جام‌جهانی قطر، آخرین جام دشوار برای صعود به رقابت‌های نهایی بود چراکه از این پس با توجه به افزایش ۱۶ تیم، عملا یک سوم تیمهای ملی فعال دنیا ، در جام‌جهانی حاضر خواهند بود! و احتمالا صعود از گروه هم چندان دشوار نباشد؛ رویایی که ایران در قطر به آن نرسید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روش حکمرانی ما، در چهار دهه گذشته اگر بن‌بست شکنی در عین تلاش برای جلوگیری از انجام خلاف شرع و تخلف از قانون اساسی بود، امروز از یکطرف گرفتار پیچ و خم‌های اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نبودیم و از طرف دیگر اینهمه انتقاد از شورای نگهبان که فلسفه وجود آن «بن‌بست شکنی» است وجود نداشت. آنچه مهم است اینست که بدانیم دین را خدا برای آسان کردن کار‌ها و شکستن بن‌بست‌ها فرستاده نه برای سخت کردن زندگی و ایجاد بن‌بست.
پرسپولیس فصل گذشته عنوان بهترین خط دفاعی لیگ را به خود اختصاص داد و در این مسیر دو مدافع میانی سرخ‌ها نمایش بی‌نقصی به جا گذاشتند.
تیم فوتبال زیر 17 سال ایران در حالی مجوز حضور به جام جهانی را به دست آورد، که حمایت قابل توجهی از سوی مسئولان دریافت کرد.
وین رونی که به عنوان سرمربی در لیگ فوتبال آمریکا فعالیت دارد می‌گوید لیونل مسی در MLS به زمان نیاز داشته و نمی‌تواند فورا با شرایط خاص آمریکا سازگار شود.
چیزی به نام مسیر آسان برای رسیدن به فینال جام جهانی بسکتبال وجود ندارد. این نظر پائو گاسول اسطوره اسپانیایی است که سفیر جهانی جام جهانی بسکتبال امسال است.
خیز مسی برای عبور از دایی در ۲بازی آسان آسیایی
هواپیمای کاروان نونهالان فولاد خوزستان در مسیر تهران دچار نقص فنی شد.
مس کرمان در شرایطی که طی دیدارهای اخیر خود در مسیر دستیابی به امتیازات بقا گام برداشته، اوضاع مناسبی را دنبال می‌کند.
جواد یگانه اظهار داشت: پرواز شرکت هواپیمایی آسمان با توجه به شرایط نامساعد جوی در ایلام و کاهش دید افقی قادر به فرود در فرودگاه شهدای ایلام نبود.
ستاره بایرن مونیخ بعد از پیروزی برابر پاری سن ژرمن گفت که پیروزی برابر مسی آسان است این درحالی است که مشکل او و هم تیمی هایش رونالدو بوده است.
یک فروند هواپیمای ایرباس تهران- پکن شرکت ماهان در آسمان آلماتی دچار نقص فنی شد.
فیلم‌های منتشرشده در شبکه‌های اجتماعی ترک‌ها نشان می‌دهد که امدادرسانی هم آسان نیست. این امر دو دلیل دارد: زمستان سخت و از بین رفتن جاده‌ها به‌دلیل زلزله. در مسیر غازیانتپ به آدانا، آن‌چنان آسیبی به جاده رسیده که عملا عبور و مرور در آن سخت شده است. در یکی از فیلم‌ها نشان داده شده که زمین یک خودرو را بلعیده است. شکاف وسیعی در دل جاده پدیدار شده است که همتای آن را فقط می‌توان رد فیلم‌های هالیوودیِ آخرالزمانی مشاهده کرد.
مسیر آسان تیم‌ملی ایران برای صعود به جام‌جهانی ۲۰۲۶
هفتم آذرماه مصادف است با آسمانی شدن مردی که در مسیر توسعه دانش و فناوری از حوزه دفاعی تا سلامت گام‌هایی بلند برداشت به وسعت اقتدار و اعتلای یک میهن.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی اولین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شهردار منطقه ‌۶ از آمادگی کامل شهرداری برای برگزاری مراسم ۱۳ آبان و آیین گرامیداشت تسخیر لانه جاسوسی خبر داد.
مشهد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان روز جمعه از میدان شهدای مشهد تا حرم مطهر رضوی برگزار خواهد شد.
فنرباغچه در یک بازی آسان موفق شد با نتیجه 3-0 اسپورتوتو را شکست دهد.
تیم ملی جوانان ایران روز 12 آبان برای برپایی اردوی تدارکاتی در بلاروس راهی این کشور خواهد شد.
مشهد ـ رئیس سازمان علمی و فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: ۱۱۰ ایستگاه فرهنگی و خدماتی در مسیر زائران پیاده که به حرم مطهر امام رضا (ع) مشرف می‌شوند در نظر گرفته شده است.
نمايندگان ايران از فردا براى كسب خوشرنگ ترين مدال هاى جهانى به مصاف رقباى خود در بلگراد مى روند.
صبح امروز (چهارشنبه) یکی از مسافران پرواز شماره ۳۹۱۴ هواپیمای آسمان در مسیر تهران-بوشهر در تماس از ناتمام ماندن این پرواز به دلیل نقص فنی خبر داد.
رئیسی توجه به معیشت و رفاه نخبگان را عامل دیگری در راستای حفظ آنان در داخل کشور دانست و گفت: حمایت از نخبگان و استعداد‌های برتر، به نوعی تکلیف دولت و نظام حکمرانی کشور و عین عدالت است. نباید اجازه دهیم نخبگان کشور به خاطر مشکلات مالی و معیشتی از مسیر علم‌پژوهی و فعالیت‌های دانش‌بنیان خارج شوند.
فضاسازی ها نباید ما را در مسیر اجرای قانون و دفاع از ارزش ها هراسان کند؛ در عین حال باید بهره گیری از بستر شبکه اطلاعات و فضای مجازی برای مردم آسان و ارزان شود و امنیت مردم در این شبکه‌ها را افزایش دهیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ