سوارکاری ایران در مسیر تعلیق! شکایت رئیس قانونی از وزارت ورزش
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده ایران مدال برنز انفرادی هنرهای رزمی سواره مسابقات تنت پگینگ مجموعه سوارکاری کرملین روسیه را برای کشورمان به ارمغان آورد.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: هدفمان حفظ و گسترش گونه های مختلف اسب اصیل ایرانی از جمله اسب  عرب خوزستان  است.
نماینده مردم املش و رودسر در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت و تلاش  فدراسیون سوارکاری  برای حفظ گونه اسب کاسپین ستودنی و ارزشمند است.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE و* CSI2 و CSIP از اول خرداد ماه در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی FEI CHALLENGE  و* CSI۲ و CSIP از اول خرداد در مجموعه سوارکاری نوروز آباد خبر داد.
مدیر کل حقوقی و املاک وزارت ورزش و جوانان از قطعی شدن حکم ابطال مجمع انتخاباتی مورخ ۲۱ خردادماه ۱۴۰۱ فدراسیون سوارکاری خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون سوارکاری از برگزاری مسابقات جهانی پرش با اسب و مسابقات جایزه بزرگ جام متالوکس از روز ۱۳ اردیبهشت به مدت ۳ روز خبر داد.
سرپرست فدارسیون سوارکاری می‌گوید مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون سوارکاری در صورت طی مراحل و فرایندهای قانونی، تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
سرپرست فدراسیون سوارکاری گفت: با حمایت وزیر ورزش وجونان  و تایید فدراسیون جهانی، در سال جاری میزبان فینال سوارکاری  پرش فدراسیون جهانی خواهیم بود.
برای نخستین بار ایران میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.
ایران برای نخستین بار میزبان فینال سوارکاری پرش فدراسیون جهانی شد.
سوارکار ازبکستانی گفت: مسابقات نوروز در بالاترین سطح قرار داشت و از ایران که این مسابقات را برگزار کرد تشکر می‌کنم.
مسابقات سوارکاری نخستین دوره بازی‌های بین المللی نوروز (ویژه بانوان) در باشگاه سوارکاری استاد رضایی (بام) با حضور۳۰ ورزشکارداخلی و ۸ سوارکار خارجی در رشته پرش برگزار شد.
با توجه به ابطال انتخابات فدراسیون‌ سوارکاری و دستور توقف انتصاب سرپرست، بلاتکلیفی این فدراسیون به ۷ ماه رسیده و گویا جز قانون راهی برای حل برون رفت از وضع موجود نیست.
حامد فروزنده به عنوان رئیس هیات سوارکاری چهارمحال و بختیاری انتخاب شد.
رئیس سابق فدراسیون سوارکاری گفت: من از روز شنبه رئیس فدراسیون هستم و هرکار دیگری انجام شود غیر قانونی است.
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی سرپرست جدید فدراسیون سوارکاری را معرفی کرد.
مجمع فدراسیون سواکاری با اعلام مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها سوم آبان ماه برگزار خواهد شد.
وزارت ورزش در حالی تجدید انتخابات فدراسیون سوارکاری را با تعیین زمان، قطعی کرده که قرار نیست برای آن، ثبت نامی از کاندیداها انجام شود و همین مسئله قانونی بودن انتخابات را زیر سوال می برد.
سرپرست فدراسیون سوارکاری اعلام کرد که هنوز تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی این فدراسیون مشخص نشده است.
وزیر ورزش و جوانان طی حکمی سرپرست فدراسیون سوارکاری را منصوب کرد.
سخنی از پیامبر اسلام (ص) شنیده‌ام که به فرزندان خود سوارکاری، تیراندازی و شنا یاد بدهید. در ایران قهرمانان تیراندازی داریم، اما در شنا و واترپلو چه‌کار کردیم؟
نیازفدراسیون سوارکاری ؛ ثبات به جای تغییر

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ