دختران هندبالیست ایران در سومین بازی خود در رقابت های قهرمانی نوجوانان جهان، با نتیجه 31 بر 19 مغلوب مقدونیه شمالی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت نفت به مسیر صعودی بازگشت
یک تحلیلگر بازار سرمایه با اشاره به اینکه بازار سرمایه در ابتدای مسیر صعودی قرار دارد، به سرمایه‌گذاران در بورس توصیه کرد به نوسانات اخیر بازار سرمایه توجه نکنند.
آرتا منهاجی پس از سقوط مس کرمان به لیگ دسته اول، به خیبر خرم‌آباد رفت تا همراه با این تیم برای بازگشت به لیگ برتر تلاش کند.
مدتی است که بازار نفت با سرعت آهسته مسیر صعودی را طی می‌کند. به عقیده کارشناسان بازار این محصول تحت تاثیر مولفه‌هایی نظیر شورش‌های اخیر روسیه، افزایش تقاضای بنزین در آمریکا و کاهش عرضه نفت عربستان در مسیر افزایشی باقی‌ می‌ماند. با این حال باید منتظر ماند و دید با توجه به بهبود شکننده اقتصادی چین چه سرنوشتی برای بازار طلای سیاه رقم می‌خورد؟
مدافع اسبق پرسپوليس با حضور در شهر زادگاهش تماشاگر دیدار دو تیم داماش و فولاد نوین شد.
ایران در گروه دشوارى دو مسابقات انتخابی هندبال المپیک پاریس قرار گرفت.
تیم ملی بسکتبال ایران در گروهی نسبتا دشوار در جام جهانی قرار گرفت و راه سختی برای رسیدن به سهمیه المپیک خواهد داشت.
سرمربی استقلال خوزستان انتقادات تندی را متوجه تیم‌های رقیب در مسیر صعود به لیگ برتر کرد.
تنها بانوی کوهنورد ایرانی بعد از 5 صعود موفق به قله‌های 8 هزار متری قصد دارد به 14 قله مرتفع 8 هزار متری صعود کند تا عضو باشگاه 8 هزار متری‌ها شود.
سرمربی استقلال خوزستان بعد از برتری تیمش مقابل ون‌پارس به تمجید از بازیکنانش پرداخت.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر در هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک کشور میزبان مس شهر بابک است.
شرکت بهمن موتور رتبه ۸۶ را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد.
شرکت بهمن موتور رتبه 86 را در میان صد شرکت برتر ایران را کسب کرد. این شرکت خودروسازی در دهه اخیر روند رو به رشدی داشته به نحوی که در سال 1392 رتبه 200 را در میان پانصد شرکت برتر ایران داشته و تنها طی هفت سال 114 پله صعود کرد.
جام‌جهانی قطر، آخرین جام دشوار برای صعود به رقابت‌های نهایی بود چراکه از این پس با توجه به افزایش ۱۶ تیم، عملا یک سوم تیمهای ملی فعال دنیا ، در جام‌جهانی حاضر خواهند بود! و احتمالا صعود از گروه هم چندان دشوار نباشد؛ رویایی که ایران در قطر به آن نرسید
مسیر آسان تیم‌ملی ایران برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۶
تيم ملى كشتى آزاد ايران در جام جهانى آمريكا با ژاپن و منتخب جهان همگروه شد.
حساس‌ و تاریخی‌ترین جدال فوتبال ایران در جام جهانی و اکنون نگاه‌ها به ساق یازده بازیکنی که کارلوس کی‌روش برابر آمریکا معرفی کرده است.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
رییس هیات مدیره باشگاه استقلال خوزستان از حمایت کامل مدیران تیم در مسیر صعود قهرمان اسبق لیگ برتر به سطح اول فوتبال ایران خبر داد.
تیم ملی جوانان ایران روز 12 آبان برای برپایی اردوی تدارکاتی در بلاروس راهی این کشور خواهد شد.
قرار گرفتن در رتبه هشتم جدول رده‌بندی چیزی نیست که در این فصل برای نارنجی‌پوشان رفسنجانی جذابیتی داشته باشد.
تیم ملی فوتسال ایران در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتسال قهرمانی آسیا به مصاف برنده بازی تایلند - تاجیکستان می‌رود.
اقتصاد کانادا در مسیر صعود است؟
بورس تهران بر خلاف روند صعودی معاملات دیروز، امروز با غلبه عرضه بر تقاضای سهام همسو با واگذار شدن صف خریدهای ناپایدار در سهم‌های شاخص ساز بازار مواجه بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ