مصوبه مولدسازی دارایی های دولت، تصویب شده در جلسه شصت و هفتم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا، ۲۱ آبان امسال به تایید رهبری رسید و بر اساس آن هیات عالی مولدسازی دارایی های دولت مرکب از هفت عضو: معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور اقتصادی و دارایی، وزیر کشور، وزیر راه و شهرسازی، رئیس سازمان بودجه و برنامه، یک نماینده از طرف رئیس مجلس و یک نماینده از طرف رئیس قوه قضائیه تشکیل شد. دبیرخانه و مجری مصوبات این هیات وزارت امور اقتصادی و دارایی است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیات‌ مدیره باشگاه پرسپولیس، برای بررسی آخرین وضعیت موجود و مشکلاتی که برای این باشگاه ایجاد شده است، تشکیل جلسه داد.
مجمع عمومی فوق العاده باشگاه استقلال امروز برای انتخاب اعضای هیات مدیره تشکیل جلسه می دهد.
اولین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال فعلا برگزار نخواهد شد.
رئیس جمهور با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد حوادث، ناآرامی‌ها و ... کرد. رئیسی کمیته ویژه را موظف کرده است تا گزارشات خود را به طور منظم برای شخص وی ارسال کند.
رئیس جمهور به دنبال گزارش وزیر کشور از عملکرد کارگروه پیگیری ناآرامی‌های سال گذشته، با صدور حکمی هیئتی را مسئول بررسی ابعاد این حوادث و ناآرامی‌ها کرد.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با حضور همه اعضایش درباره حاشیه های اخیر به وجود آمده برای سرخپوشان تشکیل جلسه داد.
برخلاف اعلام باشگاه، جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال امروز برگزار نشده است.
عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران گفت: با پیگیری اتاق ایران به‌زودی اتاق مشترک بازرگانی دو کشور راه‌اندازی می‌شود و گام مفید برای پیش‌برد اهداف اقتصادی ایران و عربستان خواهد بود.
رئیس اتحادیه بین المجالس عرب گفت: مقرر شد هیئتی از اتحادیه بین المجالس عرب برای سفر به سوریه به منظور تاکید بر حمایت ما از مردم این کشور تشکیل شود.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس برای بررسی مسایل مختلف برنامه‌های تیم در ادامه فصل، امروز (سه‌شنبه) تشکیل جلسه داد.
وجود برخی قوانين، عدم و سکوت قوانین در برخی از حوزه ها کارآفرینان اجتماعی رو آزار می دهد. پیشنهاد این است که هیاتی در میان کارآفرینان اجتماعی تشکیل شود تا با نمایندگان مجلس ارتباط داشته باشد و مشکلات آن ها را به صورت مستقیم به گوش نمایندگان مجلس برسانند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور همه اعضاء تشکیل جلسه داد و ضمن بررسی و مشورت، تصمیماتی را در حوزه‌های مختلف اخذ کرد.
ماموریت هیات حقیقت‌یاب در مورد ایران یک‌ساله است که این مدت قابلیت تمدید دارد و فعالیت آن متمرکز بر جمع آوری مدارک و مستندات نقض حقوق بشر در ایران در بازه زمانی یاد شده و ارائه یک گزارش شفاهی ابعاد جنسیتی نقض حقوق بشر به پنجاه و سومین نشست شورای حقوق بشر و یک گزارش جامع از یافته‌ها در پنجاه و پنحمین جلسه شورا از جمله مواد دیگر این قطعنامه است. این قطعنامه همچنین خواستار همکاری دولت جمهوری اسلامی برای همکاری کامل با هیات حقیقت یاب شده است.
منصور قنبرزاده درباره سرنوشت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تصمیمی در هیأت رئیسه گرفته نشده چون اصلا هیأت رئیسه تشکیل جلسه نداده است.
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال از وزیر ورزش خواستند اجازه فعالیت رئیس این فدراسیون را تا زمان برگزای مجمع فوق العاده بدهد. آنها همچنین از حمایت های سجادی قدردانی کردند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران بر ارتقاء نظام پیشنهادات تاکید کرد و گفت: در همین راستا هیات اندیشه ورزی متشکل از نیروهای متخصص و با تجربه، اساتید به نام دانشگاهی و... تشکیل شود.
طبق بندهای جدید قانون فناوری اطلاعات هند قرار است یک هیئت دولتی برای رسیدگی به شکایات کاربران شبکه های اجتماعی درباره حذف محتوا ایجاد شود.
هیات مدیره پرسپولیس با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد. در این نشست سرمربی سرخپوشان نیز حضور پیدا کرد تا از نزدیک درباره نیازهای تیم و مسایل مرتبط صحبت شود.
نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان گفت: جمهوری اسلامی ایران در شرایط امروز با طالبان تعامل می‌کند اما تا دولت فراگیر تشکیل نشود آنها را به رسمیت نمی شناسد این هم منطقی دارد. وقتی یک هیاتی حاکم شد قطعا تعهد و مسئولیت هایی برعهده دارد و باید نسبت به همسایگان به ویژه تعهداتی را انجام دهد.
نماینده مردم جیرفت در مجلس شورای اسلامی از تصویب تاسیس استان کرمان جنوبی در هیات دولت خبر داد.
نماینده مردم جیرفت در مجلس گفت: همه شرایط برای تاسیس استان کرمان جنوبی آماده است و ما امیدواریم که استان کرمان جنوبی به زودی در دولت آقای رئیسی تاسیس شود و مردم کرمان جنوبی همیشه سپاسگزار نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند.
اعتراض به یارانه معیشتی را اعلام کنید
این راهکار که حاوی هیچ ابتکارعملی نیست و ارجاع به سازوکار‌های ناکارآمد پیشین داده، عملاً درخواست زنان سینماگر را برای تشکیل کمیته‌ای مستقل رد کرد و در واقع هیچ حقی برای آنان در راستای برخورداری از چنین مجموعه‌ای که با حفظ «محرمانگی» به این موارد رسیدگی کند، قائل نشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ