سخنگوی دولت گفت: دولت می‌خواهد در ازای بدهی‌هایی که در بخش‌های مختلف دارد، طرح‌های نیمه تمام یا در حال ساخت را به طلبکاران واگذار کند تا هم این طرحها تکمیل شوند و هم بدهی های دولت تسویه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انسیه خزعلی گفت: این قانون، مجزا از قانون جوانی جمیت است، چرا که در قانون جوانی جمعیت، والدین مکلف هستند به صورت اقساط هزینه مسکن را بپردازند، اما در این طرح ویژه، واگذاری مسکن به خانواده ۴قلو‌ها و بیشتر، به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود.
منابع عبری گزارش دادند که نتانیاهو در راستای تسریع در روند شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، تصویب نهایی طرح‌ها در این زمینه را به وزیر افراط‌گرای کابینه خود واگذار کرده است.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت به طرح های فناورانه واگذار شده به دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: ۱۰۷ طرح فناوری به دانشگاه های علوم پزشکی سپرده شده است، هیچ طرحی نباید از قلم بیفتد.
در برنامه هفتم توسعه تاکید شده واگذاری اراضی ملی به اشخاص صرفا به صورت اجاره حق بهره برداری یا حق انتفاع مشخص در دوره معین و در قالب طرح مصوب صورت می پذیرد.
واگذاری سهام به فرهنگیان در قالب طرح ارزش مالکانه وارد فاز عملیاتی شده است. نحوه واگذاری این سهام مطابق مدل‌ها و فرمول‌های مالی احصاء و مجموع ارزش‌ها شامل ارزش روز دارایی، آورده دولت، سهم الشرکه فرهنگیان و سود سنواتی به یک میلیون و ۶٠٠ هزار فرهنگی اختصاص می‌یابد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت از واگذاری ۱۰۰ طرح فناورانه به ۲۴ دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.
مدیر عملیات فروش گروه صنعتی ایران‌خودرو گفت: طبق اعلام قبلی، واگذاری خودروهای مربوط به اولویت تابستان طرح فروش سامانه یک‌پارچه تخصیص خودرو به مرور و براساس برنامه تولید در حال اقدام است.
معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان فرهنگیان بازنشسته علاوه بر دریافت سهم الشرکه و سود سالیانه به صورت نقدی، از مزایای طرح ارزش مالکانه نیز بهره مند خواهند شد.
واگذاری زمین به مردم و ساخت 4 میلیون واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن نیازمند آن است که حریم شهرها آزاد شده و با عرضه زمین و کاهش سهم آن در قیمت مسکن هزینه‌های مسکن نیز کاهش پیدا کند.
مخبر همچنین با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم، یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است که بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید، شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
مخبر همچنین با اشاره به نامگذاری شعار سال جدید گفت: موضوع مهار تورم یکی از اصلی‌ترین اهداف دولت در سال جاری است و بخشی از برنامه‌ریزی‌های آن در ماه‌های پایانی سال گذشته انجام شده و به امید خدا مردم عزیز در سال جدید شاهد بهتر شدن وضعیت قیمت کالا‌های اساسی و کنترل تورم خواهند بود.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
میلاد منشی‌پور، مدیرعامل تپسی گفت: در حال حاضر شرکت برای متعادل‌سازی عرضه و تقاضا طرح‌های تشویقی متنوعی را در اختیار رانندگان قرار می‌دهد که در ادامه این طرح‌ها می‌تواند از طریق واگذاری سهام شرکت به رانندگان انجام شود.
خبر عجیبی است که مدارس خیرساز را در محروم‌ترین استان‌های کشو، در لیست واگذاری اموال مازاد دولت قرار می‌دهند. هدیه‌ی خیرین و زحمات آن‌ها در دولت نادیده گرفته شده است. این درحالی‌ست که به علت کمبود شدید مدارس، دولت‌ها طی این سال‌ها دست به دامان خیرین مدرسه‌ساز شده‌اند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: بنا‌های تاریخی به هیچ وجه امکان واگذاری به غیر را ندارند.
وزیر میراث فرهنگی گفت: به هیچ وجه طرح واگذاری مالکیت بناهای تاریخی را در طرح مولدسازی دارایی‌های دولت نداریم.
وزیر میراث فرهنگی گفت: به هیچ وجه طرح واگذاری مالکیت بناهای تاریخی را در طرح مولدسازی دارایی‌های دولت نداریم.
با وجود تمامی اظهارات و اطمینان‌بخشی‌های مقام‌های دولتی، همچنان نگرانی‌ها نسبت به ابعاد طرح مولدسازی اموال دولتی ادامه دارد. حالا همه در انتظار هستند که رونمایی از فاز اول سایت مولدسازی که مقرر شده در ۲۲ بهمن باشد، را ببینند. انتظار ناظران و افکار عمومی این است که در روند واگذاری و مولدسازی (در معنای حقیقی آن و نه فروش اموال) شفافیت و اطلاع رسانی کامل وجود داشته باشد
علی محتشمی‌پور، در مورد واگذاری ون‌های تاکسی که به تازگی رونمایی شد، گفت: تاکسی‌های ونی که به تازگی توسط شهردار تهران رونمایی شد در قالب طرح مشترک از سوی وزارت کشور و شهرداری‌ها در راستای نوسازی ناوگان فرسوده ون تاکسی اجرایی شد.
دولت آمریکا از ترس واگذاری انتخابات میان دوره ای کنگره، طرح تعیین سقف قیمت برای نفت روسیه را فعلا مسکوت گذاشته است.
اراک- وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه زمین مشکل طرح نهضت ملی مسکن نیست، گفت: به دنبال اجرای طرح واگذاری زمین به متقاضیان برای ساخت خانه های ویلایی هستیم.
تایباد ـ با حضور استاندار خراسان رضوی مراسم قرعه کشی و واگذاری زمین طرح ملی مسکن ۶ شهرستان خراسان رضوی برگزار و بیش از ۴ هزار قطعه زمین واگذار شد.
محمدصالح جوکار نماینده اصولگرای یزد درباره واگذاری طرح صیانت از مجلس به شورای عالی فضای مجازی گفته طرح صیانت به شورای عالی فضای مجازی سپرده شد و تمام شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از طریق قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در تلاش هستیم ۲۰۰ هزار ایثارگری که در دهک‌های پایین قرار دارند، تحت پوشش طرح نهضت ملی مسکن قرار گیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ