مهدی خطیبی گفت: ایران خودرو کنونی کم ترین شباهتی به دو سال قبل ندارد و در تمام شاخص های کمی و کیفی به طور معجزه آسایی جلو هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر خارجه آلمان می‌گوید که هموار شدن مسیر پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا در آینده نزدیک متحمل نیست.
حضور دروازه بان جوان هوادار در استقلال شرایط را برای جدایی علیرضا رضایی فراهم خواهد کرد.
ملاقات اخیر لاپورتا و تباس در مورد حل مشکل جذب بازیکن بارسلونا نتایج مثبتی داشته است؛ موندو دپورتیوو این توافق را کلید جذب لیونل مسی می داند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: توانمندی‌سازی نخبگان برای مدیریت کشور هدف مهمی است، موانعی در این خصوص وجود دارد که باید به کمک هم آنها را از مسیر حضور نخبگان در حکمرانی و مدیریت برطرف کنیم.
یک نشریه آمریکایی به نقل از مقامات اروپایی مدعی شد که ضدحملات به ظاهر محتمل کی‌یف علیه مسکو، می‌تواند مسیر را برای مذاکرات صلح هموار کند.
وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: عمان همواره در گفتگوهای لغو تحریم‌ها نقش سازنده ایفا می‌کند و در این رابطه مشورت‌های لازم را انجام دادیم.
توقف گل‌گهر سیرجان برابر شاگردان ساکت الهامی می‌تواند مسیر تراکتور را برای صعود به لیگ قهرمانان آسیا هموار کند.
ناصر محمدخانی معتقد است تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی به سود سپاهان خواهد بود و تیم برنده دربی مسیر قهرمانی خود را هموار خواهد کرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اصلاح و تعدیل قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان را زمینه ای برای تحقق هدف رشد تولید در سال جاری دانست.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبرمعظم انقلاب اسلامی با عنوان "مهار تورم و رشد تولید"گفت: مسکن بیشترین سهم را درمهارتورم بخصوص درکلانشهرها فراهم می کند.
زلزله سوریه ممکن است راه را برای دیپلماسی و تجدید نظر در عضویت این کشور در اتحادیه عرب هموار کند، زیرا بدون سوریه که قلب این اتحادیه است، هیچ اقدام مشترک عربی وجود ندارد.
فرهاد حمیداوی امیدوار است مسیر صعود در ادامه برای تیم قزوینی هموار تر باشد.
پیکان با همه موجودی خود در کادر بازیکنان به ارومیه سفر کرده و امیدوار است به جمع 8 تیم برتر حذفی برسد.
اگرچه تراکتور قصد فروش آلوز را ندارد اما قرارداد بازیکن پرتغالی تراکتور، مسیر جدایی‌اش را هموار کرده است.
شرکت راکت لب برای نخستین بار  موشکی را از خاک آمریکا به فضا پرتاب کرد و به این ترتیب مسیر را برای پرتاب های احتمالی ماهانه از ساحل شرقی آمریکا هموار کرد.
تارچیزیو بورگنیش، مدافع سابق تیم ملی ایتالیا، در فینال جام جهانی 1970 مامور مهار پله بود ولی سلطان فوتبال روی سر او گلزنی کرد و مسیر برای برتری سلسائو هموار شد.
عضو فقهای شورای نگهبان گفت: حکومت اسلامی و همه ابعاد و ارکانش می‌خواهند مسیر را برای تعالی انسان که قرب به مقام لقاء الهی است هموار کنند.
مربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سطح واقعی فوتبالیست‌های ایران را در بازی مقابل ولز دیدیم و با این برد، مسیر صعود تیم ملی ایران به مرحله حذفی هموار شد.
رئیس‌جمهور در ششمین نشست سران کشورهای عضو «سیکا» گفت: جمهوری اسلامی سیاست خارجی خود را بر پایه مفاهیم عدالت، اخلاق، آزادی و استقلال که ضامن رفاه و عزت ملت‌هاست، بنا نهاده است.
رئیس مجلس با بیان اینکه راه و مسیر را گم و مردم را از اداره جامعه حذف کرده‌ایم، گفت: متاسفانه گرفتار کسانی شده‌ایم که برای انقلاب یک سیلی نخورده‌اند، درد نکشیده‌اند و کاری هم نکرده‌اند و فقط هوار کشیده‌اند در حالی که ما میدان را خالی کرده و کنار کشیده‌ایم.
رئیس شورای عالی سیاسی یمن در اظهاراتی به مناسبت هشتمین سالروز انقلاب ۲۱ سپتامبر در این کشور، تاکید کرد که این انقلاب مسیر ملت یمن به سوی استقلال را هموار کرد.
فدریکو والورده در بازی امشب رئال مادرید برابر لایپزیش و در حالی که کار کهکشانی ها گره خورده بود، توانست در دقیقه 81 گل اول را بزند و مسیر برای پیروزی رئال را هموار کند.
رئیسی پنج دور گفتگو بین ایران و عربستان با وساطت عراق را مفید توصیف و تاکید کرد که با تکمیل اجرای توافقات قبلی، مسیر برای ارتقای تعاملات هموار می‌شود.
همزمان با اقدام مثبت حذف شرط پرهزینه برای فیلمسازان فیلم اولی، فرآیند تازه‌ای طراحی و اجرا شده که اگر ابهامات و اشکالاتش رفع شود، می‌تواند مسیر فیلمسازان تازه نفس را هموار سازد؛ اما اگر بدون رفع این اشکالات به اجرا گذاشته شود، می‌تواند چالش‌های تازه‌ای در پی داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ