فرزانه توسلی دروازه‌بان و کاپیتان تیم ملی فوتسال زنان از مشکلات سوپرلیگ فوتسال زنان می‌گوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خانه‌نشینی دوماهه آزمون؛ ضرر سنگین لورکوزن
ستاره فوتسال ایران و باشگاه پالمای اسپانیا به علت عمل جراحی پای خود، یک ماه از میادین دور خواهد ماند.
سید حسن خمینی گفت: امام در آخر عمر در خصوص مبارزه با تحجر می‌گفتند این کار قربانی می‌خواهد؛ قربانی یعنی آبرو و من هم حاضرم قربانی شوم. شجاعت امیرالمؤمنین (ع) فقط در احد، خندق، نهروان و صفین نیست؛ شجاعت امیرالمومنین (ع) در خانه نشینی ۲۵ ساله است.
دنی سبایوس خوش شانس بود که از تکل وحشتناک مدافع سویا جان سالم به درد برد.
راه و مسکن در هفته ای که گذشت برای مستاجران دلهره آور بود و در بخش راه و نیز بلیت هواپیما موجود نبود و این می تواند به معنای افزایش قیمت باشد.
تصادف و خانه‌نشینی رقیب رکورددار کیانوش رستمی
بسیاری از مشاوران املاک در پی افزایش اجاره بها در سالهای اخیر به تازگی از روش جدید سکونت برخی مستاجران خبر داد و گفته اند کاکنس نشینی جایگزین اجاره خانه شده است.
بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.
سیاسیون خانه نشین چه می‌کنند؟ از سکوت احمدی‌نژاد تا حقوق هیات علمی علی لاریجانی
آپارتمان نشینی در کشور ما بر اثر یک اضطرار به وجود آمده و انتخاب مردم نبوده است. شهروندان معمولاً توان خرید خانه های ویلایی را ندارند و مجبورند در آپارتمان زندگی کنند.
بررسی خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان می دهد که با داشتن ۴ الی ۵ میلیارد تومان می تواند در مناطق مختلف پایتخت خانه دار شد.
در یک ماه گذشته بازار مسکن در رکود بوده است به طور مثال هزینه خرید یک خانه ۹۰ متری در منطقه شمال تهران در محله اقدسیه حدود ۹ میلیارد تومان است.
وقتی حرف از «خانه‌داری» به میان می‌آید، زنی متصور است که فعالیتش به همسرداری و تربیت فرزند و نظافت منزل باشد محدود است. اما آیا این تعبیر واقعی خانه‌داری باید باشد؟
سرمربی سابق تیم ملی دوچرخه سواری گفت: از دست دادن فرصت حضور در مسابقات آسیایی برای کشوری مانند ایران که به راحتی هم نمی‌تواند سهمیه المپیک بگیرد،کار را سخت‌تر می‌کند.
صبح چهارشنبه دیدار متفاوتی بین صد‌ها تن از زنان فرهیخته و فعال در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور با رهبر انقلاب برگزار شد که به گفته رهبر انقلاب این جلسه در پاسخ به گلایه جمعی از زنان کشور به ایشان به جهت دیدار با مداحان در سالروز ولادت حضرت زهرا بوده و زنان در این دیدار حضور نداشته اند.به جهت متفاوت بودن این دیدار نگاهی داریم به متن و حاشیه های آن که بسیار حائز اهمیت است.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار جمعی از بانوان برگزیده سراسر کشور گفت: اصلی‌ترین نقش یک زن از نظر اسلام همین نقش خانه‌داری است اما خانه‌داری به معنای خانه‌نشینی نیست.
برکناری مربی موفق کشتی روسیه از سوی میخائیل مامیاشویلی اتفاقی نبود که به سادگی از کنار آن گذشت؛ به نظر جامبولات تدیف نمی‌خواهد جهانی سال آینده و المپیک پاریس را از دست بدهد.
برای هواداران این روزهای فوتبال ایران، درک پدیده علی پروین تقریبا دشوار است.
در جریان دیدار امروز پیکان مقابل مس رفسنجان از هفته ششم سوپرلیگ، فرشته کریمی همچنین به عنوان بازیکن آزاد از سکوهای سالن قیانوری تماشاگر این دیدار بود.
جدایی از شهر خودرو و در نهایت سقوط این تیم به دسته اول اتفاقی نیست که اکبر میثاقیان را از مربیگری نا امید کرده باشد.
مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت دو تا سه هفته نمی‌تواند استقلال را همراهی کند.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری: در زمان اوج کرونا به بیش از ۱۰ هزار نفر نیرو‌های طرحی با وجود اینکه طرح آن‌ها به اتمام رسیده بود و می‌توانستند استراحت یا کار دیگری را شروع کنند گفته شد که دوره دیگری را با مزایای طرحی مشغول کار شوند و در واقع این نیرو‌ها به سربازی می‌مانند که دوره سربازی آن‌ها به پایان برسد و به آن‌ها گفته شود یک دوره دیگر با همان حقوق و مزایا به عنوان سرباز آن هم در خط مقدم جبهه مشغول شود.
رئیس کل سازمان نظام پرستاری، در مورد وضعیت جذب نیروهای طرحی وزارت بهداشت، توضیحاتی ارائه داد.
بهار هزار و چهارصد، هفت روزه شد و امیدها رو به فزونی است که با عدم سفر و تداوم این خانه نشینی موثر، شاهد کنترل کامل بحران کرونا در ایران در ماه‌های پیش رو باشیم و آهسته آهسته شرایط به حالت عادی بازگردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ