شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: ضرورت دارد که دولت هرچه سریع‌تر با واگذاری انتقال مالکیت شرکت نیشکر هفت تپه به صورت نهایی به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی خوزستان موافقت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت مجاز است نسبت به تسهیل و واگذاری اقامت به اتباع خارجی متقاضی اقامت که حداقل مبلغ مشخصی در بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی ایرانی سپرده گذاری ارزی و یا ریالی کرده و یا در ایران سرمایه گذاری مستقیم و غیرمستقیم می‌کند و یا اوراق بهادار دولتی و یا اوراق بهادار ارزی طرح‌ها (پروژه های) داخلی را خریداری می‌نمایند، اقدام کنند.
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: واگذاری خودرو ارتباطی با دولت، وزارت صمت و مجلس ندارد و صرفاً یک بخش خصوصی در زیرمجموعه خودروسازی ارتباطات خاصی آن هم در سال ۱۴۰۰ و دولت قبل برقرار کرده بود.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس به رغم حذف سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند دیگری را در این وادی متهم کنند.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس علی رغم حذف سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند که دیگری را در این وادی متهم کنند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مجلس مصوب کرد دولت از محل وجوه حاصل از واگذاری اموال و دارایی‌های طرح تملک دارایی به پرداخت سهم خود به منظور بیمه ملوانان و صیادان دارای کارت فعال در سواحل جنوبی و شمال کشور اقدام کند.
نمایندگان مجلس دولت را موظف کردند از محل باقی مانده سهام متعلق به دولت یا شرکت‌های دولتی نسبت به واگذاری سهام عدالت به کلیه جاماندگان مشمول دریافت این سهام اقدام کند.
معاون واگذاری سهام و بنگاه‌های سازمان خصوصی‌سازی از واگذاری باقیمانده سهام دولت در ۴ شرکت تا پایان سال جاری خبر داد.
اینک که دولت در اقدامی مثبت به‌دنبال کوچک‌کردن ظرفیت رسانه‌ای خود است شایسته است سازمان‌های دیگر از جمله نیرو‌های مسلح نیز به کار مشابهی دست بزنند. در آن صورت می‌توان فضایی کاملا رقابتی بین بخش خصوصی و دولتی از یک طرف و رقابت سالم میان بخش خصوصی با خودش ایجاد کرد. اگر امروزه «مرجعیت رسانه‌ای» به سوژه مهمی تبدیل شده، یکی از دلایل مهمش حکومتی‌بودن رسانه‌هایی است که نمی‌توانند اهداف تبلیغاتی و خبررسانی خود را به درستی انجام دهند. کوچک‌تر شدن این رسانه‌ها یا واگذاری‌شان به بخش خصوصی، علاوه بر منفعت‌های اقتصادی، به نفع فضای خبری کشور نیز خواهد بود.
مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
بسته کامل دولت برای رفع موانع واگذاری زمین به مردم به‌منظور ساخت مسکن به تصویب ستاد هماهنگی اقتصادی رسید.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
تهران- ایرنا- وزارت اقتصاد اعلام کرد: دولت تا پایان ۹ماهه سال جاری ۳۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد تومان از محل واگذاری‌ها درآمد داشته و ۶۲ درصد پیش‌بینی درآمد دولت از این محل در بودجه سال جاری محقق شده است.
با تصویب شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی قوا، معادل ۹۰ هزار میلیارد تومان از سهام دولت در پالایشگاه امام خمینی شازند به سازمان تامین اجتماعی واگذار می‌شود.
سخنگوی دولت گفت: دولت می‌خواهد در ازای بدهی‌هایی که در بخش‌های مختلف دارد، طرح‌های نیمه تمام یا در حال ساخت را به طلبکاران واگذار کند تا هم این طرحها تکمیل شوند و هم بدهی های دولت تسویه شود.
دولت آمریکا از ترس واگذاری انتخابات میان دوره ای کنگره، طرح تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه را فعلا مسکوت گذاشته است.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اعلام اینکه دولت قصد جابه‌جایی وزیر صمت را دارد، گفت: شاید به دلیل جابه‌جایی وزیر صمت واگذاری سهام دولتی ایران خودرو و سایپا به تعویق بیفتد.
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: وزیر صمت از برنامه دولت برای واگذاری سهام خود در ایران خودرو و سایپا خبر داد که آگهی این واگذاری داده شده است.
ساری- وزیر اقتصاد و امور دارایی با بیان اینکه دولت مسئله ارز را رها نکرده است، گفت: تلاش های زیادی برای کنترل بازار ارز صورت گرفته است.
اختلال‌های اخیر در شبکه اینترنت با واکنش توأم با نگرانی بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی همراه شده است. آن‌ها معتقدند که با اجرای این طرح دسترسی آن‌ها به شبکه آزاد جهانی محدود خواهد شد. در مقابل، دولت تأکید دارد که هدف اصلی از اجرای این طرح «صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی» است.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به اعلام برخی تحریم‌های یکجانبه جدید آمریکا علیه تجارت با کشورمان گفت: اعتیاد کاخ سفید به تحریم‌ها و استفاده ابزاری از آنها، شاخصی از نظام سلطه آمریکا است.
کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ