تصمیم جنجالی علیرضا فغانی در دیدار اروگوئه و پرتغال توسط کارشناس معروف آلمانی مورد بحث قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عرضه‌های اولیه همواره به عنوان سهام سودآور معروف بوده؛ چراکه در عرضه اولیه قیمت سهم بسیار پایین است و در اکثر موارد با خرید این عرضه‌ها می‌توان سود کسب کرد. اما واقعا عرضه اولیه‌ها سودآور هستند و در این شرایط عرضه اولیه بخریم؟ علی فراقی کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با نبض بورس به این پرسش پاسخ می‌دهد.
شاکا هیسلپ که در اواخر دهه 90 و ابتدای قرن کنونی برای تیم های لیگ جزیره به میدان رفته بود، هنگام کارشناسی دیدار رئال مادرید و میلان بیهوش شد.
کارشناس و ملی پوش سابق والیبال بازگشت ستاره های گذشته به تیم ملی را تصمیمی نادرست خواند و گفت: مسئولان فدراسیون باید زمینه حفظ و مراقبت از والیبالیست های جوان را فراهم کنند.
کارشناس آمریکایی با انتشار مقاله‌ای با اشاره به جنایت‌های نیروهای ناتو در مناطق مختلف جهان تأکید کرد این سازمان نظامی هم‌اکنون بزرگترین تهدید برای بقای بشریت است.
کارشناس والیبال: فدراسیون بگوید چرا ۳۰نفر را به آمریکا برده؟
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
کشف معدن لیتیوم در ایران معادلات قدرت را در منطقه و جهان به نفع ایران تغییر خواهد داد و اسرائیل از نزدیک چگونگی تلاش تهران برای استفاده از این کشف به نفع خود را زیر نظر دارد.
دبیر جدید ستاد امر به معروف گفت: گروهی کارشناس در گوشه‌ای نشسته و بر اساس مصادیق جرم، از نگاه جرم شناسی به موضوع نگاه کرده و مصادیق بی حجابی، بدحجابی و کشف حجاب را فقط با جرم تشخیص داده اند در حالی که اگر برداشت‌های اجتماعی و فقهی را درنظر می‌گرفتند، بسیار موثر بود.
کارشناس داوری: پنالتی پرسپولیس گرفته نشد، خورشیدی آماده دربی نبود
سلطان اللحيانی، کاپیتان سابق الوحده، معتقد است رومارینیو و تالیسکا بازیکنان تاثیرگذارتری نسبت به کریستیانو رونالدو هستند.
کارشناس داوری: هر دو پنالتی هوادار علیه پرسپولیس اشتباه بود
مارتین تایلر، کارشناس معروف شبکه اسکای اسپورت، به خاطر اظهاراتش در بازی لیورپول-تاتنهام به نژادپرستی محکوم شد.
باشگاه چلسی قصد دارد برای تغییر و تحول بزرگ در تابستان پیش رو، پل میشل، متخصص سرشناس نقل و انتقالات، را به خدمت بگیرد.
ناظران سوری و اردنی برای تماشای دو بازی در تهران و اصفهان راهی ایران می‌شوند.
صحنه بحث برانگیز دیدار آلومینیوم و استقلال مورد بررسی کارشناسان داوری قرار گرفته است.
به نظر نمی رسد نیروی وارد شده به اندازه ای باشد که باعث سرنگونی مهاجم فولاد شده باشد.
پریچهر جنتی با روسری صورتی یکی دیگر از سخنرانانی بود که پشت تریبون رفت. در کل جمعیت، لباس رنگی او خیلی به چشم می‌آمد. جنتی در این نشست از مشکلات زنان خانه‌دار حرف زد. مثال درباره معماری خانه‌ها به شورای عالی معماری و شهرداری اشاره کرد. اینطور که در شبکه‌های اجتماعی نقل شده او کارشناسی فقه و مبانی حقوق اسلامی دارد.
یک کارشناس ارشد گیاهان دارویی گفت: گیاه مهلب، بیماری نقرس که به بیماری پادشاهان معروف است را درمان می‌کند.
کارشناس معروف شبکه تاک‌اسپورت رییس فیفا را به باد انتقاد گرفت.
ارایه راهکارهای ذهنی ایشان برای اعمال فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه فاقد بررسی کارشناسی در ابعاد مختلف است. این رهاسازی شتاب‌زده ایده‌های ذهنی فاقد خردجمعی کارشناسی موجب واگرایی در جامعه مخصوصا نسل جوان خواهد شد؛ البته اگر برای وی اهمیت داشته باشد!
نماینده تبریز گفت: حرف من حرف مردم است. قصد گزندگی در کلام و تخریب پلیس را ندارم؛ من خودم فرمانده پلیس بوده‌ام. اما این بحث کارشناسی است و هرگز گشت ارشاد نتوانسته امکانی برای توسعه فرهنگ اسلامی در کشور ایجاد کند. وقتی هزینه-فایده می‌کنیم، حتی ستاد امر به معروف و نهی از منکر هم حاضر نیست مسئولیت این کار‌ها را بر عهده بگیرد؛
کارشناس مذهبی اظهار داشت:پیشنهاد می کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک شعبه ای در مجلس برپا کند و به نمایندگان مجلس آموزش دهد منکر بزرگ چیست، امروز منکر بزرگ همان دو قطبی سازی است.
سخنگوی وزارت خارجه چین بر پایبندی طرف‌های برجام به ادامه روند گفت‌وگوها تآکید کرد و گفت که آمریکا باید به خواسته‌های مشروع و منطقی ایران پاسخ دهد.
مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی به عنوان یکی از نهاد‌های تحت امر قوه مقننه به جهت شرح وظایف تعیین شده و جهت دهی نظرات کارشناسی برای قانون نویسی و مشورت به نمایندگان مجلس از اهمیت بسزایی برخوردار است. انتقاد اخیر رهبر انقلاب در جمع نمایندگان مجلس یازدهم از برخی گزارش‌ها و عملکرد‌های این مرکز موجب شد تا نگاه فعالان عرصه سیاست دوباره به این مرکز معطوف شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ