شاهرود- امام جمعه شاهرود با بیان اینکه خانه سالمندان در فرهنگ ما جایی ندارد، گفت: امروز نیازمند تبیین جایگاه پرستاری و مقام آن در تمام وجوه زندگی به خصوص نگهداری سالمندان هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چند ارتقاء در این تویوتا برای مدیریت شرایط ناهموار وجود دارد. ارت‌کروزر برای بهبود فاصله از زمین، محور‌های پورتال را نصب می‌کند و برای سه محور، قفل‌های دیفرانسیل وجود دارد.
فرزانه توسلی دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان از مشکلات سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گوید.
سخنگوی دولت گفت: سالمندان و گروه‌هایی که بیماری زمینه‌ای دارند سعی کنند این چند روز به ویژه در ساعات گرما از منزل خارج نشوند و مردم در مصرف برق صرفه‌جویی کنند.
نگهداری از گل و گیاه و پرورش آن‌ها در دوران سالمندی و بازنشستگی موجب افزایش توانمندی، ارضای نیاز به قدرت و احساس کنترل بیشتر در زندگی سالمندان می‌شود و حس امیدواری را در آنان افزایش خواهد داد.
خانه اندیشمندان علوم انسانی در بیانیه‌ای در پی اقدامات اخیر شهرداری تهران تاکید کرد: مصمم هستیم تا تمام برنامه‌های این خانه طبق اعلام قبلی برگزار شود و وقفه‌ای در روند آن ایجاد نگردد؛ لذا از شورای اسلامی شهر تهران و سایر شخصیت‌های حقوقی و حقیقی که دل در گرو رشد و پیشرفت و اعتلای کشور عزیزمان دارند برای ادامه حیات علمی و فرهنگی این مجموعه تقاضای حمایت و کمک داریم.
سرمربی پرتغالی در نامه‌ای که به هواداران استقلال نوشته و به طور اختصاصی در اختیار "ورزش سه" قرارداده درباره شایعات مطرح شده پیرامون خودش توضیح داد.
رئیس خانه صمت ایران طی نامه‌ای به رئیس جمهوری خواستار عدم تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت شد.
سال ١٣۵١ است. دکتر محمدرضا کاظم‌زاده لاهیجی، پزشک خیر، برای معلولان و سالمندان رهاشده، خانه خیریه کهریزک را در انتهای جاده قم، بعد از بهشت زهرا (س)، راه‌اندازی می‌کند، فقط برای اینکه این افراد جایی برای خواب و نانی برای خوردن داشته باشند.
سمنان- رئیس حوزه هنری استان سمنان از واگذاری خانه عطاردی‌های شاهرود به حوزه هنری شهرستان خبر داد.
دزفول- رئیس اداره میراث فرهنگی دزفول گفت: خانه تاریخی و ثبت ملی سوزنگر در بافت کهن دزفول پس از حدود ۱۲ سال رفع تصرف شد و تحت تملک این اداره قرار گرفت.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
بررسی ها نشان می دهد که با داشتن ۴ میلیارد تومان می توان در برخی از مناطق تهران خانه دار شد.
با بودجه حدود ۳ میلیارد تومان در کدام مناطق تهران می توان خانه دار شد.
اسدی در این گفتگو فاش کرد که نمایندگان دولت در شورای عالی کار قصد داشتند حتی یارانه معیشتی را هم در فهرست دریافتی کارگران بگنجانند و گفت که نمایندگان کارگری براساس «انتخاب جبری» به مصوبه افزایش ۲۷ درصدی مزد سال ۱۴۰۲ کارگران رضایت دادند.
بسیاری منتقد این شده‌اند که شهردار تهران از کیسه خلیفه بخشیده است و شهرداری تهران آیین‌نامه و قانون و ماده خاصی‌بابت هدیه خانه به چنین خانواده‌هایی ندارد.
پسر ۳ ساله در اتاق عمل سوخت/ شلاق و تبعید مجازات آزار دختر جوان/ سرگذشت یک آدمکش!/ مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند/ راز خودکشی گروهی ۶ عضو یک خانواده/ زن جوان شوهر زندانی اش را بخشید/ دوستی قهوه خانه‌ای سرآغاز ۳۰۰ فقره گوشی قاپی!/ افشای راز دفن برادر در باغچه خانه مادر
مرگ دختر موزیسین در خانه زن سالمند
آتش‌سوزی یک خانه سالمندان غیرقانونی در روسیه ۲۰ کشته برجای گذاشت؛ علت حادثه دیگ گرمایش اعلام شده است.
رسانه‌های روسیه اعلام کردند آمار کشته‌شدگان در حادثه آتش‌سوزی در خانه سالمندان در این کشور به دست‌کم ۲۰ نفر افزایش یافته است.
شمار قربانیان آتش سوزی در آسایشگاه سالمندان در استان کمروو روسیه به ۱۳ نفر افزایش یافت.
تصاویری از حضور یلدایی قالیباف در یکی از مراکز نگهداری از سالمندان را مشاهده می‌کنید.
همه چیز برای خانم دیفاو بسیار متفاوت بود. او به جای رفتن به دانشگاه برای شرکت در کلاس، این کار را پشت صفحه نمایش کامپیوتر از خانه سالمندان انجام داد. جویس دیفاو گفت: «این اولین کامپیوتر من بود، فرزندانم باید به من یاد می‌دادند که چگونه از آن استفاده کنم.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ