را به اهتزاز درآورد. عصر پنجشنبه ورزشگاه الثمامه میزبان رقابت کانادا و مراکش بود، دیداری که شیرهای اطلس در آن با نتیجه ۲-۱ پیروز شدند.
این ورزشگاه که با نام استادیوم ملی نیز شناخته می‌شود، یک مجموعه چند منظوره و به عنوان بخشی از مجموعه شهر ورزشی دوحه است که شامل آکادمی اسپایر، مرکز آبی حمد و برج اسپایر نیز می‌شود.
رسانه‌ها تصاویری از چرت زدن حمد بن عیسی آل خلیفه شاه بحرین در هنگام سخنرانی پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان در منامه منتشر کرده‌اند. پاپ فرانسیس روز پنجشنبه در سفر تاریخی چهار روزه برای شرکت در همایش بحرین وارد منامه شد، او در این سفر قرار است با شخصیت‌های اسلامی دیدار کند. پاپ دیروز در همایش بحرین سخنرانی کرد.
حمد بن عیسی آل خلیفه پادشاه بحرین در اولین سفر پاپ فرانسیس به این کشور در حیاط کاخ سلطنتی صخیر در منامه از وی استقبال کرد.
حمید رسایی، عضو جبهه پایداری گفت: «مرگ بر دیکتاتور» شعار ماست که باید با صدای بلند بگوییم، اما دیکتاتور کیست؟ رضاخانی که با کودتای سوم اسفند ١٢٩٩ روی کار آمد و محمدرضاشاهی که جنایات بی شماری مرتکب شد؛ هر دو نفر هم قانون اساسی را تغییر دادند تا جانشین خود را انتخاب کنند.
وقتی احسان اصولی، سخنگوی فدراسیون فوتبال متوجه شد حمید استیلی برای دومین شب متوالی در تلویزیون حاضر شده، استودیوی شبکه خبر را با ناراحتی ترک کرد و حاضر نشد در کنار سرپرست مستعفی تیم ملی بنشیند!
حمید استیلی سرپرست پیشین تیم ملی فوتبال در برنامه فوتبال برتر به دفاع از عملکرد اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی پرداخت.
صحبت‌های حمید سجادی وزیر ورزش پیرامون انتخابات فدراسیون ژیمناستیک را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ