دولت آمریکا از ترس واگذاری انتخابات میان دوره ای کنگره، طرح تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه را فعلا مسکوت گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
روزنامه انگلیسی تلگراف مدعی شده که جو بایدن در تلاش است تا پیش از انتخابات ۲۰۲۴ آمریکا تنش با ایران را کاهش دهد.
جی کاتلر در گفتگو با میلوس سارسف درباره مسابقات مستر المپیا ۲۰۲۳: «هادی چوپان در حال کار است و این باید موجب ترس تمامی رقبای او باشد.»
فرهنگ ترس عمیقا جا افتاده است و تغییر آن سخت است، اما باید بدانیم که ما چیزی برای ترسیدن نداریم جز خود ترس. باید سعی کنیم که تسلیم احساساتمان نشویم و وقتی ترس باعث واکنش بدوی جنگ یا گریز می‌شود، به خود مسائل فکر کنیم.
سید احمد خاتمی گفت: برخی برای حضورشان زمزمه استعفای رئیس جمهور را می‌کنند که اگر می‌خواهید ما به میدان بیاییم باید رئیس جمهور استعفا دهد. شما و ما می‌دانیم که این شعار‌های دشمنان است، شما در ترس تأیید شدنتان به دنبال شعار دشمنان هستید.
والدین وظیفه دارند برای از بین بردن ترس فرزندان خود در کنار آن‌ها باشند نکته مهم این است که نباید برای مثال به کودک گفته شود «تاریکی ترس ندارد» بلکه باید احساس ترس کودک تایید شود.
فرزین گفت: موضوع نرخ ارز، همه را نگران کرده، البته در هفته‌های اخیر کاهش یافته است. نوسان نرخ ارز به سایر بازار‌ها علامت می‌دهد و باعث بی‌ثباتی می‌شود.
هم روسیه و هم غرب نتوانسته‌اند دیپلماسی را به همان اندازه هدفمند و سرسختانه دنبال کنند که جنگ را دنبال کرده‌اند. هر دو طرف در حال تعمیق بحران هستند، ترس از نابودی هسته‌ای را دامن می‌زنند و درگیری را به عنوان یک موقعیت «برنده یا بمیر» در نظر می‌گیرند. با توجه به اختلافات آشتی‌ناپذیر روسیه و غرب، جنگ به احتمال زیاد حداقل نه در آینده قابل پیش‌بینی به توافق صلح ختم نمی‌شود.
ترس از مکان‌های باز چگونه ایجاد می‌شود؟ منشا این ترس چیست؟ برای رهایی از این ترس باید چه اقداماتی انجام دهیم؟
دارو‌های ضد اضطراب تأثیرات مستقیمی بر مغز و بدن دارند که می‌تواند به کاهش علائم استرس مانند نگرانی، ترس و حملات پانیک کمک کنند. پزشک و گاه روان‌پزشک باید این داروها را تجویز کنند.
سرمربی سرخپوشان تهرانی در یکی دیگر از دیدارهای مهمی که باید برنده می شد، قافیه را به رقیب واگذار کرد و حالا باید منتظر اتفاقات آینده باشد.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
جلالی گفت: باید چند نکته را در نظر داشته باشیم. اول اینکه در کنار تلاش دشمن برای بر هم زدن امنیت مدارس باید بدانیم که امروز فضای عمومی و به ویژه مدارس کشور درگیر پدیده‌ای به نام هراس اجتماعی نیز شده‌اند. این بدین معنا نیست که مسمومیت‌ها واقعی نیست بلکه نکته اینجاست که القای یک ترس عمومی می‌تواند با ضریب قابل توجهی تعداد نمونه‌ها را افزایش بدهد.
اسرائیل کشور عجیبی است. همواره باید وجودش را توجیه کند یا لااقل فکر می‌کند باید همواره توجیهش کند. اسرائیل، هنوز، به‌عنوان یک دموکراسی دیده می‌شود اما روزبه‌روز بیشتر شبیه یک حکومت قوم‌سالار خالص رفتار می‌کند. اسرائیل فقط دوست یا دشمن می‌شناسد. مدرن
مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت یونس امامی باید از فینال تورنمنت زاگرب این درس را گرفته باشد که هر حریفی می‌تواند خطرناک باشد.
مار‌ها باعث ایجاد ترس اولیه در بسیاری از افراد می‌شوند و اغلب به ناتوان کننده‌ترین فوبیای آن‌ها تبدیل می‌شوند. اما اگرچه ۶۰۰ گونه از ۳۰۰۰ گونه سمی هستند، تنها ۷ درصد آن‌ها می‌توانند کشنده باشند یا به انسان آسیب جدی وارد کنند.
آیت الله سیستانی معتقدند که چت کردن با نامحرم، به خودی خود اشکالی ندارد، مگر اینکه طرفین ترس افتادن به گناه داشته باشند یا این صحبت کردن موجب مفسده‌ای بشود. ایشان همچنین بیان می‌کنند که صحبت کردن دختر و پسر با یک‌دیگر، به سبب اینکه احتمال وقوع حرام را بسیار افزایش می‌دهد، عمل جایزی نیست و باید از انجام آن فاصله گرفت.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
رئیس جمهور گفت: روشنفکر واقعی به موقع مخاطرات را شناسایی می کند و روشنفکران و عالمان دینی و دانشگاهی باید بدون ترس از هجمه‌ها، برای صیانت از ابتلای جامعه به ابهام و دروغ از خودگذشتگی کند.
حیرت و شگفتی از مواضع جماعت باج‌ده به آمریکا این‌که؛ این‌ها اسم خود را «عقلای ملت» می‌گذارند و رقبای خود را به بی‌عقلی و بی‌دانشی متهم می‌کنند و ترس خود را از دشمن، زیر این دو عنوان پنهان می‌کنند! نکته مهم در این ماجرا این است که؛ صدای آمریکا در داخل که به ضرب و زور، ترور و اوباشیگری، تجزیه‌طلبی، فحاشی، هتاکی و مردم آزاری درمی‌آید را صدای ملت معرفی می‌کنند و می‌گویند باید آن را شنید و تن به باج‌دهی داد!
به گزارش منابع آمریکایی، جو بایدن از ترس گاف دادن بار دیگر به برگه تقلب متوسل شد.
ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس، می‌گوید بیانکونری تنها در صورتی می‌تواند شرایط بد فعلی را تغییر دهد که پیش از بازی‌های بزرگ ترس را از خود دور کند.
تعداد زیادی از بازیکنان رئال در جام جهانی حاضر خواهند بود و مشخص نیست در چه شرایط بدنی و روحی بر می‌گردند. رئال پس از جام جهانی باید در پنج رقابت مختلف به میدان برود.
سرخپوشان پرسپولیس که با پیروزی برابر صنعت نفت به صدر جدول لیگ بیست و دوم راه یافتند باید تکلیف سبک بازی خود را مشخص کنند و با ترس و سترس کار را پیش نبرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ