ماجرا به ۲۵ تیر امسال بازمی‌گردد؛ سما به همراه مادر و برادرش به خانه عمه‌اش در شهر شیراز رفته بود. روز حادثه، سما برای فروش یک قطعه طلای کوچک به یک طلافروشی واقع در خیابان شریعتی شیراز رفت. آخرین‌بار که با مادرش حرف زده بود به او گفته بود که یک ربع دیگر به خانه می‌رسد، اما یک‌دفعه غیبش زد و گوشی‌اش خاموش شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی از دعوت بازیکن دورگه به تیم ملی اعلام بی‌خبری کرد.
فصل تابستان با روز‌های آفتابی، هوای گرم، خطر آفتاب‌سوختگی، آلرژی، گزش حشرات و سایر مشکلاتی که به همراه دارد، ممکن است به طرق مختلفی بر سلامت ما تأثیر بگذارد.
بحث پیوستن آندرس اینیستا به اینتر میامی که مسی در آن بازی می کند، در حد شایعه بود و هنوز مذاکره ای بین دو طرف صورت نگرفته است.
مدیران باشگاه گل‌گهر می‌گویند هیچ نامه‌ای برای جذب رضا شکاری از باشگاه‌های لیگ برتری دریافت نکرده‌اند.
بهترین بازیکنی که ممکن است در اردوی پیش‌روی تیم ملی در فهرست نباشد، کسی جز سامان قدوس نیست.
دروازه‌بان تیم فوتسال اتلتیکو تورکال اسپانیا گفت که تیمشان توانایی صعود به لیگ دسته اول را دارد.
رهبر انقلاب بی‌خبری از جهان را باعث هلاکت هر جامعه دانستند و خاطرنشان کردند: همانگونه که بار‌ها گفته شده، آحاد مردم و مسئولان باید شناخت اهداف، روش‌ها، سیاست‌ها و نقاط قوت و ضعف دشمن را کاملا جدی بگیرند که اگر اینگونه شود، سر کشور کلاه نمی‌رود که البته برخی جا‌ها کلاه رفته است.
سازمان غذا و دارو صرفا برای 9 آلرژن اصلی تولیدکنندگان محصولات را ملزم به استفاده از برچسب آلرژی غذایی برای آگاهی بخشی مصرف کنندگان ساخته است. اگر آلرژی غذایی نادری دارید ممکن است لازم باشد به فهرست مواد تشکیل دهنده توجه بیش تری داشته باشید.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
استدلال نظریه‌پردازان دولت این است که گویا برخلاف همه یافته‌های علم اقتصاد و تجربه بشری، نرخ تورم تابعی از تغییرات نرخ برابری ارز است، نه برعکس. این کشفیات جدید که باید ملت رنج‌دیده ایران هزینه آن را بپردازد نه‌فقط محصول بی‌خبری و بی‌اعتنایی به اولیات علم اقتصاد بلکه به چالش کشیدن این واقعیت بدیهی است که حتی در یک اقتصاد کاملا بسته و منزوی از دیگر کشور‌ها که نرخ برابری ارز در آن اصلا مطرح نیست
وکلای یولیان ناگلزمان مدعی شدند این سرمربی آلمانی تا پیش از انتشار خبر برکناری‌اش در رسانه‌ها، از این موضوع اطلاعی نداشته است.
اگر بخواهی بدانی چقدر مسوولان از واقعیات جامعه بدورندسخنان امام جمعه مشهد را بخوانید.
در پی وقوع زلزله سنگین در جنوب ترکیه که این کشور را دچار بحران کرده و تلفات بسیار زیادی داشته، از وضعیت سه ورزشکار ایرانی شاغل در این کشور خبری نیست.
در شرایطی که علی قلی زاده ملی پوش فوتبال ایران و عضو باشگاه کاسیم پاشا موفق شد از کانون زلزله در کشور ترکیه دور بشود، هنوز ورزشکاران زیادی زیر آوار مانده‌اند.
سعیدی می‌گوید: آقای لاریجانی اگر بنا دارد بعد از یک مدتی بی‌خبری و ورشکستگی سیاسی، خود را مطرح کند، راهکارهای بهتری وجود دارد و درست نبود که ایشان بیاید و تعابیری این‌چنینی را بیان کند. به هر حال اگر آقای لاریجانی نمی‌خواهد به آرامش فضای آن‌جا کمک کند، حداقل التهاب را بیشتر نکند. رهبری هم گفتند هرکسی بخواهد تفرقه بین اهل تسنن و تشیع ایجاد کند، نه سنی است، نه شیعه.
دو روز بی‌خبری در خصوص علت سقوط این هواپیما و سرگردانی افکار عمومی و پس از آن، تائید ششلیک به هواپیما از سوی ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب شد اعتراضات مردمی شکل بگیرد. روز شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸، یعنی همان روزِ انتشار بیانیه ستاد کل نیرو‌های مسلح، دانشجویان و اقشاری از مردم در برابر دانشگاه‌های امیرکبیر و شریف تهران دست به تجمع اعتراضی زدند و شعار‌هایی سر دادند. تقریباً یک سال بعد از این حادثه، گزارشگر ویژه سازمان ملل در گزارش خود نوشت، توضیحات مقامات ایرانی در خصوص وقایع سرنگونی این هواپیما «مملو از تناقض است.
مادر پله هیچ خبری از مرگ پسرش ندارد.
همکاران پوتین در مصاحبه‌ها گفتند که او به سمت خود بزرگ‌نمایی و روحیه ضد غربی رفت و او را به تصمیم سرنوشت‌ساز برای حمله به اوکراین در انزوای کامل، بدون مشورت با کارشناسانی که جنگ را حماقت محض می‌دانستند، سوق داد. دستیاران پوتین به کینه‌ها و سوءظن‌های او دامن زدند. حتی برخی از نزدیک‌ترین مشاوران رئیس‌جمهور در بی‌خبری رها شدند تا اینکه تانک‌ها شروع به حرکت کردند. همان‌طور که یکی دیگر از محرمان قدیمی گفت: «پوتین تصمیم گرفت که تفکر، تفکر خودش باشد و همین کافی است.»
تامارا، تازه مادر جوان وقتی با دل درد به دستشویی هواپیما رفت، اصلاً انتظارش را نداشت تا لحظاتی بعد صاحب فرزند خواهد شد. خوشبختانه چند پزشک و پرستار در میان مسافران هواپیما وجود داشت و آن‌ها توانستند به انجام این زایمان ناگهانی کمک کنند. پس از این اتفاق هواپیما در هلند توقف کرد تا تامارا و فرزند تازه به دنیا آمده اش به بیمارستانی در آمستردام منتقل شوند.
لوکاس هرناندز، ستاره فرانسوی بایرن و تئو، برادرش، که برای میلان بازی می کند، پس از 18 سال بی خبری از پدرشان خبر بزرگی دریافت کردند. ژان فرانسوا هرناندز حالا قصد دیدار با فرزندانش را دارد.
حالا نه که حرف زدن و نزدن احمدی‌نژاد مهم باشد، گو این که او کلا خیلی مستدل و مبنایی حرف نمی‌زند، اما درد اینجاست که خب مرد حسابی با این سکوت کبری که کردی، فردا که بخواهی در نارمک و فلان روستای دورافتاده نمایش همراهی با مردم بگیری، کسی باورت نمی‌کند.
بسیاری از وکلا حتی برای انجام روند اولیه به دادسرا هم راه پیدا نکرده‌اند و بعد از گذشت چند هفته همچنان در بی‌خبری به سر می‌برند. با وجود اینکه برای گروهی از بازداشتی‌ها حق داشتن وکیل و تفهیم اتهام امکان قانونی فراهم نشده است، اما موضوع قابل اهمیت دیگر، بحث فضا و امکانات کافی در زندان و بازداشتگاه‌ها است.
بی‌خبری عضو هیات مدیره استقلال از مذاکره با عنایتی
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ