تيم ملى كشتى آزاد ايران در جام جهانى آمريكا با ژاپن و منتخب جهان همگروه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان روز سه شتبه در منامه بحرین آغاز و با هشت دیدار در روز نخست این مرحله پیگیری شد.
تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران که به تازگی با کسب مدال جهانی به عنوان یک پدیده خود را مطرح کرده است برای پنجمین حضور در بازی های پارالمپیک باید در دو رویداد انتخابی شرکت کند.
سرمربی پرسپوليس ساعاتی پیش تهران را ترک کرد تا گمانه‌زنی درباره آینده نیمکت قهرمان ایران افزایش یابد.
آیت‌الله خامنه‌ای رهبر ایران اخیراً در مورد سیاست خارجی انعطاف‌پذیر سخن گفته‌اند. ایران در حال ترمیم روابطش با کشور‌های عرب خلیج‌فارس است و سفر هیثم بن طارق السعید، سلطان عمان به تهران، نشانه دیگری از این انعطاف است، زیرا عمان همیشه به‌عنوان یک میانجی بین تهران و غرب عمل کرده است. در عین حال، بسیاری از افسران ارشد سپاه پاسداران همیشه درباره برجام، یا همان توافق هسته‌ای سال ۲۰۱۵ بین ایران و گروه ۱+۵ انتقاد کرده‌اند.
رییس فدراسیون دوومیدانی معتقد است فرزانه فصیحی می تواند مسیر خود برای گرفتن سهمیه المپیک را از جام امام رضا آغاز کند.
ایران در گروه دشوارى دو مسابقات انتخابی هندبال المپیک پاریس قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال ایران در گروهی نسبتا دشوار در جام جهانی قرار گرفت و راه سختی برای رسیدن به سهمیه المپیک خواهد داشت.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: ایران در مسیر مقابله با تروریسم و اجرای عدالت در قبال تروریست‌ها از هیچ کس اجازه نخواهد گرفت.
هرویک یاری‌جانیان گفت: اقتصاد ایران پس از تحمل مشکلات متعددمتأثر ازتحریم و شیوع کرونا و همچنین شوکی که جراحی اقتصادی به آن وارد کرده بود، آماده پوست‌اندازی و قرار گرفتن در مسیر توسعه است
تیم سابر ایران از ساعاتی دیگر رقابت‌های خود را در جام جهانی لهستان آغاز خواهد کرد.
مهدی خطیبی گفت: ایران خودرو کنونی کم ترین شباهتی به دو سال قبل ندارد و در تمام شاخص های کمی و کیفی به طور معجزه آسایی جلو هستیم.
اگر تصمیم ایران مبنی بر عدم همکاری باشد یا طرفین نتوانند طی شش ماه آینده یعنی تا اواخر ژوئن ۲۰۲۳ در مورد قضات و جزییات دیگر به توافق برسند، هر یک از ۴ کشور به تنهایی خواهند توانست خواستار ارجاع موضوع به دیوان بین‌المللی دادگستری شود.
جام‌جهانی قطر، آخرین جام دشوار برای صعود به رقابت‌های نهایی بود چراکه از این پس با توجه به افزایش ۱۶ تیم، عملا یک سوم تیمهای ملی فعال دنیا ، در جام‌جهانی حاضر خواهند بود! و احتمالا صعود از گروه هم چندان دشوار نباشد؛ رویایی که ایران در قطر به آن نرسید
مسیر آسان تیم‌ملی ایران برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۶
یک رسانه عرب زبان به جدیدترین تحول رخ داده در روابط میان ایران و مصر پرداخت.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف برنده بازی تایلند - تاجیکستان می‌رود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران و هند در مسیر توسعه بیش از پیش روابط قرار دارند.
سوارکاری ایران در مسیر تعلیق! شکایت رئیس قانونی از وزارت ورزش
اعضای هیات رئیسه فدراسیون والیبال ضمن بررسی عملکرد تیم های مختلف ملی در شش ماه نخست سالجاری بر پتانسیل بالای این رشته برای بهتر شدن در رویدادهای بین المللی تاکید کردند.
رئیس اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران کسب عناوین قهرمانی آسیا را به رئیس فدراسیون تکواندو کشورمان تبریک گفت.
نمايندگان ايران از فردا براى كسب خوشرنگ ترين مدال هاى جهانى به مصاف رقباى خود در بلگراد مى روند.
یک نماینده مجلس گفت:‌ اگر چه ایران مذاکرات را برای احقاق ملت خود دنبال می‌کند، اما مسیر توسعه کشور را به آن گره نزده و هر دو مسیر مستقل از یکدیگر را می‌پیماید.
دختران هندبالیست ایران در سومین بازی خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه 31 بر 19 مغلوب مقدونیه شمالی شدند.
مدیر عامل شستا، ابراهیم بازیان بهمراه مدیرعامل تاپیکو، مسعود اسم‌خانی و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و معاونین این مجموعه از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ