فاطمه ریاض ۳۳ ساله که کمربند مشکی تکواندو هم دارد، قصد دارد روزی سرمربی تیم بسکتبال شود و سپس قهرمانی کشور را به خانه بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سه چرخه برقی لامپاگو از برخی جهات شباهتی به وسپا نمادین دارد. بدنی صاف و گرد مانند تخم مرغ و دو صندلی که پشت سر هم قرار گرفته اند. این تریک دارای دو چرخ در عقب و یکی در جلو مانند یک سه چرخه معمولی است.
شباهت باورنکردنی یک تعزیه خوان به محسن رضایی در فضای مجازی خبرساز شد.
رستورانی در اورلاندو، آمریکا، روبات پیشخدمتی دارد که با مشتریان رستوران در تعامل است. این روبات که «پینات» نام گرفته، اطراف رستوران می‌گردد و با مشتریان گفتگو می‌کند.
تصاویری از یک پل عابر پیاده در مشهد در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود که خبرساز شده و بازتاب فراوانی داشته است. برخی می گویند این پل عابر به خاطر بی حجابی تعطیل شده است!
تصویری از تبلیغات مربوط به یک دوره زناشویی بین کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.
این تصویر ابتدا به عنوان «روز بدون سیگار» در یکی از خوابگاه‌های دخترانه تهران منتشر شد، اما پس از انتشار با واکنش‌های بسیاری روبه رو شد.
تصاویر حضور دختر سروش رفیعی در جشن قهرمانی پرسپولیس در شبکه های اجتماعی وایرال شده است.
یک دختر جوان در اقدامی جالب و خبرساز، فضای داخلی خودروی پژو ۲۰۷ شخصی‌اش را با منجوق تزئین کرد.
انتشار خبر و عکسی از دانشجوی کارشناسی پیام نور واحد شهرستان محروم ریگان واقع در استان کرمان به همراه نوزاد یکماهه‌اش سر جلسه آزمون، خبرساز و موجب تحسین این مادر شده است.
یک دختر جوان هلندی به علیرضا جهانبخش ابراز علاق کرد.
جدیدترین تصویر از بنر‌های ترویج حجاب که این روز‌ها بحث‌برانگیز شده است را ببینید.
کاربران با بازنشر تصاویر استقبال گرم نمایندگان مجلس از چند نماینده خارجی واکنش متفاوتی به این رویداد نشان دادند.
خبرگزاری فارس از خوشحالی احد آزادی‌خواه (نماینده ملایر) از رای «عدم اعتماد» به وزیر صمت در جلسه امروز بهارستان، عکسی را منتشر کرد.
نمایشگر خارجی موتورولا ریزر لایت احتمالاً فقط برای نمایش زمان، نوتیفیکیشن‌ها و تماس‌های دریافتی استفاده می‌شود. در کنار این صفحه نمایش یک دوربین دوگانه هم قرار می‌گیرد که برای عکاسی کاربرد خواهد داشت. این گوشی در نمایشگر داخلی از دوربین سلفی حفره‌ای بهره خواهد گرفت.
هادی چوپان قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار یک استوری در اینستاگرامش حسابی خبرساز شد.
چند روز قبل تصویری از پاپ فرانسیس با یک کاپشن سفید مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته بود که بعدا مشخص شد تصویر واقعی نیست و تولید هوش مصنوعی است. حالا ایلان ماسک تصویری از خودش با همان کاپشن را توئیت کرد.
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
انتشار تصاویری از یک بالن تجسسی چین در آسمان مونتانا آمریکا خبرساز شده است. شلیک به بالن در پنتاگون بررسی شده است، اما باتوجه به ریسک‌های امنیتی برای ساکنان محل، این گزینه فعلا به‌طور جدی مطرح نیست.
در این تصویر، پرنسس لولوآ آل سعود در کنار نامزد کریستیانو رونالدو در یک فروشگاه لباس ورزشی در یک مرکز خرید در ریاض دیده شده‌اند.
شادی خاص و ویژه مجیدی در کنار زمین، با عنوان جشن پرشور فرهاد پس از گل برتری کلباء در رسانه‌های اماراتی وایرال شده است.
تصاویر جدید از جورجینا رودیگز همسر کریستیانو رونالدو در عربستان حین خرید از بقالی، در شبکه‌های مجازی حسابی خبرساز شد.
انتشار فیلم و تصاویری از یک شعبه بانک در استان قم که در حال ارائه خدمات به یک خانم با حجاب نامتعارف است و سپس انتشار خبر برکناری رئیس شعبه بانک از سوی استاندار قم خبرساز شد.
رختکن تمیز تيم ملی ژاپن بعد از یک بازی سخت با آلمان که مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار گرفت
تصاویر حلیم خوردن و چای نوشیدن غلامعلی حداد‌عادل، در یک نشست رسمی در فضای مجازی بازخورد داشته‌ است. حداد‌عادل در نشست اخیر استادان دانشگاه تهران هنگام سخنرانی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، شروع به حلیم‌ خوردن می‌کند و بعد چای می‌ریزد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ