کاویان عبداللهی در گفتگو با بورس تابناک اظهار داشت: عدم وعده وزارت صمت در واگذاری دو غول خودرو سازی، صنعت خودرو را در هاله ای از ابهام فرو برده است به طوری که شاهد هستیم ورود نقدینگی در این گروه بورسی کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر روسیه در آمریکا می‌گوید که واشنگتن در حال فرو رفتن در اعماق جنگ با روسیه است و انتظار دارد که جنگ اوکراین مدت زمانی طولانی ادامه پیدا کند.
تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، مرد جوان که کنار اتوبوس پارک شده روی پل شماره ۶ آزادراه تهران ـ شمال حضور داشته به دلیل نامشخصی قصد رفتن به سمت مخالف آزادراه را داشته، اما به دلیل عدم اطلاع از وضعیت مرتفع ۸۰ متری بین دو مسیر رفت و برگشت این آزادراه، ناگهان به پایین پل سقوط کرده و به کام مرگ فرو رفته است.
مالک اسبق فوتبال ایران اکنون کاملا در نقش جدیدش قرار گرفته و چالش عجیبی را دنبال می‌کند.
یکی از مشکلات شایع در پخت کیک، فرو رفتن سطح کیک یا گنبدی شدن بیش از حد آن بعد از پخت است که ظاهر نازیبایی به کیک می‌دهد.
یک موش خرما از فرو رفتن در یک لوله استیل هیچ هراسی ندارد؛ حتی اگر مسیری طولانی به سمت مقصدی نامعلوم پیش رویش باشد. به علاوه، این راه‌حل سبز برای حل یک مشکل فنی بود و همه از این ایده استقبال کردند.»
تحقیقات در مورد مزایای احتمالی درمان با آب سرد در فضای بسته یا با شنا در فضای باز هنوز در مراحل اولیه است، اما به وضوح می‌دانیم که فرو رفتن در آب سرد ممکن است اثرات احتمالی مضری بر بدن انسان داشته باشد.
دریاچه سد گتوند خوزستان که از ابتدای امسال کم‌کم بالا آمده بود، حالا به بیشترین میزان خود رسیده و روستاهای «پابرآفتاب»، «تنگ‌هلیل»، «رگ‌هلیل»، «گل‌انبار»، «چال‌ناک»، «چم‌لوند»، «تلخاب تاجدین» و «پرنوشته» را در دو طرف دریاچه سد، به زیر آب برده است. آب تا سقف بعضی از خانه‌ها رسیده و در حال وارد شدن به خانه‌هایی است که در قسمت‌های بالادست‌تر قرار دارند.
مقامات اسپانیا به دلیل باران‌های سیل آسا در جنوب شرق ساحلی که موجب آبگرفتگی زیرزمین‌ها، فرورفتن ماشین‌ها در زیر آب و بسته شدن جاده‌ها شد، مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز مهدکودک را تعطیل کردند.
مهندسان دانشگاه نورث‌وسترن اسفنج جدیدی ساختند که با فرو رفتن در آب، فلزات سنگین را جذب می‌کند.
«مشکل شن، نرم بودن آن است؛ و شما در هر قدم که برمی‌دارید در شن فرو می‌روید». طبق مطالعه‌ای که نتایج آن در مجله زیست‌شناسی تجربی منتشر شده است، این مسئله شما را مجبور می‌کند تا با هر قدمی که برمی‌دارید ۲.۱ تا ۲.۷ برابر انرژی بیشتری مصرف کنید.
حردانی، رییس هیات جانبازان معلولین استان خوزستان در مورد این سه فوتبالیست به «اعتماد» می‌گوید: «در حال حاضر ما اطلاع دقیقی از این افراد نداریم. از روز دوشنبه که زلزله رخ داد تا همین الان که با شما صحبت می‌کنم هیچ خبری از آنان نیست. فقط از طریق یکی از همکاران‌مان با مربی آنها که اهل ترکیه هم هست در ارتباط بودیم البته او هم از وضعیت این سه نفر بی‌اطلاع است ولی می‌گویند هنوز برخی افراد در آن قسمت زنده زیر آوار هستند.»
بعد از سامانه بارشی سنگین در بخشی از نواحی ایران، ارتفاعات طالقان به طور کامل با بارش برف سفیدپوش شد.
کتاب گراندین قابلیت تفکر بصری و دیداری را نشان می‌دهد. گراندین به راحتی به "خاطرات تصویری واضح" دوران کودکی خود از طریق "تصاویر و فیلم‌های سه بعدی" در ذهن اش دسترسی پیدا می‌کند. او حتی می‌تواند بلند شدن و فرورفتن سورتمه را هنگام برخورد با شیب احساس کند.
همزمان با سرد شدن هوا در تهران و کاهش دما تا ۶ درجه سانتی‌گراد، تهران در مه غلیظی فرو رفت.
یک برخورد شدید در لیگ فوتبال آمریکایی باعث بیهوش شدن بازیکن بوفالو بیلز و به تعلیق درآمدن مسابقه شد.
بی حوصلگی، در هم فرو رفتن و بد خلقی و... نشانه‌های رایج بسیاری افراد در روز‌های سرد سال است؛ همان روز‌هایی که بیشتر اوقات اخم‌های آسمان جمع است و سستی و رخوت خاصی بر افراد حاکم است.
تصویری از پارک پرواز در سعادت‌آباد تهران با پوششی برفی را مشاهده کنید.
در پی حملات امروز روسیه به اوکراین، پایتخت این کشور هدف اصابت ده ها موشک قرار گرفت.
اهواز - شهرهای جنوبی خوزستان با وجود پیش بینی بارش باران در هاله‌ای از گرد و خاک فرو رفتند.
در غیاب یحیی گل‌محمدی، هدایت پرسپولیس به دستیاران او سپرده شد.
هافبک ملی پوش پرسپولیس بی آنکه تاثیری در پیروزی تیمش مقابل مس رفسنجان داشته باشد در این مسابقه تعویض شد.
گل گهر با گل دقایق پایانی که بایناما به کمک مدافع حریف زد، توانست طعم برد را بعد از سه هفته بچشد.
دولت رئیسی نه‌تنها نتوانست قد علم کند، بلکه در زیر کوهی از مشکلات اقتصادی و اجتماعی و ناکارآمدی مدیریت سابق و لاحق دست‌وپا می‌زند و بعید است راه نجاتی بیابد و از این‌رو است که صاحب‌نظران باور دارند دست‌وپازدن‌های دولت سیزدهم همچون دولت گرفتار در باتلاق است که با هر تلاش بیشتر فرو می‌رود.
مردم بیش از چنین حضوری انتظار دارند که خدمات‌رسانی و آواربرداری سریع‌تر و بهتر انجام شود، ولی این حضور هم نیازمند رفتن در گل و لای و عکس گرفتن نیست، چون هیچ آدم عاقلی چنین انتظاری از مسوولیت رده یک و دو ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ